Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
fenix :hug: nyt paljon voimia suruun suureen :(

nyt sitte seuraa omaanapaa: mahaa nipistelee/vihloo, minnuu koko päivän oksettanu/ kaikki haisee pahalle etovaa oloa, tissit niin kipeet nännit eritoten (tuntuu ku ne tahtos erisuuntiin lähteä) ja kuumottavat :D menkkajuilimista harvakseltaan on ja ei..
 
Mun aamun testi näyttää samalta ku eilinenkin. Onneks voi tänään taas hakea noita parempia.

Jos mulla on noissa se viivanpaikka vaan niin toimii kyl tosi hyvin varoittavana esimerkkinä tästä testistä. :(
 
Viimeksi muokattu:
Halauksia Fenix! Maailman on niin epäreilu paikka. Jos jotain positiivista tarvitsee repiä, niin onneksi sulla hcg laski tässä tilanteessa vauhdilla. Saatte "heti" päästä uuteen yritykseen jos siltä tuntuu, ja vuodot sallii. Mä olen vielä 2,5 viikonkin jälkeen "raskaana", mun kroppa ei kuulemma vaan osaa päästää irti. Henkisesti kun asian on jo prosessoinut :(. Tuntuu tosi pahalta sun puolesta! Toivottavasti päästää joidenkin viikkojen/kuukausien päästä molemmat uudestaan plussaamaan! <3
 
Fenixille jaksamista <3 :(
Heilangalla komia plussa!
Mullinmallin haamuilee, toivottavasti toisella testillä näkyisi myös. :)

Nyt dpo11 ja taas david heittää jotain olematonta. En mielestäni saanut niitä kuvaan, mutta jotain ylimääräistä siinä on. En nyt innostu, vaan teen pc:n huomenna.

Testiajan jälkeen:

Testiajalla:
 
mymosa
Eipä tuo näytä vahvenevan kuitenkaan (noi perhoset alakuvassa) :(



Mutta jos jotain positiivista niin wondfoon (yläkuva) tuli kerrankin leveä viiva eikä kapeaa..

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
20140530 072859-1 - Aijaa.com
Innovacon Testiajalla..ei tossa oikein näy nyt kuiteskaan juuri mitään kun aijaaseen latasin :(. Itse kuitenkin näen jonkun hennon viivasen.

Mullinmalli Melko leveä ja vahva nyt tuo rfsu viiva :O

Neiti Näpsän äiti Enntiedä voiko luottaa.. mutta eka kuvassa selvä haamu.

DronttiEdvard Sullakin näen jonkun siellä tikussa.
 
Heipä hei. Ovisplussan sain kp 10/20-22.Tänään kp 11/20-22 ja kamalat nippailut alamahassa luulisin et ovis tänään kivuista päätellen eli dpo O siis tänään. Peti puuhia ollaa harrastettu su-ma yönä ja sitten eilen toivotaan et tärppää
 

Yhteistyössä