Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Lillamii selkee haamu :) höpönenälle peukkua!

Mä en käsitä, kp 12 ja raskaustestiin joku viiva. Testasin siksi, koska etovaa oloa on jatkunut muutaman päivän. Lisäksi ovistuntemuksia oli jo kp 7-9. Mulla ennenkuulumatonta!

kp 13 Kuvassa ei tietty näy mitään, mutta näkyi livenä. Nää on näitä rfsu:n *askoja testejä.
 
Hirrrrmusesti haamuja!!
Peppilotta Toivottavasti menkat ei ala ja plussa viel tulis.

Mullinmalli Voisko sulla olla jo ovis? Samoten Yrittäjä J.. minä sain aina oviksen aikaannr testiin haamut. Mutta mielenkiintoista molmmilla tuo homma.

Siellä oli viel jollai muullakin haamua. Predictor testistä.. oon saanu testiajalla iha pinkin viivan ja raskaana en ollut. Paljon haukuttu tesyi on. Toisin taas tuo rfsu:n uusi liuska vaikuttas iha ok olevan. Vahvistuu vaa tosi hitaasti. Ainakin mulla. Laitanpas kuvan teille kohta..

Plussatuulia ihanaiset!!!
 
joa
nelHM itsekin mietin tuota ovis juttua, mutta pikaisesti googletetuissa keskusteluissa kovasti oltiin sitä mieltä ettei näkyis r-testissä niin kuoppasin ajatuksen. Mutta mulla oli niiden viime viikonlopun haamujen aikoihin rinnat kipeet ja mahaa juili.. Sopisi myös ovis oireiksi..
Enää ei juurikaan arista ja rfsun testissä tänään päivällä just ja just jotain näkyi pikkulirusta..
 
Joa. Mulla aina r testissä haamu oviksen aikaan. Ja täs tärppi kierrossa kirkkaan punainen davidin r-testiliuskassa.. siis vahva plussa. Moni varmaa muistaakin. David antoi punaista haaleeta viivaa kolme päivää ennen tuota vahvaa :O. Sillo kyl oli ovistestitkin mooooonta päivää plussalla. Että kyl se voi näkyä =)
 
Alkuperäinen suunnitelms oli että huomenna kun tulee tasan 5 rv:a.. mut taidan odotella päivän tai pari.. en kestä jos ei näyttäs 3+. Huomenna on tasan tuo 3 vkoa oviksesta. . Tunsin irtoamisen kyllä. Millo muut saanu siihen tuon 3+ ?
 
Heips. Olin lomilla ja nyt paluu arkeen koittanut täällä yövuorossa on aikaa lueskella tätä ketjua :D. Yrittäjä J ja Lillamii vahvistumisia toivotaan teidän haamuille. NeIHM:n viivojen vahvistumista katsoo kyllä ilolla. Luulis että pieni on siellä aika napakasti mukana. Mullinmallina menisin veritestiin, sen verran kummiskin väriä tikussa. Ettei mikään kohdunulkoinen voi olla ?? Höpönassulla ainakin tais olla jännät paikat. Itelläkin alkanee pian testailu, laittelen sitten kuvaa. Jahka on jotain kuvattavaa :) muoks. kp siis 21/28 ja dpo 7 ehkä?
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 8, nega :( outoja noi mun ovistikut, illalla dpo7 taas selkeesti vahvempi ku ees silloin dpo 6 ja taas aamulla heikko.. Oudosti hyppelee.. Ehkä mun pissi nyt sit vaihtelee :)

lilamii, tsemppiä piinistelyyn ja pitkää hermoa.. Onneks ei tarvii ku tää yks viikko olla näin jännittynyt..

malvankukka.. Sulle kans tsemppiä tulevaan piinaviikkoon..

nelhm, koska sul alko noi sofit haamuilemaan?
 
Höpönenä Tosi aikaisinhan niihin jotain haamujen esiäitiä sain.. varmaan jo dpo7. Mutta dpo10 haamu oli sellainen etti tarvinnut epäillä onko vai ei. Ja samana päivänä se mammaksin puikkoon suht vahva viiva. Mun sofit oli niitä 25mlU. Löysin pari niitä kaapista vielä ja tein huvikseen tänään jabkha mukavan näkönen viiva tuli =).
 
joa
nelHM no täytyy se sitten uskoa, oispa mullakin ovista näyttänyt! :heart: Tänään rfsun tein ja ehkä hyvällä mielikuvituksella siihen saa viivanpaikkaa.. Viime pe, la ja su tuli haamuja kuitenkin. Lauantaina se kaikista vahvin punertava.

Eli jos ajatellaan että ovis ollu sillon niin nyt dpo6-8??
 
Pari päivää menikin että tuo aijaa suostu lataaman kuvan. Tossa rfsu dpo17 ja pc dpo18. Niissä on huima ero. Pc oli lähes yhtä vahva mitä tossa kuvassa niin tuolloin dpo17. Ajattelin että jos joku teistä pähkäilee pian viivojen vahvistumista niin mulla näin.

20140711 124105
 
Tein nyt sen digin ja sain 2- 3vkoa. Höh. "Raskaana" pamahti siihe heti puolen minuutin päästä mut viikkoja arpo sen kolme minuuttia.. oisko ollu iha siinä rajoilla ku nii kauan mietti? Vähän harmittaa mutta en nyt ala panikoimaan tai uusia digejä hakemaan. Raskaana olen ja siitä ei voi erehtyä enää näiden olojen kanssa =)
 
Dpo 9, nega.. Ehkä viivanpaikan löydän tiiratessa. Mut onhan vaan outoja noi mun ovistestit. Sahaa eestaas hailuraa ja puoliplussaa.. Nyt aamulla oli aikas tuhti se viivanen.. Ei tosin plussa joten ei kerro kyllä vielä mistään mitään.. Mut yleensä mul tulee aika tasavahvaa hailuraa läpi kierron paitsi ovisaikaan tulee se nousu. Joten jotain mun kropassa tapahtuu..

Jos ny reissun jälkeen kävis siellä gynellä.. Voihan tosiaan olla et munis ei taas irronnot ja kroppa yrittää edelleen.. Tai jotain.. Mähän täällä vaan elättelen toiveita ihan toisenlaisesta syystä :D :D
 
NelHM mulla oli tuo oikeanpuoleinen ylärivin viiva ihan tumma kun tuli raskaana +3, mutta muistahan et jokaisella aika yksilöllisesti se hcg nousee ja oon varma et sullakin jo parin päivän sisällä näyttäis +3 kun muut viivat aika tummia :) !
 

Yhteistyössä