Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nelHM tuntemusten perusteella ovis saattoi olla jo kierron alkupäivillä, mutta tiedä sitten. Tänään on nipistellyt ihan kunnolla, että olisiko sitten kiinnittymisyritystä.

Mulla ekat muksut (edellinen liitto) saaneet alkunsa ekasta yrityksestä 10v ja 12v sitten. Tätä kolmasta ollaan tehty reilu 1,5v.

Tsempit teille Mussukka ! :)

Täällä sain siis ovisplussan 13.7 illalla , eli ovis tapahtui 14.7 (?)
Joten nyt vaan odotellaan.. tämä on tätä ns."pahinta" aikaa. ja sitten kunhan mailttais olla testailematta liian aikaisin! :D
Menkkojen pitäisi alkaa 28.7 tienoilla, toivon, ettei alkais! ;D testailemaan alan aikaisintaan 24.7 (to), jolloin olisi Dpo10. Saa nähä miten maltan .. ;p

Heippa pitkästä aikaa :wave:

Onnittelut kaikille plussan saanneille :flower:

omanapaa: juuh sanoin etten tikuta ovista, mutta kokeili vielä tämän kierron sofi ovistesteillä ja paukahti kunnon ovis+ 14.7. eli kp15/28 hyvä että kontrolliviivaan riitti väriä :LOL: sain jopa haamun r-testiinkin sofi 25miun (samasta pisusta tein) että megaovis sitten oli :D ja kp16 oli kauheet oviskivut huh.. eli nyt kp17/28 ja dpo1 ja miehen kanssa otettiin asenne että puuhaillaan joka päivä monesti päivässä kuin pystytään :D nyt kumma jos ei pysyvä kyytiläinen saada mukaan :) ekan r-testin teen sitte dpo10 25.7. :) Sinne sitte ootellaan :)

Mä liityn nyt kans tänne piinailijoihin :) mä lopetin ehkäsyn vappuna ja nyt on siis 2 yritystä takana huonolla menestyksellä. Ennen siis raskautunut ehkäisyn läpikin mutta nyt ei sitten millään. Tällä hetkellä kp 13 ja kierron pituus ollu vapun jälkeen noin 37 päivää. Nyt olen siis vuotanut niukkaa ruskeaa vuotoa tämän 13 päivää. Eilen kävin lääkärissä ja labrassa verikokeessa ja hcg arvoa voitu mitata kiska sitä ei ilmeisesti siellä edes ole. Sain viime viikolla 2 haaleaa plussaa sekä ovistestiin todella paksun ja vahvan viivan. Viikon päästä jos vuoto ei ole loppunut saan lähetteen ultraan. Onko muilla ollu tällästä pidempään jatkunutta vuotoa?

Sunflower11
Alkuperäinen kirjoittaja Riiviöiden äippä;30098899:
Himotestaajat oon puulla päähän lyöty! Tein eilen aamulla clearbluen ovistestin hymyn sain. Illalla sain rinkulat ja nyt taas hymyn! Voiko tohon nyt luottaa vai ei?!?!
Jos illalla sun pissa oli laimeempaa?
Digitesti näyttää mulla ainakin aina 2 päivää hymynaamaa ja ovis on silloin toisena päivänä.

Aagg.. oon ollu sukuloimassa Helsingissä ym. Ni testailut vähän jääneet. Mut nyt äsken tein vajaan parintunnin pidätyksellä pc:n ja joku haalea harmahtava viiva siihen tuli. Enkä ole noihin ikinä mitään siis saanu. Oon ihan täpinöissäni jo tästäkin :D Kuhan pääsen töistä ysin jälkee ni kulutan kyll heti ton toisen tikun. Jännittää.

hei! uusi kirjoittaja olen täällä, USEIN kyllä luen näitä ketjuja :D

nyt olisikin kysymys, miten tulikita tätä RFSU:n testiä, johon TESTIAJALLA, 3-5 min aikana otettu kuva, näkyy vaaleanpunainen haamu joka alkanut ilmestyä jo värin imeytyessä, mutta viiva häviää 30min jälkeen?!

roskishaamut on kyllä tuttuja mutta että näin päin, selvä vaaleanpun haamu joka on pitkään kunnes testi kuivuu ja häviää??

image

kuvassa näkyy läppärillä hunosti mutta puhelimella selvästi!

Muumimuki, mä sain viime kierrossa ihan samanlaisia, tosin kuivuessaan jäi sellainen viivanpaikka siihen. Pc:llä tuli myös jotain hailuroita. Menkat alkoi muutaman päivän myöhässä, olivat runsaat, kivuttomat ja kesti vain n. 3 päivää (joka siis normista poikkeavaa mulle). Epäilen et olis ollut kemiallinen.

Yhteistyössä