Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
piuu ekassa näkyy ihan selvästi! Ei tarvi ees tihrustaa. Toivottavasti vahvistuu :)

Höpsölle pahoittelut :|

Täällä menkat lopulta tuli. Semmosta ihme tuhruttelua vaan :O Tekis mieli testata, kun niin jännä olo, eikä nuo menkatkaan normaalit ollu. Pitäs vaan vaan tilata ensin testejä, kun täältä perähikiältä ei taida saada ku rfsu:n testejä kaupasta ja apteekkiin en kehtaa mennä. Koko tuppukylän juoruajat siellä kyttäämässä...
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
mymosa
En huoli ovista nyt.. eikä testit näytä ees siltä.

Jos ei viikonloppuna näytä testit mitään niin maanantaina soitan gynelle. .mutta sanonpa vaan että jos ei näillä tuntemuksilla menkat ole huomenna alkanut niin en tunne kroppaani. .
 
Täällä kp 22/noin 30, vähän ehkä jotain kuviteltuja oireita, mutta en mene takuuseen. :D Dpot vissiin 10.

Tää testailu on mennyt ihan mahdottomaksi. Oon käyttäny jo vissii 6 raskaustestiä kolmessa päivässä. :D Viime viikolla mulle tuli raskaustestejä testitukusta ja nyt pitäis taas tilata lisää kun tilasin ihan liian vähän. :whistle: Ja ovistestejäkään ei ole kun pari jäljellä niin niitäkin tarttis lisää. Täytyy vissii tilata kerralla oikeesti se sata kun ei mikään kymmenen riitä kun yhteen kiertoon. :stick: Mua alkaa jo oikeesti hävettää tilata joka viikko jotain testejä... Kuvia en viitsi laittaa kun ei noissa näy mitään omaankaan silmään, saati kameralle.
 
ääh mä taidan luovuttaa :ashamed: nettilaskurilla vähä kahtelin miten nyt ois jos olis 3+1rv eihän sillo tietenkää vielä plussaa tuu, aikasemmin viime raskaudessa tein 3+3rv jospa nyt pari päivää oon tekemättä yhtään testiä ja sitte kahtellaan miten käy.. Kerkiisin hommata kameraan akun nii voi laittaa tyhjiä kuvia testeistä.
 
Kiitos mur-mur :heart: mitenkäs sun viivalle/viivanpaikalle kävi kun aiemmin oli kuvaa? Muistan sut kun kuopusta piinailin -12 :)
Oireet jatkuu mutta hyvin skeptinen olo silti... viiva livenä ei ollu noin hyvin näkyvä ja nyt uudessakin vain vaivoin näkee. Mutta onhan vielä aikasta silti! Ylihuomenna jos ei näy niin sitte lentää kirves kaivoon jo :D

tässä uusin lirusta.
20140429 161233 - Aijaa.com
20140429 173948 - Aijaa.com
20140429 161157 - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Piuu IHANA PINKKI HAAMUNEN <3. Toivottavasti vahvistuu!!

Oli siel muitakin mut nii kaikkee koko ajan etten ole joutanu palstailee. Tuun lukee uusiks ku mökki hiljasena!
Kysymys! Tuleeko Taavetin puikkotestiin (20mlU) selvä viivanpaikka? Niitä tuli tilattua ku aika halpoja ovat.. ihan selvän viivanpaikan? sain. Outo muutenki koko testi ku testiajan ihan loppupuolella lähempänä 10minsaa vasta se väri tasottuu siinä kokonaan.. punasena helottaa ekat minsat.
 

Yhteistyössä