Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nelhm, mikä dpo sulla nyt on? Jos tässäkin kierrossa tuo ei vahvistu plussaksi, niin sinuna harkitsisin gynellä käymistä. Toivon toki, että vahvistuisi ja saisit kunnon plussan ruutuun, mutta kannattaa myös käydä tsekkaan varoiksi, että kaikki on kunnossa. On sen verran kauan sulla noi testit haamuilleet.

seawindille onnittelut selvästä haamusta!
 
Viimeksi muokattu:
Siis dpo4 tai 5. Se ihan selvä haamu viikko sit oli oviksesta. Nyt sit eilen illasta tuli ja tänään toi. Gynellä köyty helmikuussa ja ei minussa sillon mitään vikaa ollut. Kaikki kunnossa. Munasarjatkin ultras tarkkaan ja ihan ne oli ok. Viime kierto oli varmasti kemiallinen koska haamus niin kovasti loppukierrossa. Nyt ei pitäs kaiken jären mukaan hielä haamuta.. mutta toivottavasti muutaman päivän päästä sit. Näistä en oikein osaa mitään iloita koska on iha onnettomia ja varmaan vaan viivanpaikkoja. Tai sit se eilinen limavuoto ja kivut oli kiinnittymistä ja reagoi siihen. Mut sekin kyl kaukaa haettu.. että nii nopeetä näkys testissä. Mä oon vaan sellanen hätäpökä ja iha tottumuksesta tulee noita dipattua :D

Mullinmallin testistä en osaa sanoa.. ei mulle kyllä testiajan jälkeen enää mitään ole muodostunut. Että voisko toi enteillä hyvää. Toivottavasti!

HooKoo Jospa senplussa vielä pärähtää!
 
nelHM Eihän dpo4 tai dpo 5 vielä mitään voi näyttää tai siis kiinnittyminenhän tapahtuu vasta viikon päästä ja ennen sitä ei oo mitään mahkuja tietää onko hedelmöittymistä tapahtunu vai ei, joten nou hätä :D

Täällä menossa myös dpo 5 :) Testaamisen ajattelin aloitella (lue: yrittää malttaa aloittaa) vasta ensi viikon alussa :)

Munanjohdin kuljettaa munasolun kohtuun 3-4 päivän kuluessa sen irtoamisesta. Munasolun kuori peittää vielä jakautuneet solut. Alkio, joka on nuppineulan pään kokoinen, voi kiinnittyä kohtuun ja kasvaa kokoa vasta kun tämä kuori on repeytynyt.
Alkio kiinnittyy kohtuun noin viikon kuluttua munasolun irtoamisesta


Tosin kyllähän sä tän ihan varmasti tiesitkin, mutta himotestaaja on aina himotestaaja :D
 
Nelhm, ok :) Hyvä, että kaikki on kunnossa. Mulla on ollut 2 kemiallista ja kun sanoin niistä aikoinaan lapsettomuuspolin hoitajalle, niin tokaisi vain, että joillakin naisilla kaikki raskaustestit näyttävät positiivista loppukierrossa liian aikaisin testattuna. Teki mieli viuhtaista pannulla, ensimmäinen positiivinen testi melkein 4 vuoteen(osasin olla siitä onnellinen, kun jotain tapahtui) ja toinen lyttäsi ihan täysin. Edelleenkin olen sitä mieltä, ettei punaväriä tule, jollei jotain ole tapahtunut. Toivotaan siis parasta :)

Fenix, toivon todella, että arvo olisi noussut perjantaina. Ikävää tuo epätietoisuudessa eläminen!
 
Pyydän heti anteeksi tätä omanapailuani.
Yöllä sain jonkun ihme krampin alamahaan ja aamulla pelko persiissä testaamaan.
Juu-u paskan möivät. Viivat ei oo hääppöset. :( noh, aamulämpö näyttää vielä 37 mikä mulla on normaalia korkeampia, mut silti pelko on nyt suuri.
Voiko tosiaan olla, että mulla iltapissa on sen verran tujumpaa tavaraa, että saan parempia viivasia...
Noh, tässä nyt kuitenkin tän päivän testit.
Mammaksi testit dpo10 ja 12 - Aijaa.com
Apteekin oma dpo11ja12 - Aijaa.com
 
Kyllähän mie nää kiinnittymisjututkin tiedän =). Niinku sanoin.. iha huvikseen dippailen :D. . mielenkiinnosta :D. . Tai tyhmyyttäni. Noita tikkuja on kiva tiirailla. Ehkä mä kuulun niihin keille testiin tulee aina loppukierrossa haamu?

Heilangalla nätti viiva.
 
Heilanga: Täälltä taustalta huutelen että kyllä sulla ihan selvä viiva siellä näkyy. Jos dpo 12 menossa niin vallan hyvä viivanen onkin. Itse testasin dpo 10 ihan haalean haalean haamun, dpo 11 sellasen jonka jo näki, ja dpo 12 tollasen kun sullakin nyt. Dpo 15 sanoi digi raskaana 2-3. Ookko digin aatellu koska tehdä? Dpo 14-16 voi sen avulla nähdä onko viikot kivunneet ylöspäin?!
 
Nyt harmittaa. Viimeinen pc kaapissa ja uitin sitä ajatuksissa 10 sekkaa sen 3 sekunnin sijasta. Perhosiahan pidetään se kymmenen. Ihan hujauksessa meni se pissa siitä eikä kuivaan jäänyt mitään. Testiajalla oli tällainen:



Haen varmaan uusia.
 
Calcifer kiitos sanoistasi :). Eipä tässä auta muuta kuin odotella sen seuraavan hcg-labran tuloksia. Nyt mulla on meneillää pp16 ja viivoilla en tod leuhkimaan pääse, mutta eipä se eka hcg-lukemakaan hääppöinen ollut.
Ja koska lääkäri sanoi että toivoa vielä on niin toistaiseksi turvaudun siihen tietoon:heart:.
 
Fenix, hyvältä näyttää aamuviivat! Onneksi perjantai kertoo paljon. Tsemppiä!

Mä varmaan ekan kerran tuuletan, kun viiva heikkenee. Mulla siis km-vuodon alkamisesta tasan kaksi viikkoa, ja nyt ekaa kertaa viiva PC:ssä on muuta kuin vahva. Nyt lienee samannäköinen kuin ekaa kertaa testatessani plussan. Kai se raskaushormoni joskus häviää verestä, mulla näemmä vaan kestää ja kestää..

image - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
moon stars kiitos :). Sanoivat vaan että saattaa kuulua asiaan, voi olla että toinen siirretyistä alkioista "huuhtoutuu" nyt pois. Käytännössä kaikki on mahdollista, raskautuminen ja keskenmeno. Koko totuus paljastuu vasta sen toisen hcg-labran perusteella. Saikulla olen tämänkin päivän sillä vaikka kivut ja vuoto illaksi näköjään aina hellittää niin aamulla palaan helvettiin; sattuu niin paljon etten saa oltua ja panadolit ei auta. Päivälläkin joudun käyttään "yörättejä" kun niissä on parempi imuteho, tosin mulla ne ei päivälläkään kestä tuntia kauempaa kun vuodan niiiiin paljon.

Mihkään sairaalaan ei kannata lähtee koska kyseessä saattaa olla spontaani keskenmeno, näillä raskausviikoilla siellä ne ei tee yhtään mitään. Määräävät korkeintaan jotain rauhoittavia... Mutta siitä olen vähän huolissani kun mulla on normistikin alhainen hemoglobiini ja nyt kun vuodan näin hulluna niin missähän vaiheessa mä kuukahdan :(...
 
Fenix, voi kurjuus! Kuulostaa ikävän tutulta, mutta toivon että perjantai tuo ihania uutisia! <3

Mulla on kanssa alhainen hemppa, ja olo oli ajoittain vuotojen vuoksi todella heikko. Taju tuntui lähtevän, kun kengännauhat sitoi :(. Ei tietoakaan että olisi pystynyt töihin menemään.

Yritä rauhassa lepäillä, syöt ja juot hyvin. Epätietoisuus on kaikkein raskainta, ja oikein mitään muuta ei osaa miettiä.
 
Juurikin tämä epätietoisuus vie loputkin järjen riippeet päästä!
Ehkä juuri siksi yritän takertua noihin r-testiliuskoihin, tutkin ja analsoin niitä haukan lailla vahvistuuko viivat vai ei... Sitä joko/tai (hcg-)tulosta joudun odottaan vielä 5 piiiiitkää vuorokautta!

Onnea taas muille plussanneille ja vahvistumisia sekä onnistumisia kaikille muillekin :flower:!
 
Onnea seawind!
En vielä raaski digiä ostaa. Se tyhmä sanoo kuitenkin tuhmasti, että ei raskaana. :D
Kaipa se on perjantaina ostettava ja testattava, mut mitenkäs se sitten oikein toimii? Mähän oon nyt jo rv3+3 niin ilmoittaako se 3+ vai mitä se ilmottaa? :) Mä en oikein tajua sitä. :)
 

Yhteistyössä