Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mullinmalli Mä kun ennosaa tota testiä tulkita. Vois siinä jotain haamua olla mut en tiiä onks se sininen :/. Tossa viimesessä erottuu, ekassa en näe :(. Pitäsköhän itekin tollanen jos nyt joku ants kunnon haamua joskus.. paljo noi maksaa?
 
en mäkään osaa sanoa tosta mullinmallin testistä mitään..
nelHM kuten muutkin sanoneet frisun 10min kohalla näkyy :)
suskilla jotakin viivaa kuivuneessa näkyy ainakin kännykällä kahtoessa :)

ON: oksettaa ihan sikana yöh.. :x vaa kusti toi 10miun testejä kokeilin yhen ja piirty pinkki viiva testiajan puitteissa, vaa pidätystä oli 30min nii ei tullu vahvaa viivaa ja laimesta pisusta : / kuvaa en voi laittaa kun sisko tulee minä hetkenä hyvänä meille niih en halua paljastu mitä myö miehen kanssa koitetaan puuhailla :LOL:
 
Mullinmalli Siis ei pitänytkään näkyä. Iha nii puhdas nega ku olla voi. Pc:t on hanurista. Oisin eilistä pitäny jo plussahaamuna.. sen verran tullu niitä kustua että tajua niiden sielun maailmaa.. mut enpä enää tajua :O. Ja kp20.. jos ovis jussina niin dpo4. Mä kyllä luulen että sulla vahvistuu ;).
 
Suski, mulla kahessa ekassa raskaudessa haamut jo dpo7, sitä ennen en testannutkaan. Toisilla taas haamu saattaa näkyä likempänä menkkojakin vasta, et ei kai siinä sellasta sääntöä ole. Ite hätähousuilen, kun mun kierto on lyhimmillään sen kolmisen viikkoa ja aiemmin haamu ollut jo silloin sen dpo7, niin toiveikkaana nyt, et jos nytkin.
 
Tässä sitä yritän pitää toivoa yllä ja uskotella itselleni mitä vaan, totuus vaan taitaa olla, etten ole raskaana ja vuoto alkaa kohta. Mutta, vuoto on kieltämättä vähän outoa, sellasta oranssia.. aamulla oli kyllä ihan vaaleanpunaista.. sen yhden paperillisen verran. kiinnittymisvuotoon en oikein usko, olis aika myöhäinen sellainen, mutta jos valemenkat niin miks testi ei olis jo ihan selvä? Aattelin et menkat alkais vasta parin päivän päästä, et tulivatkin vähän etuajassa.. et voishan se plussaksi vaihtua, mutta joo.. ei ole usko kovin korkealla. Aamulla vielä tikutusta, ellei hanat kunnolla aukea.

Hetkellinen masennus.
 
Mollylla erotan aamun, aika selvästikin tästä kännykältä! <3 Näyttää tarkkarajaiselta ja yhtä paksulta ku kontrollikin.

Mä meen nyt tekemään iltatikun. Mulla on nyt jotenkin sellainen olo, että mitään siihen ei tuu ja se cb oli susi. Katsotaanpa kuinka käy. :D
 
Viimeksi muokattu:
No haamu tuli, mut olipa outo testi!!!
Ensin se meni ihan vaaleanpunaiseksi eikä millään meinannut vaaleta ja sitten kun vaaleni niin jäi sellaiseks hailuraksi koko testi. Sitten se jo ihan ku ois kuivahtanut ja yhtäkkiä lähti kastumaan uudelleen ja levitti epämääräisesti tota väriainetta uudelleen. :D

Ota tästä sitten selvää.


Täs vielä yks
Melkein kuiva
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heilanga

Yhteistyössä