Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Krista En haluu masentaa mut mä joulukuussaa hypin onneni kukkuloilla ku sain just tolla samasella testillä punaisen viivan ja hehkutin täälläkin.. no se testi mytättiin ja oikeessa kainki olivat. Se oli väärä plussa. Voihan sulla olla iha oike plussa mut varmista toisella testillä =)

Mullinmalli Tosi selvä haamu oviksesta :O

Piuu Sullakin näen ihan selvän haamun ja iha kait oikea paikkakin.

Jännää!!!!
 
katso liitettä 19536

Täällä mennään taas tänäaamuna bongatulla oviksella, eilen ei näkynyt vielä, mut nyt näky levee hymy.
Tulipa tuossa sellainen asia mieleen kysyä viisaammilta, että onko toi digitesti luotettavin? Ostin nyt myös apteekin testejä kun on vähän ees edullisempia.
Viimeksi tuli pettymys niin kovana, mutta jännästi sitä aina vaan lähtee uuteen nousuun ja aina yhtä jännää pissailla purkkiin ja tikuttaa. :D

muoks* oli pakko tikuttaa vielä varmuudeksi apteekki ja onhan tää nyt ihan oikea ovis? :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
ääh mua jo kyllästyttää pissiä noita testejä kun ei niihin mitään ees tule kumminkaan :headwall: luulis jo dpo13 jotai näkyvän :ashamed:
Mies koitti lohduttaa jos oon ovuloinnu sillo kp14 (kakkos ovis+) nyt ois dpo5 siitä.. En tiiä itekkään enää missä mennään :O
 
Piuu, ajankohta täsmää ovulaatioon kyllä, mutta oudon vahva haamu siihen nähden. Oon kuullut/ lukenut tarinoita siitä, että plussa tullut jostain syystä vasta 6+ viikoilla, mut onhan se tosi epätodennäköistä. Mulla on kotona noita tikkuja vielä. Saatan tehdä vielä tänään, mut viimeistään huomenna aamulla. Jos oon raskaana niin on se sitte vahvempi. Toi on tehty parin tunnin pidätyksestä toi edellinen.

Piuulla nään taas haaleaa viivasta.
 
Kristalle halit <3

HooKoo Mite voi olla nii sama tilanne :D? Mäkään en tiiä onko nyt dpo6 eka o+ mukaa vai dpo1 tokan mukaan vai kenties jo dpo9 lämpöjen mukaan. Ja niiden tikkujen piti helpottaa laskemaan dpo:t :O. Sit jos onkin ovuloinut kahdesti. . Ni sit jännittää sekin että voiks tulla tuplasti raskaaks :D. Mut toisaalta ei oikein ole sellasta "mä oon raskaana/tärpännyt" oloa. Lämmöt korkeet, väsyttää vähän ja tissejä kivistää. Littyy kaikki myö menkkoihin. Menis aika! Mäkäön en jaksa kuseskella ku samanlaista näyttää.. ja ku periaatteessa ei ees pitäs näyttää mitään. Joten jotain viivanpaikkoja ne nuokii. Mut se on mun juttu.. pakenen tikkuja kuseskelee ku tarviin ilmaa :D
 

Yhteistyössä