Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pakko tulla täältä taustalta toteamaan, että kovin on kummallisia kiertoja joillain.. Mussukka 93 kirjoitti viime viikolla 9.7. että on kp 7 ja tänään 14.7. on alkanut menkat kp 34? Kuukausi hujahti siinä vajaassa viikossa? Enpä tiiä mutta oudolta kuulostaa...
 
Dpo 10, nega. Löydän kyllä sofistakin jonkinlaisen viivanpaikan mut voihan peeveli et tos apteekin omassa on sitte oikeesti TÖRKEE viivanpaikka taas. Innostuisin jos en ois aiempina kiertoina tuon jo kokenut.. Mut enpä osta kyl enää. (oli viime kierrosta jääny).

Nyt kullä vähän masentaa :( mut ehkä tästä päivä piristyy.. Ollaanhan lähössä koko perhe reissuun tänään.. Lapset jännittää reissua ja mä tikkuja :) tasajako :)
 
Juh mä luulin et se kp 24 oli menkat vaikka ei ollutkaan kp 34 alko oikeet menkat verta tulee kunnolla ja kivut myös joten nämä olivat menkat. Ja muutenkin mun kierrot on sekasin koska käytin vähän aikaa ehkäsypiikkii niiin menkat voi tulla miten vaan
 
Hei taas, omaanapaa täällä taas anteeks,
elikkä ei oo niitä menkkoja vielä kuulunut ja r-testi negaa, o-testin viiva heittelee mutta pe iltapäivällä oli melkein yhtä vahva viiva kuin testi viiva joten oisko sit silloin ollut ainakin oviksen yritystä jos sitten peräti ovista pukkas... katotaan nyt sitten tulisko jo niitä ekoja menkkoja parinviikon päästä vai ei :p
Kovasti plussatuulia kaikille tänne :kiss:
 
Höpönenällä vielä hyvät mahkut :) onnea haamusta joa!

Äiskä 73, mulla sama tilanne ja samat päivät. Pe iltana vahvistunut ovisviiva, mutta ei aivan yhtä tumma. La viiva oli jo haalistunut. Toivon että ovis olis tapahtunut pe-la yönä ja siitä mä dpo:t nyt lasken. Eli tänään dpo 2-3.
 
Yrittäjä J, mulla taas tänään toi ovisviiva oli tummempi kuin la ja su mut hiukan haaleempi kuin pe, en kyllä yhtää osaa sanoo missä mennään ja sit tosiaan kun noita menkkojakaan ei oo tullut vielä synnytyksen jälkeen josta kohtapuoliin tulee 5kk ja imetän vielä osittain.
 
Hei kaikille,

tässä olen jonkin aikaa taustalla seurannut tätä keskustelua ja oli nyt ihan pakko jakaa omat fiilikset. Hätähousuinen himotestaaja ja piinailija kun olen. Miten toiset malttaa olla testaamatta?

Kuitenkin, tilanne nyt tämä:

Menossa on tänään kp 26/29, dpo 11 (ehkä)

  • Perjantaina (11.7.) sain raskaustestistä hailakan viivan
  • Lauantaina samanlainen viiva ja cb 2-3 vkoa
  • Tänään kuitenkin viiva on haalistunut melkein näkymättömiin ja cb sanoo enää 1-2 vkoa


Tiedän, että on aikaista testailla, ja juuri tämän takia ei kannattais. Mutta hermoja repii! Ehkä tämä oli nyt tällä kertaa tässä, ja uutta yritystä ensi kuussa... Samanlaisia kokemuksia?
 
Mussukka älä vielä lannistu. 2kk on lyhyt aika vielä. Jostain luin, että keskimäärin puolikin vuotta voi mennä ennenkuin tärppää ja toisilla venyy pidempään.

On: vitsi näitä RFSUn vanhoja tikkuja. Jos en olis tehnyt niillä negakierroissa haamuja olisin varma, et on ku tai jotain, kun niin selvän anto. Laitan kuvia kohta.
 
Sunflower11
Ekana vuonna n. 90% lasta yrittävistä pariskunnista raskautuu.
Joka kierrossa on n. 20% mahdollisuus raskautua JOS molemmilla on kaikki ok.
Joten 2kk on kyllä lyhyt aika! Tsemppiä ja malttia!

2v sitten sain värikertymän melkein oikean viivan kohtaan, ja luulin että on oikea plussa, ja (melkein) sama juttu. En tosin innostunut kuin 2v sitten, sen verran liian kauas oikeasta viivanpaikasta..

Noi rfsu:n testit on kyllä susia, sen mitä nyt oon nähnyt muilla ja itellä ni ne voi antaa jopa tosi selkeetä v-punaista viivaa, ilman että tarkoittaa mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Mussukka Mullakin eka tärpppäs yk3, toka kahtien menkkojen jälkeen ku imetyksen jälkeen alkoivat, kolmas yk3 ja neljäs heti kun ammuttiin sisään kerran. Ei ommut varsinaisesti yritystä vaan keskeytyksellä mentiin ja sit kerra annettiin mennä loppuun asti ja heti raskaana. Nyt eka menkkojen jälkeen imetyksestä tärppäsnheti mut meni kesken. Sit saatiinki ootella puoli vuotta tätä tärppiä. Ja tämäkin lyhyt aika. Mutta, en yhtää väheksy sun fiiliksiä.. itellä turhautumista myös kun aiemmin ollut suht helppoa tulla raskaaksi. Peukkuja pidän että tärppäis pian sulla <3

Mullinmalli On siellä joku viiva taas mut kun on tuo vanha rfsu niin tiiä sit mikä on :O.

YrittäjäJ Sulla kans siinä uudessa rfsu näen haamun.. onko ovis voinu olla aiemmin?

Mites Annikaeveliinan tilanne? Joko ovis ollut ja pääset taas testailee?

Plussatuulia kaikille ihanaisille!

Nelli 5+3 (tasan 2vkoa ekasta plussasta :O )
 
Sunflower11
Mulla eka tuli e-pillereitä syödessä, toinen yhdestä ehkäisyttömästä ja kolmatta ollaan yritetty tuloksetta 3,5v+ Ei ois kyl heti uskonut et yli vuosi edes menee.. tai edes puoli vuotta.. :|
 

Yhteistyössä