Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
joa
Piti tulla nelHMin ihania viivoja ihastelemaan :heart: wau! Tollasen määki haluan :D Onnea odotukseen! :flower:

Mun viivanen ei vahvistunut, eilen pregcheckillä nega ja tänään predictor earlyllä niin hailakka, että viivanpaikaksi tulkitsen. :|
 
Oikein lämpoiset onnittelut nelhm sulle komiasta plussasta ja onnellista odotusta <3

mussukka mulla nappas toinen kp8 (kun muita kertoja ei ollut) ja kierto ollut n.28-32. Eli mahdollista hyvinkin. Ja mikä hassuinta että poika tuli vaikka tytöt vissiin yleensä näitä sitkeempiä tapauksia :)

nyt dpo 5 ja juhuu en oo testannu viel r-testillä.. Ovistesti näyttää hailakkaa viivaa. Lähetään ens viikolla lomamatkalle niin siellä sitten kiva testailla tai olla persvuotavana.. Ihme juilintaa taas kohdussa milloin missäkin, ei tainnu taaskaan irrota munis.. Siltä tuntuu...

onkos kaikki lomalla ? :)
 
Digitaalinen testi suoritettu äsken, ja negatiivinen tulos tuli.. Kyllähän se nyt olis ollukkin ihme, jos pp11 negan jälkeen olis muka vaihtunut tulos plussaksi. Mutta, tiedän ettei saisi, niin avasin sen kokonaan että voisin tarkastella testiliuskoja. Sieltäpä paljastui kolme viivaa.. Käsittääkseni kontrolliliuskassa on kaksi viivaa ja testiliuskassa sitten hailakan haalea sininen viiva. Nyt ei vaan netistä sit löydy kunnon tulkintaa tuolle.. No veritestihän kertoo oikean totuuden, mutta hitto vie, voiko olla, että digitaalisessa pitää olla jo vahvat hcg-arvot, että näyttäis plussaa? Taidanpa vaan turhaan elätellä toiveita.
 
Peppilotta onko sulla nyt pp12? Voip vielä muuttua plussaks.. Juu tiedän, varmasti ahdistaa jo.. Mut oikeesti hyvinkin mahdollista. Tsemppiä!

dpo6 ja ovistesti nyt selkeesti vahvempi ku edellisinä päivinä, noin puoliplussa. Saas nähä.. Viime kierroissa testailin ovistesteillä dpot melkein menkkoihin asti eikä oikein mitään heittoa ollut ennenku just ennen menkkoja ja nyt menkat pitäis alkaa vasta joskus ensviikon loppupuolella.. Eli toiveet heräs.. Toivottavasti en tipu korkeelta ja kovaa.. Mut kattoo nyt mitä huomenna näyttää.. Ehkä jo la tai su uskaltaudun r-testien maailmaan... :)
 
Moi ihanat!

En oo enää testaillut, passitti tänään, kun tissit niin kipeät.

Apua! Antaako pc puikko viivanpaikkaa?? Tämä tuli testiajalla.


Ehkä mun on syytä vaan miettiä sitä veritestiä kun taas tuli haamu. Se kohdunulkoinen hiukan kummittelee, kun minusta mulla on lisäksi oikealla alavatsalla munasarjan tienoilla patti. :( Ehkä vaan kuvittelen.
 
Niinu, jotain tuollaista se mullakin näytti, mutta yksinäinen viiva oli paljon haaleampi. Eli kai se sitten ihan aito nega oli. Jännää, että tänään oli ensimmäistä kertaa kunnolla ihan hitokseen huono olo. Ja jälleen bussissa! Ja vatsaa on nippaillut, mutta ehkä enemmänkin munasarjojen kohdilta. Miks hemmetissä tän kropan pitää kehittää yhtään mitään tuntemuksia, kun kerran raskaana ei olla. Oikein lyömällä lyö lyötyä..
 
Kummin päin sulla muuten Niinu oli nuo liuskat? Mulla yksittäinen hailua näyttävä oli alhaalla ja ylhäällä sit ne kaks vahvempaa. Huomenna on veritesti, niin en taida masentaa itseäni enempää tikkutesteillä. Enkä tiedä oonko vain turhaan toiveikas, mutta tosiaan nytkin tuo maha on turvoksissa ja alhaalta pinkeä. Ehkä johtunee sit lähestyvistä menkoista! Kyllä se vuoto sieltä kai pian alkaakin, kun en oo enää tänää tukilääkettä laittanu.
 
Mullinmalli, kylläpä tosiaan nyt testit sulla haamuilee vielä!
Sinuna kyl ehkä kävisin siel veritestissä?
Mulla nyt menossa kp6 ja testasi mielenkiinnosta vielä vuodon loputtua. Eilen antoi vielä jotain pienen pientä hailuraa ja tänään oli nega, joten ensi viikolla alan tikuttamaan ovista.
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmallin ompas tossa rfsussa kunnon haamu.. Mut oliko noi niitä jotka aika monilla näytti tota vaikkei mitään tarkottanutkaan?? Mut outoa tosiaan..

dpo 7 ja hätähousu ku oon ni eilisten ovistestien vahvennuttua testasin sit nyt aamulla negan r-testillä.. Ja ovistestikin taas haalea.. Voi viddu mikä oli toi eilinen pompsaus ovistestissä??? Aamulla ja Illalla kans nimittäin oli vahvempi. Ja nyt taas sit toi normi haalee.. Käviköhän siellä joku hipsuttamassa?? Noh ei voi tietää.. Mut jotenkin sai toiveet nousemaan, noh nyt taas tiputtiin maankamaralle. Pitäs oikeesti yrittää pitää jalat maassa, mut kun höperö on ni ei voi :)
 

Yhteistyössä