Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
NelHM :hug: Elämä menee välillä erilailla miten olisi suunnitellut, mutta lopulta kaikella on oma tarkoituksensa. Kaikkea hyvää jatkoon! Käy välillä edes kurkkimassa ja kertomassa kuulumisia!

Mullinmallille onnea plussasta ja tarrasukkia!! :heart: Mukava kuulla, että voi tärpätä tuommoisellakin ei-ajoituksella =)

Eläinystävä, toivotaan tosiaan, että siimahännät on tarpeeksi sitkeitä :D Kuvia odotellessa!

Laralle pahoittelut negasta :hug: Ainut mikä nopeasti tulee mieleen, on että raskaus on ensin alkanut, mutta kuitenkin sitten keskeytynyt ihan alkuvaiheessa.

Täällä kp15/28 eikä ole mitään kunnon ovisoloja...sen verran oli oiretta, että kohdunsuu oli eilen pehmeä ja ehkä vähän auki, eli se puhuisi oviksen puolesta. Viime kierrossa ovis oli kp17. Aloitin tässä kierrossa ekaa kertaa greippimehun juonnin (aika myöhään, muistaakseni kp8) ja tuntuu, että sen myötä kunnon limat/oireet vaan vähentyneet. Lämpöjen mukaan mitään ei vielä ole tapahtunut. Katotaan nyt, tapahtuuko mitään.

Muoks. Nutturuulle pahoittelut kp1:sta!!
 
Viimeksi muokattu:
Mä jätän tässä kierrossa ton alakerran räpeltämisen väliin :) se sai esikoisen synnytykseen vauhtia.. Ja yks km takana 6+0 heti seuraavana päivänä peittojen heiluttelusta (tuskin johtu siitä)..

Perskule mies nukahti sohvalle. Ei varmana tuu tänään puuhailtua, vaikka sen tosta herättäisin :(
 
Mullinmallille onnittelut!! <3

Mulle tuli eilen vihdoin ovisplussa selkänä :) Tänään nous lämmöt ja viimeyönä tuli limoja.. Ovulaatio taisi tapahtua viimeyönä sitten? Tänään aamulla kivutkin poissa, nyt menossa kp24, dpo 0 oletettavasti.

Ollaan koko perhe kipeänä, toivottavasti toissailtainen ja sitä edeltävät pupuilut riittää, eilen ja tänään oltu flunssan vuoksi sängyn pohjalla.. :( Just pahaan saumaan piti iskeä tääkin pöpö. Jotenkin silti tosi varma olo tärpistä, en tajua miksi. No selvinnee kahden viikon päästä :)
 
Mullinmalli onnea vielä kertaalleen!!!!

Lara pahoittelut negasta!

Täällä kp 2 ja kohti uutta yritystä! Eilen harmitti aika vietävästi mutta tänään jo positiivisempi mieli... Tässä kierrossa ei kyllä toivoa raskautumisesta ole ovis sattuu viikolle ja vielä niin ettei edes edeltävänä viikonloppuna pääse puuhiin... No, seuraavassa jos aikataulut edes osuisi...
 
Onnea Mullinmallin!!!:)

Tiistaina siis tuli haamuplussa kahteen eri testiin ja keskiviikkona sain yhden haamun aamulla ja illalla jo negan. Tänään oli myös nega. Kemiallinen raskaus siis uskoisin? Mutta missä vuoto ja miksi raskausoireet ei lopu :( Pahoinvointi on kovaa ja eilen oksensin kaksi kertaa. Alavatsaa juilii ja vihloo... Nännit ovat aivan sairaan arat ja kipeät.
Kuinkahan kauan vuoton antaa odottaa itseään?! Oletettavasti haen kyllä ehkäisyn heti kun vuoto alkaa. Ristiriitaiset ja surulliset fiilikset vaikka vauva ei ollut edes tilauksessa...

Tärppionnea kaikille kuumeileville :)
 
Täällä yksi ikuinen kuumeilija myös!
Menkat myöhässä reippaasti yli viikon ja ajatukset hyvin sekaiset.
Päätettiin ettei testailla, koska kyllä ne sieltä ennen pitkään alkaa..
Tai niin ainakin luulin. Ajattelin kuitenkin että tämän kerran ottaisin sen suoraan sitten verikokeella.
Nyt odottelen kärsimättömänä lääkäriltä soittoa että pääsis pistettäväksi.
Miksi mieli tekee tälläsiä kepposia? Olettaen siis jälleen tämän olevan sellainen, sillä niin monta negatiivista tikkua pissattu ja siihen päälle menkat alkaneet samantien.

Voiskos se olla positiivinen?! :confused:
 
Nutturuu toivotaan, että kaikki osuu kohilleen ja plussa tuliski tässä kierrossa! :)

Laralle tsemppiä ja toivotaan, että saat asiat kuntoon ja ehkä pääset myös tänne sitten kunnolla piinaileen ja pissaan! :hug: :)

wishfulrider pidetään peukkuja, että se oliski se plussa mikä pitää menkat poissa! =)

ON, Nyt kp5 ja eka clomi nielastu.. Oon nyt toista päivää työttömänä, niin on muuten piiiitkiä päiviä ootella, että alkais ne pirun jännäpäivät!! :kieh: Ukollaki menee hermot, ku eilen jo oli hirveetä napinaa, kun ei oo tekemistääää!!! :saint: En oo mikään koti-ihminen, niin tää on yhtä kidutusta!! P*rkeleen pätkätyöt.. :mad:
 
Jomppe75: Onko eka clomikierto? Ootko paljon lukenu käytöstä?
Oon kans käyttäny clomeja, aika mahtavat sivuoireet tuli ainakin meikäläiselle!
Toivottavasti sulla tärppää sillä!

Täällä käyty veritestissä, tunnin kuluttua tulokset!! Iiks!
 
wishfulrider, oon käyttäny clomeja ennenkin.. Kaks ensimmäistä lasta sai alkunsa clomeilla ja kummallakin kerralla ensimmäisestä clomikierrosta tuli plussa. Mulla ei oo ollu muita sivuoireita ku älyttömät kuumat aallot! =)
 
Jomppe75 toivotaan että saat pian töitä.
Mun pitäis kans palata töihin, mut en oo saanu pomoa puhelimitse kiinni kuukauden aikana.. Elättelen toiveita et tärppäis niin voisin jatkaa suoraa hoitovapaalle.. Mulla on semmonen työ et plussauksesta on pakko kertoa heti pomolle ja jäädä erityisäitiysvapaalle. (tai siirtyä muihin työtehtäviin, joita ei ole). Tosi inhottavaa kun alkuraskauden keskenmenot yleisiä ja itelläkin yks takana. Kaikki työkaverit miehiä..
 

Yhteistyössä