Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Oon kyllä tosi ihmeissäni. Eilen ku noita tikkuja tuli niin testasin yhden just että katon tuleeko niihin viivanpaikkaa, kun nyt ei ois pitänyt mitään näkyä. Sitten alko tosi paljon vuotaa ihan vetistä valkkaria, tisseihin sattuu ja mahaa nippailee ja ajattelin, et kiertopäivät sopeis varhaiseen ovulaatioon. Ja siis se eilinen oli nega ja noi tänään testatut tollasia.

Tulee tyhmä kysymys.. Luin, että herkät testit näyttää kemiallisen raskauden, joka ei siis ehdi koskaan kiinnittymään niin oisko tässä voinut käydä niin, et on eilen tärpännyt pupuilussa ja hedelmöittyminen näkyis herkässä testissä?? Aika kaukaa haettu ehkä, mut siis nyt mulla pitäis olla kp11/ dpo1 mahdollisesti.

Onko joku muu tilannut noita halpatesti.fin sivuilla myytäviä tikkuja? Näyttää pc:ltä, mutta merkkiä ei lue. Mahtaako tulla viivanpaikkoja kun ei mun nyt raskaana kaiken järjen mukaan pitäis olla.. :eek:
Minä tilasin halpatestin liuskoja, ne on Wondfo one step merkkisiä.
Viivanpaikoista en osaa sanoa, itse sain viime kierrossa ihan täysin puhtaita negoja niillä.

Kiitos Tikru! Voisin hiukan googlata kokemuksia tosta. Oon ollut neljä tuntia nyt pissaamatta ja mietin, että kun noita on melkoinen läjä, et jos vielä seuraavasta lirusta koitan. Aikamoinen ovulaatio pitää olla, että saa selvät haamut tikkuun. Mielessä kävi kohdunulkoinenkin, mutta seuraan nyt tota, kun vasta alkanut haamuilu.

Mä sain yhdessä kierrossa mammaksin erittäin herkässä testissä ovisplussa päivänä todella selvät haamut r testeihin. Tein vielä päivällä ja illalla. Iha sellaset tuli että miehenkää tarvinnu viivaa ehtiä. Onhan nuo tosi selvät. Varmaan selvinnee kun teet pari päivää niitä.. jos haalenee pois ni oli ovista, jos ei ni oot raskaana =).

Piuun testissä en käe nyt mitään.

Mullinmalli Mymosa taitaa niillä testata. . Se tietää :D Ja jos teet vielä testin ni kuvaa kiitos!

Mulla tuli yhdellä vessareissulla TAAS ovisliman tapaiset klöntit :O. Harmittaa hitokseen kun ei ole ovistestejä. . Mielenkiinnosta haluisin uittaa että mitä näyttäävät. Vasempaan nivuseen alkoi alkuillasta vihlomaan niin että säteilee sisäreittä alaspäin. . Tosi kipee! Mullahan simmo iha alkukierrossa menkkojen jälkeen oli tätä nivuskipua ja täälläkin marisin siitä. Neuvolassa pitivät raskausoirrena mut en ollu sillo. Mitä lie mut ei ole aiemmin ollu. Tää palelu on järkkyä ja tissit on kyl eritavalla nyt kipeet ku edellisissä kierroissa.. niitä särkee aika massiivisesti. Edelleen. .menis aika! Eka oviksesta laskettuna tiistaina dpo10.

Joo haaleempi on. Ehkä se oli ovista sitten. Eihän se kai kauheen yleistä ole että r testi resgoi lh hormoniin. Luin jostain että pitäs se lh hormoni olla ylk 300mlU että reagois js vissii tuo siis korkea lukema.

(.) vielä vähän.. nyt alkoi sitten tuon nivuskivun kanssa alaselkä juilimaan.. menkkojako se nyt jo tekee?! Alapäätäkin välillä jyskyttää ku vasaralla naputettas:O

Viimeksi muokattu:
Rupesin miehen kaa puhumaan siitä kp14 ovis+ kun kuulema miehen mukaan olin "kiimasempi ja vetisempi" :whistle: kuin kp5 ovis+:ta.. että oisko nyt sitten kumminki dpo5 tänään :confused: jos mieski oli sitä mieltä :D ja harvoin se näitä juttuja tajuaa :rolleyes:
Oisin kuvia tänään laittanu nega testeistä mutta kamera ei toiminukkaan :kieh:

halpatesti.fi sieltä ostan wondof testejä :)
Mä nyt taidan kallistua siihe kp14 ovikseen dpo5 nytte sillo oli todella testiviiva kontrollia äkäsemmän värinen kuin koskaan :O, ensi viikolla pitäs sitte ruveta näkymään testissäkin :D

^ meisti samalla asenteella. Jos en saa plussaa ens vkolla ni pakitan vähä ja uusiks :D. Nyt siis dpo7 tai dpo2 tikkujen mukaan ja lämpöjen mukaa dpo10. Ja mä vaa testaan noita viivanpaikkoja tmv. Argh! Kyllästyttää nuo testit. . Oispa muita ni vois verrata :D:D

mymosa
Täähän menee taas.. Sillon tiistaina kirjotin, että aamulämmöt oli 35.1, sen jälkeen ovat pysyneet yli 36.3, tänään 36.5.. Alkas nyt vaan ne menkat niin pääsis uuteen yritykseen..

Yhteistyössä