Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mun taavetti iltauinnilla....

Testiajalla
image

Kuivana
image

Kuivassa näkyy tällä erää livenä ilman tihrustamista pinkki viiva.... En sit tiedä et onko vaan joku värikertymä?! En ehtinyt jäämään kyttäämään kuivumista kun piti jumppaan lähteä... Jännitys tiivistyy siis :popcorn:

Muoks. Miten ihmeessä nuo kuvat näyttää selkeiiltä kännykällä katsoessa kuvia ja näin tabletilla hyvä kun itsekään noissa mitään näen... MUR!!
 
Viimeksi muokattu:
Yksilöllistä miten alkaa testissä lopulta näkyä... Itse esikoisesta tein ekan testin joskus 4+5 ja hento oli viiva silloinkin. Ja tasavahvat viivat joskus 5+3 tai 4. Ja ihan siis piti ultrassa la menkoista paikkansa....
 
Nyt on aika pöllämystynyt olo :eek: Olot on tätä mulle kertonu jo yli viikon ja tänään jo ajattelin että kuvittelen kaikki haaleat muka viivat mitä en saanut kameraankaan... Ja sitten kuitenkin tuli se plussa... :eek: Ollaan juuri palattu miehen kanssa yhteen ja pelottaa hänen reaktio asiaan...
 
Mullinmallin, kyllä näkyy :) Hyvä viiva noin aikaisille viikoille!

Itse tein varmistuksen varmistus testin aamulla ja se oli hädintuskin silmin nähtävä haamua :/ Oonko nyt sit raskaana vai en o_O Huoh. Digin pistin tilaukseen, tulee huomenna tai perjantaina...
 
Joo viime kierrossa sain hyvinkin bongattua oviksen (tikutin aamulla ja illalla) Nyt tänään tais olla haaleampi viiva kun eilen (1h pissasta). No illalla pupuilua varmuuden vuoks ja kattoo mitä huomenna näyttää jos jois vähän vähemmän.. Huomasin että iltaisin ei näyttäny niin vahvaa viivaa kun aamupäivästä. Oletan kyllä oviksen tulevan vasta kp 17 tai 18 jos nää mun kierrot on nyt muuttunu 30 päiväsiks. Tänään kp 13.
 
Mulla ainakin ovistestit heittelee miten sattuu ennen kuin ovisplussa pärähtää tikkuun. Mun mielestä ne ei oikein kerro mitään, ennen kunnon vahvistumista. Ehkä on paras pissiä aamupäivällä ja iltapäivällä niihin.

Tänään on muuten dpo 1.
 

Yhteistyössä