Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi ei tervetuloahaikara! Mä kattelin että meillä on sekä viivat että dpo:t aika samanlaiset, joten kovasti siitäkin syystä ollu sun kanssa jännäilemässä. Pidän täällä peukkuja vielä!

neIHM: Toi mun kuva on kyllä aavistuksen testiajan jälkeen. Musta siinä näkyi jotain, mutta aattelin että se on muovinäyttöön tuleva varjo/heijastuma. Tajusin sitten myöhemmin ottaa kuoren pois ja alta paljastui toi. Onko siis ihan "laillinen", ni en mene vannomaan.

Pitäisköhän näillä dpo:illa (15) näkyä jo paremmin, jos jotain todellista yritystä olis?

Toivon kaikille haamuilijoille järeämpää kummittelua huomisaamuksi ;)

Tervetuloahaikara No voehan p*ska tosiaan! Toivottavasti ei vuoto ylly vaa tajuaa loppua!

Mulla jatkuu tuo alamahalla oleva jännä painontunne ja jomotus, välillä koskee iha ja sit se vaa jää sellanen jännä tunne. Ei mulla yhtään ovisolo ole mut en tiiä sit. . On nimittäin niin superouto kierto ettei tosikaan. Tästä jos seurais jotain hyvää ni jo ois huipennus! Ei oikein ole oloa suuntaan eikä toiseen. Mieliala on viimesikaisiin verrattuna tosi tyyni. Oon hyvällä tuulella enkä raivoa yhtään. Seesteinen ja onnellinen =). Noiden lämpöjen lisäks turvoitus alkoi kans vkl aikana.. mikä puhus oviksen olleen jo. Ja kun ne lämmöt notkahti 16.4.. eka selvä plussa (vahvempi kontrollia) vasta 18.4. Suaphan nähä mitä tästä tulloo :D

Enhän mä vielä uskalla lopettaa testailua, en jotenkin usko todeks. Mä kerenny ees ruveta pissii niihin ovis tikkuihin, ja taas kerta laakista. Kauhee jännitys vaan että pysyis vaan matkassa joulukuuhun asti.

Mutta tässä nyt vähän aamua:

Testiajalla:

Testiajan jälkeen märkä:

• Tykkää
Reactions: Niisku-Rouva
Huomenta naiset! Täällä ihmetellään, eli nyt on kp 29 ja tein aamulla huvikseni Davidin testin, joka oli kaapissa. Kuvat on kännykällä, joten ei järin tarkkoja. Näettekö sen mitä minä näen?

Testiajalla ei näkynyt mitään:

5-10min testiajan jälkeen:

30min testiajan jälkeen:

En ole ikinä ennen käyttänyt raskauskeijusta ostettuja Davideita, joten ovatko luotettavia? Haen tänään Pregcheckin, joka on mun luottotestini ja yritän malttaa lauantaihin..

Myrtti hyvältä näyttää ;) piuu ihan ku siel jotain olis mut viivan muotoa en ihan erota...Mä en oo koskaan saanu mihinkään testiin viivanpaikkaa niin en osaa sanoa niistä mitään, aina ollu puhtaita blankkoja ja tässä kierrossa ei sit tarvinnut arvailla kun oli heti selkee haamuviiva :) mulla alkaa olla jo aika lailla näitä raskausoireita, aamuisin varsinki niin itkuherkkä et ei mitään järkee oikeesti, ihan mitättömistä asioista saatan saada kilarit ja alkaa pillittään vitutuksen voimasta :LOL: plussatuulia nyt naiset! Tää on niin hauskaa ku paleltaa ja öklöttää ja kainalot hikoo myös...suosittelen! xD
Muoks. NeIHM nään viivan alareunaa o_O ja drontti näkyyyyyy ;)

Viimeksi muokattu:
Testiajalla

Kuivahtaneena about 30 min

Pakkohan noita on kuseskella jos saa pariki tuntia pidätettyä.. ei hitto noloo!! :headwall: Mut nyt iha ohjeen mukaan ku tajusin lukee. Pittää se kusluikku jäähdyttää. No toi jäähdytetystä sit uitettu :D. Nyt oisin niiku iteki näkevinäni jotain.. kuivassakin näkyy nyt ku aiemmissa ei. Mut noi nyt on varmaan jotain viivanpaikkoja vaan.
Mä niin ajattelin, että onpas kiva, ku tietää dpo:t.. ja vatut. Entistä sekaisemmin oon :LOL:

Viimeksi muokattu:
Nii ja onnea Myrtti, selvä plussa =)

Drontti.. Jännästi levahtanut tuo väri tuohon, mutta onhan tossa toka kuvassa tosiaan oikealla kohdalla punaväriä. kantsii tehdä toinen vielä ;)

Mymosa Höh :(. Siis kävitkö ultrassa nyt? vai mistä selvis? Onks ees tuloillaan vaa jääkö kokonaan pois?

Mä kans tein päivällä one step 10 testin ja jotai hailua siihe piirty, testi ajan jälkeen vahvistu se viiva :D yritin kuvaa ottaa mutta on niin minimaalinen hailu viiva etten ees kehtaa tänne laittaa surkeita kuvia :headwall: no jos mie tässä iltapisusta vielä teen ja aamulla ainakii :whistle: jospajospa se vahvistus jos jottai on tekkeillä :)

^ tee tee ja kuvaa tänne. Ihan säälittäviä nuo munkin tikut mutta joku pakkomielle niitä linkittää :D. Toivottavasti rupee kaikilla haamut ja viivanpaikat vahvistuu. Ihana ois nähdä OIKEA pinkki viiva <3. Mulla kun on nuo lämmöt nii korkeet taas ni oon iha umpijäässä koko ajan. Posket helottaa ja sit oon punanenkin. Tissit on kipeet ja tänään ommu huono olo. Mut vähö lapsetkin valitellu että varmaan sit sen sorttista pahaa oloa. Iha raato olo ja väsyttääkin.

Piuu Onks sulla mitn oireita pukannu? Tai HooKoolla ja ketäs kaikkia olikaan suht samoissa nyt =) ?

Yhteistyössä