Piuu tuossa sun viimesimmän viestin ekassa nään viivasen mut vähän hassussa kohtaa..aika kaukana kontrolliviivasta, voiko se paikka vaihdella? Nuo pari muuta kuvaa on sen verta epätarkkoja et en ainakaan täs mun kännykän ruudulla niissä nää mitään. Miup mä sain dpo 9 haalean mutta selkeen vaaleanpunaisen viivan ihan marketin pregcheck liuskaan ja tuona päivänä aloin testaamaan. Dpo 10 oli sit jo selkee viiva clinicin testissä, niistä on kuvat tuolla aiemmilla sivuilla
Nyt on dpo12 ja apteekin oman teen tänään ja kyl se digi ois kiva kans tehdä, ois niin ihana nähdä se teksti "raskaana". Kiinnostaa myös mitkä viikot siihen tulis...menkkojen pitäis alkaa huomenna mut uskon et pysyvät poissa, eilen ei tullut sitä perinteistä tiputtelua mitä on tullu joka kierossa pillereiden lopetuksen jälkeen. Olo on myös niin etova pitkin päivää ja eilen illalla menin jo klo 20 nukkumaan..NeIHM lähetäs niitä lehmän hermojas vähän tänne suuntaan pliis oon nimittäin niin raivopelle välillä et ei tosikaan, toivotaan et vähän tasottus pian, ihan jo mun miehen takia
Mullinmalli anna tulla vaan! Sitä varten nää palstat on