Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kuinkas monta päivää ovistestissä on yleensä viiva saman värinen, siis se testiviiva? Mulla on nyt kolmessa tikussa samanväriset. Ekaa kertaa tikuttelen ovista. Mulla on pitkät kierrot ja en osaa ees arvata koska ovis on jos sitä ollenkaan tapahtuu tällä hetkellä. Odottelen nyt siis viivan vahvistumista tai haalenemista. Mulla kierrot ollu 37-88pv välillä. Ja kyllä joskus siis ovuloinu kuitenkin kun kolme lastakin on, neljäs haaveissa.
 
Kuinkas monta päivää ovistestissä on yleensä viiva saman värinen, siis se testiviiva? Mulla on nyt kolmessa tikussa samanväriset. Ekaa kertaa tikuttelen ovista. Mulla on pitkät kierrot ja en osaa ees arvata koska ovis on jos sitä ollenkaan tapahtuu tällä hetkellä. Odottelen nyt siis viivan vahvistumista tai haalenemista. Mulla kierrot ollu 37-88pv välillä. Ja kyllä joskus siis ovuloinu kuitenkin kun kolme lastakin on, neljäs haaveissa.
 
YrittäjäJ, oon vaihtanu nikkiä eli entinen ooti on nykyään JeHil :) elikkäs tänään taitaapi olla dpo0. Viime yönä näin ihan ihmeellistä unta, saa nähdä onko joku enneuni ;) semmosia.

kyllähän noihin ovistikkuihin tulee yleensä kai viivaa pitkin kiertoa, mut sit ku on yhtä vahva tai vahvempi testiviiva niin ovulaatio on käsillä :) tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset mullinmalli:) ero on aika selkeä.

Olenkin päättänyt testata vaan noilla frsun liuskoilla niin jos siinä jotain näkyy niin eiköhän se oo sitä itteensä (olen vähintään 10 puhdasta negaa noilla tehnyt)
Tässä kierrossa ei varmaan tarvii ees testata kun viimeks pupuiltu kp 11 ja nyt kp 15 menossa. Ovista ei kylläkään näy vieläkään. Ei taida tässä kierrossa tulla ollenkaan kun ei mitään ovisoireita havaittavissa..
 
Kiitos Mullinmalli, totta tosiaan. Laitahan aamudippikuvia ihasteltavaksi :)

Mimmi hyvin ehtii tulla jos kierto on 30 luokkaa. Eikö olekin helpottava olo kun sai lähetteen tutkimuksiin :)

JeHIl jaa sinäkö se oot :)

ON; dpo 3. Yritän olla ressaamatta.
 
Tässä tää aamudippi jonka yläpuolella kuiva eilinen. :)

Tosiaan joo, jos RFSU näyttää jotakin ennen ku pc, voisin olettaa et kyse olis vaan viivanpaikasta koska TOSI selkeä ero noilla oli ihan paljaalla silmällä katsottuna. Nyt oli sitte jo RFSU selkeesti eilistä vahvempi.

Tänään dpo10.
 
Kun torstaina valittelin ettei ole oireita niin saunassa tunsin oikealla puolella pistelyä ja on alavatsaa kuumennellu. Eli ehkä se oli ovista sitten? Voisin veikata DPO 0.
Mimmi92 on varmaan helpottavaa päästä hoitoihin, ehkä se kroppa säikähtää ja pamahtaaki plussa ;)
Mullinmallilla niin ihanaa viivaa <3 onnea
 
Kun torstaina valittelin ettei ole oireita niin saunassa tunsin oikealla puolella pistelyä ja on alavatsaa kuumennellu. Eli ehkä se oli ovista sitten? Voisin veikata DPO 0.
Mimmi92 on varmaan helpottavaa päästä hoitoihin, ehkä se kroppa säikähtää ja pamahtaaki plussa ;)
Mullinmallilla niin ihanaa viivaa <3 onnea
 
Eläinystävä sittenhän teillä olis ajoitus kohdallaan. Täällä nyt sittenkin alkanut limailu ja miehelle tuli käsky pysyä tänään hereillä.. Illemmalla tikutan uudelleen, jos oliski lähteny viiva tummumaan.

Yrittäjä J oletteko te käynyt tutkimuksissa?
Enköhän mä ton saa suostuteltua sen näytteen antaa jos tarvii jossain vaiheessa viedä :)
Siinä on myös mahdollisuus että lähete palautuu kun ei oo vielä sitä vuotta yritystä, mutta lääkäri sanoi että taustan takia todennäköisesti menee heti läpi..
 
Tänään tuli kotitesteistä tilatut r-testitkin :) Hitto sielt tulee nopeesti (päivässä) testit! Nyt alkaa piina olee kova että en testailis vielä ainakaan viikkoon :D Mut arvakkaa vaan pystynkö olee testaamatta, himotestaajissahan tässä ollaa :LOL:
Myös tänää ollu pistelyä vatsassa, tuolla oikeella puolella ja semmosta kuumaa/lämmön tunnetta :eek: ei ole aikasemmin tommosta ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikki =) Olen lukenut teidän kirjoituksianne monta kuukautta ja teidän sanoistanne viisastuneena hyppään nyt itsekkin mukaan!

Lyhyesti: Olen 20 vuotias, 1,5v seurustellut ja 1v avoliitossa asunut.
Tänään on kp 25/28 + (tikutettu) 10dpo ja kolmas yrityskerta.
Haaveena olisi, jos luoja suo, niin ensin tyttö ja sitten poika.
Mutta toiveena olisi vain terve pieni ihminen. :flower:

Ketjun nimestä poiketen, en ole tehnyt tässä kierrossa vielä yhtäkään raskaustestiä.
Tein ovulaation aikaan päätöksen, että teen ensimmäisen testin (clearblue digi) vasta silloin kun on dpo 14 (''kp'' 29/28). :headwall::O:mad::kieh:|O

En tiedä miten oon malttanut olla testaamatta, varsinkin kun olen työtön, kirjannut oireitani jokapäivä ja lueskellut teidän tarinoitanne malttamattomana...
Maltti on valttia vaikka tää vaavi kuumeilu vaan pahenee äärettömiin!! :)

Onneksi reilun viikon päästä työt jatkuu ja testipäivään on tj 4. :saint:

Kirjaan ensiviikon tiistaina teille kaikki mun kirjaamat dpot mutta kerron sen verran, että viimeyönä heräsin kipuun (mikä on harvinaista mulla) mikä kesti n. 2min. Kohtua vihloi tasasen tappavaan tahtiin ns. sykkien. Tämän jälkeen kun pääsin takaisin makuuasentoon, niin noin 5 minuutin kuluttua tunsin ensimmäistäkertaa elohiiren vatsassani. :) Näiden uusien oireiden myötä odotukset ovat erittäin korkealla! :rolleyes:

Jaksuja ja haleja teille jokaiselle sinne ruudun toiselle puolelle :heart:

Palataan asiaan viimeistään ensitiistaina... :wave: <3
 
Mä tuun hulluks täällä! Vasta DPO1. :kieh: Maha on ollu ihmeen löysällä ja mulla on koko ajan nälkä! Oon parina yönä heränny siihen, että oikeesti on aivan hillitön nälkä vaikka oon syöny ihan hyvin päivän aikana, ei oo tällasta ollu. Tänään yövuoron jälkeen on ollu menkkamaista juilintaa :eek: Kipuja tai minkäänlaisia muita tuntemuksia ei ole eilisen jälkeen ollut. Koskas ne kuuluisat kiinnittymistuntemukset pitäs alkaa tuntumaan? :)
 
Ekaa kertaa eläessäni hakeuduin vauvapalstalle, jänskää. Kaipailen tsempitystä :) Jätettiin miehen kanssa ehkäisy kolmisen kuukautta sitten pois. Mitään erityistä yrittämistä asian tiimoilta ei kuitenkaan ole ollut ja varauduinkin heti vuoden odotteluun.. mutta.. nyt hiukan kummastuttaa.

Jäin kaksi viikkoa sitten sairaslomalle kun nousi lämpöä ja odottelin flunssaa päälle. Ei ole näkynyt. Lämpö seilaa 37.1-37.4 välillä päivisin (kainalosta mitattuna) ja päässä huimailee. Mitään muita flunssaoireita ei sitten ole ollutkaan. Viikon jälkeen aloin tuskastumaan ja googlettelemaan, että mitähän ihmettä tällainen voi tarkoitaa ja törmäsin ajatukseen raskaudesta. En vain oikein ymmärrä noita lämpöhommia, koska ilmeisesti siis aina ovulaation jälkeen lämpöjen pitäisi nousta? Ei minulla tämmöistä ikuna ennen ole ollut. Kaksi viikkoa siis jo lämmöt korkealla. Sitten alkoi menkkaoireet(?): maha on kipeä (mutta omituisesti), naama kukkii ja olen kuin persiille ammuttu karhu, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu. Normaali kierto on mulla jotain 30-33 päivää ja nyt menossa 36 päivä. Eilenkään ei silti raskaustesti näyttänyt muuta kuin aivan puhdasta negaa. Eilen ja tänään on hitusen ollut ruskeaa valkovuotoa aamulla, eli jos ne menkat nyt on alkamassa niin niiden todellakin pitäisi alkaa parin päivän sisällä viimeistään.

En oikein nyt tiedä miten päin olisin. Järki toppuuttelee, että flunssaa vaan kun testit kerta näyttävät negaa, mutta joku pieni (eikä ihan niin kovin pienikään) ääni huutaa sisällä, että josko nyt kuitenkin. Kauheasti en vaan viitsi läheisille mitään tietysti huudella ettei useampi ihminen joudu pettymään. Ja se taas aiheuttaa kiusallisia tilanteita kun olen töistä pitkään saikulla, en lähde yht'äkkiä loistavalle keikalle baariin jne. Tämä odottelu on aivan tuskallista. Yritän malttaa taas mielen huomiseen ja tehdä uuden testin.
 
MinkaNimimerkki Toi lämpöjen nousuhan on yks oire raskaudesta, joillakinhan on ruumiinlämpö korkealla kolo raskauden ajan. Myös toi ruskea vuoto on yks aika tyypillinen oire. Aika hienoa jos olette 3kk ehkäisyn jälkeen raskautunu vaan tulee jos on tullakseen menetelmällä :) Minkälaisilla testeillä sä oot tehnyt? Kaiken järjen mukaan suurin oaa testeistä pitäs jos näyttää tossa vaiheessa plussaa, mutta joillain se HCG-hormoni voi nousta hitaastikkin. Tietysti tämmönen ikävä mahdollisuus on että sulla olisi kohdunulkoinen raskaus, jos vuoto jatkuu ja testit ei vaan näytä plussaa ja menkat ei ala, niin lääkärin puheille vaan ja verikokeisiin.
Toivotaan et tulis plussaa huomenna! :)
 

Yhteistyössä