Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Oireita ei oikeestaan mitään selvää. Nälkä,palelu ja väsy voi johtua mistä vain :) tänään ollu menkkapolttoja vaikkei ny vielä vois alkaakkaa.
Tässä one step ja pc imtapvä. Molempiintuli jottai mut ei saa kuvaan sitä
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ainakii menkkamaisia jomotuksia, nipistelee alamahaa, tissit aristaa, väsyttää ihan sikana (johtuu myös teroluteista) ja pääkipu ihan kauhee :stick: tänään dpo12 vaa toisaalta mulla noita on kyllä useimiten ennen menkkojen alkua :headwall: en voi mitenkää kuvitella kun joka ilta miehelleki valitan oloja :LOL:.. Noh kahtoo miten käy.. niin kauan toivoa kun menkat pysyy poissa :rolleyes:
 
Myrtti.. mitkäs dpo:t sulla nyt? Jos viiva huomenna jo selkeesti vahvempi niin iye varmaan jo tekis. Mutta jos samaa näyttäs ni en tiiä uskaltasko.
Mikähän se on ku ei voi kerrasta uskoa niiku ennen muinoin?! Pittää kymmeniä tinkuja kustaluikkia :D

Mulla on niin lehmän hermot tänäänkin ollu :O. Viime aikoina nii kilareita päästänyt että iha vähän ylpeä aikuismaisesta käytöksesäni olen :D. Imetys sattuu.. nännit on tosi arat. Kärsii kyllä mutta tuntuu ku imis sika kovasti. Palelu iha järetöntä ja edelleen helotan.. UGJ! Harmittaa kun ei ole ovistestejä. . Niin oisin halunnu niilläkin jatkaa ja kahtoo mitä näyttäävät (testimielessä tietty:D)
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Toi fertility friends tunki mulle oviksen juuri samalle päivälle kun kävin siellä kokeessa.. Mutta mä en tiiä noista mitään, joten en tiiä voiko arvo olla noin alhainen ees ovispäivänä..
 
Piuu tuossa sun viimesimmän viestin ekassa nään viivasen mut vähän hassussa kohtaa..aika kaukana kontrolliviivasta, voiko se paikka vaihdella? Nuo pari muuta kuvaa on sen verta epätarkkoja et en ainakaan täs mun kännykän ruudulla niissä nää mitään. Miup mä sain dpo 9 haalean mutta selkeen vaaleanpunaisen viivan ihan marketin pregcheck liuskaan ja tuona päivänä aloin testaamaan. Dpo 10 oli sit jo selkee viiva clinicin testissä, niistä on kuvat tuolla aiemmilla sivuilla :) Nyt on dpo12 ja apteekin oman teen tänään ja kyl se digi ois kiva kans tehdä, ois niin ihana nähdä se teksti "raskaana". Kiinnostaa myös mitkä viikot siihen tulis...menkkojen pitäis alkaa huomenna mut uskon et pysyvät poissa, eilen ei tullut sitä perinteistä tiputtelua mitä on tullu joka kierossa pillereiden lopetuksen jälkeen. Olo on myös niin etova pitkin päivää ja eilen illalla menin jo klo 20 nukkumaan..NeIHM lähetäs niitä lehmän hermojas vähän tänne suuntaan pliis oon nimittäin niin raivopelle välillä et ei tosikaan, toivotaan et vähän tasottus pian, ihan jo mun miehen takia :LOL: Mullinmalli anna tulla vaan! Sitä varten nää palstat on :)
 
Helou!

Mä päätin kans liittyy tänne kun nyt nyt nyt on jännä tilanne!Mulla on vuosia ollu säännöllinen kierto,tasan 28.Noh,nyt on kp33/28.Testasin aamulla Predictor Early testillä.Unenpöpperössä katoin että jaa ei siinä näy mitään.Sit jätin sen testin pöydälle,ja katoin sitä tunnin päästä.Kertokaapa kuumeilu siskot,näättekö testi ikkunassa yhtään mitään? 20140425 093707 - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Jukopliuta. Taisin olla oikeassa ovuloinnin suhteen. En tiedä kuinka hyvin te näätte noi haamut rt-kuvissa, mutta paljaalle silmälle erottui. En ajatellut, että lh näkyisi niin selkeästi. Nyt ku tässä hehkutan niin kukaan ei näe mitään. :D Ovistikkuja ei siis oo ja olojen ja limojen perusteella (testimielessä :D ) kusin raskaustestiin.

Tässä testiajalla


Ja tässä melkein kuiva ja kuiva
 
Krista jotain näkyy, mutta toi testi on ainakin joskus näillä palstoilla haukuttu lyttyyn rfsu:n testin kanssa, koska antaa "vääriä" haamuja/viivanpaikkoja. :(

Muoks. Nyt kun katoin toisella laitteella niin näky selkeämmin. Väriä en näe.

Muoksmuoks. :D Kännykällä näen selvän haamun Krista!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Krista mä nään haamun jossa alareunassa enempi väriä ;) uutta testiä vaan tekemään mut kannattaa kokeilla jotain muuta merkkiä esim. pregcheck ja noita apteekin omia on kehuttu paljon myös :) Mullinmalli testiaika kuvissa ja melkeen kuivassa näkisin, kuivassa taas en näe mitään. :) molemmille toivon vahvistumisia!!
Muoks. Mullinmalli no nyt näkyyyy!!!! :) :)
 
Viimeksi muokattu:
uuu jännää :D mut jotenki tuntuu että pitäs kai tulla jo vahva plussa jos ois tullakseen ku tommosella herkällä testasin?hmm..on tää piinaavaa :D voiks tulla väriä testiajan jälkeen jos EI oo raskaana? mulla on ennestään yks lapsi,tytär täyttää kesällä 6v.Sillon testasin kp37 vahvan plussan apteekin omalla..en siis ennen sitä ees testannu niin ei oo vertailu kohdetta :D mulla on nyt jo yli viikon tuntunu siltä että no NYT lorahtaa,äkkiä vaippa housuun.vaan ei vieläkään!tietenki mulla on just nyt joku hormooni häiriö yhyy..:D
 

Yhteistyössä