Oon kyllä tosi ihmeissäni. Eilen ku noita tikkuja tuli niin testasin yhden just että katon tuleeko niihin viivanpaikkaa, kun nyt ei ois pitänyt mitään näkyä. Sitten alko tosi paljon vuotaa ihan vetistä valkkaria, tisseihin sattuu ja mahaa nippailee ja ajattelin, et kiertopäivät sopeis varhaiseen ovulaatioon. Ja siis se eilinen oli nega ja noi tänään testatut tollasia.
Tulee tyhmä kysymys.. Luin, että herkät testit näyttää kemiallisen raskauden, joka ei siis ehdi koskaan kiinnittymään niin oisko tässä voinut käydä niin, et on eilen tärpännyt pupuilussa ja hedelmöittyminen näkyis herkässä testissä?? Aika kaukaa haettu ehkä, mut siis nyt mulla pitäis olla kp11/ dpo1 mahdollisesti.
Tulee tyhmä kysymys.. Luin, että herkät testit näyttää kemiallisen raskauden, joka ei siis ehdi koskaan kiinnittymään niin oisko tässä voinut käydä niin, et on eilen tärpännyt pupuilussa ja hedelmöittyminen näkyis herkässä testissä?? Aika kaukaa haettu ehkä, mut siis nyt mulla pitäis olla kp11/ dpo1 mahdollisesti.