Huhhuh, mikä reissu. Hauskaa oli mutta myös jännittävää. Taisimpa plussatakkin <3 tänään täytyy vielä testata kunhan kauppaan pääsee..
Mut huhhuh et oisin piiniskaveria kaivannut, ja r-testitkin loppu ihan kesken.
Dpo 11 laivalla aamulla olin näkeväni testissä jotain, joka hävis kuivuttuaan. Illalla dpo11 testiin jäi kuivana jotain hailuraa mut epäilin viivanpaikaks ku jouduin siirtyyn sofin 25 -->10 vahvuuteen.
Dpo12, aamu.. Ihan kuin olis vähä niinku haamujen haamu. Illalla haamujen haamu.. Näytin jo ukolle. Näki, mut sanoi kyl niin haaleeks ettei usko viel. Hitsi TIKUT LOPPU..
Dpo13 aamu. Pakko tuhlaa riskillä ainut testi. Cb-digi.. Ihan niinku prkele pienet tärinät
raskaana 1-2
)))
No ny dpo15.. Jännittää onko pysyny kyydis ja vahvistuuko testit... Mä oon niiiiiin yllättynyt että näin helposti nyt tärppäs, toki sitä toivoin ja tämä on aivan ihana yllätys. Eka ihme siis tuli vasta 4v.yrityksen jälkeen hoidoilla, toki toinen luomu heti imetyksen ja synnytyksen jälkeen ekoista menkoista.. Mut aattelin et mun hormonit vaan jotenkin kävi silloin hyvästi ylikierroksil..
Sen verran muuten et ovistestit alko sahaan ehkä siinä dpo6-10(muistaakseni).. Mut dpo 11 lähel plussaa, dpo12 vielä vähän lähempänä, dpo13 tasavahva... Eli toi heittely oli eka merkki raskaudesta!!! Koska edellisel kierrol oli aikas tasasta haamuu joka vähän vahvistu kierron loppuun.. Nyt meni ihan miten sattuu ja aikas isoja vahvuuseroja...
Sori pitkä viesti.. Oon niin täpinöissäni.. Varsinkin tän 6pv:n nettipimennon jälkeen...
Kaikille kovasti tsemppii !!; Palaan vielä illemmalla teitä piinaan...