Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Noniin aamunkusi testi ruilahti yli max viivan yli :ashamed: tiedän idiootti:headwall: kusin suoraan siihen en jaksanu purkkiin ruikkasta.. Noh mä lakitan iltapisua sillo tujua tavaraa :D mutta viiva tuli tai enemminki viivanpaikka jossa ehkä todella vähän punaväriä, todella vähän : / en kyllä laske sitä vielä plussaksi, kun noita kemiallisiakin niin monta takana.. ja mulla ei oo enempää testejä :stick: vaa mä käyn lähipuljusta hakemassa maailman p*skempeja testejä frsu:n pieruja johon loppujen lopuksi turha ees pissiä:$ mutta tarviin uittaa jotain kun huomenna pitäs tilaamani testit tulla.

Mä tulin vähän tänne näin liukuen kun vastasin aikasemmin nelHM:in kirjotukseen oviksesta, jos mä nyt toistaiseks jään tänne, niin kerron jotaki itsestäni oon tällänen himotestaaja oikeesti :D tulee suurinpiirtein vierotusoireita jos en saa pissiä tikkuihin (tällä hetkellä loppuvat). Me olemme miehen kanssa uusperhe lapsia meillä kuusi, kaksi yhteistä 07/12 ja 09/13 tytöt ja sitten mukanani tuli 07/02, 08/03, 06/05 ja 03/08 syntyneet kolme poikaa ja yksi tyttö :) yritämme tehhdä lapsi nro.seitsemää :heart:
Minä olen 31v ja mies 34v ja olemme lypsykarjatilallisia (itse olen äitiyslomalla), huvittaa kun miehen kanssa osataan kahtoa esim.lehmän kiima millo siemennettävä mutta oma kiima niin hakusessa että joutuu ovistestejä joka kiertoon käyttämään:LOL: että tällästä meijjän elämä on :) :)

Mymosa; ihan niinkuin itsekin näkisin jotain! :)

..en malttanut odottaa itse torstaihin, vaan käytin viimeisen testitikun tänäaamuna.
En ainakaan hämärässä wc:n valossa erottanut testistä mitään selkeää ... :ashamed:
Antaako Raskauskeijun erittäin herkät (David(?)) testit helposti sit jotai viivanpaikkoja vai..?

No hitto, nyt rupes ihan vähän jännittämään. Järki tosin toppuuttelee voimakkaasti, mutta katsotaan :) Oviksen tikutin, joten se on varma, mutta toki kiinnittyminen voi olla tapahtunut vähän myöhemmin.. tai sitten ei merkkaa mitään. Josko aamulla sitten uusi testi.
Tervetuloahaikara: mulla ei ole kokemuksia noista herkistä, mutta mulle anto se tavallinen viivanpaikkaa (toosi himmeetä) eilen ja toissapäivänä. Testeissä ei tosiaan ole mitään merkkiä, joten olisko noita Davidin?
Mymosa: mäkin olen jotain näkevinäni, ainakin viivan reunoja tms.

Ja Piuu: mä oon kans lukenut, että toisilla juuri se oireeton kierros onkin ollut tärppikierros, mutta en usko tuollaisten "urbaanien legendojen" voivan toteutua mun kohdalla :D Mä olen esim. kuullut myös monta tarinaa hyvin yönsä nukkuvista vauvoista.. ei oo näkynyt meillä :b

• Tykkää
Reactions: piuu
Ääää! Auttakaa avutonta!! :D rupesin ihailemaan eilisen testien kuvia.. Tein eilen siis Raskauskeijun erittäin herkän testin, johon sain haamun/viivanpaikan. Ja tein myös Pregcheckin testin. Tässä kuva siitä!! NÄETTEKÖ!?

IMG 7320-002 - Aijaa.com

..jouduin hieman laittamaan kontrastia lisää, jotta "se joku" näkyisi paremmin. :saint:

Pakko mennä tutkailemaan tämän aamun testiä! -->

Tervetuloahaikara Minäkin näen pinkin hennon haamun. Nuo taavetit ei ole niin herkkiä kun mainostaavat.. näin ainakin perehdyttyäni niihin, niin moni oli todennut. Juurkin vaikka pc jo selkeesti haamunnu ku taavetti vaikka viivanpaikkaa näyttää.

Mymosa On siinä ainakin ihan selvä viivanpaikka nyt. Josoa se saa väriä pian ;)

Minä odltin postia kun kuuta nousevaa. Vauvalan erittäin herkkiä tuli tilattua 20 kpl ja näköjään kylkiäisenä tuli 2 lisää :D. Miten sitä tällanen pölö nyt malttaa!!!??

• Tykkää
Reactions: tervetuloahaikara
nelHM;
Itsekkin tilasin Raskauskeijulta 10 testiä, ja mukaan tuli 2 ylimääräistä! Äsken tippuivat postiluukusta. ;)
Joo itsekkin googlettelin tuosta "Taavetista" tietoa & kokemuksia, niin joillakin käyny niin, ettei ne näytä mitään, vaikka ovat "erittäin herkkiä", kun taas sellaiset "normaali" testit näyttää jo kunnon haamua..

..voi kunpa olisin tajunnut tilata muita kuin Taavetteja.. :headwall:

Hei naiset!

Mä olen jo reilun viikun seurannut tätä ketjua, ja vaikka olettekin ihania ja kannustavia, en silti ole uskaltanut mukaan kun vasta nyt :ashamed: Toive lapsesta on niin arka, että tuntuu että se pieni toivekin hajoaa jos sen ääneen lausuu.
Mulla on nyt ollu jo sen reilun viikon omituisia tuntemuksia ja tänään apteekin testiin tuli jotain yhtä arkaa kun mun toiveenikin, mutta kuvaan sitä en oikein saanut.

23-4 - Aijaa.com

Mä en tiedä kiertopäivää ja dpo15:kin on puhdas arvaus.

• Tykkää
Reactions: nelHM
Jaksoinhan mä ihan hienosti odottaa perjantaihin :snotty: NO EN!! Poikkesin kylil pika päin hakee nyt PC:n testei muutama, ja olin erittäin yllättyny kuin halpoi oli....mutta siis asiaan. Tämän tein kun tulin, ja joskus aamul käyny viimeks pisul, et aika pitkään oli rakos:

näkeehän muut saman kuin minä? :heart:

Tuo siis testi ajalla...ja tässä testi ajan jälkeen viel märkä:
:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Gommi Josntuo kuva on testiajalta niin luulenpa että huomenna jo vahvempi!!

Myrtti Uijuijui! Joo näkeehän ton iha selvästi!! Wuhuu!

Itekin kusasin (tyhmä) sellasen vauvala.fi testin.. no ei siihen kyl viivanpaikkaa kummempaa tullu :D. Piti ettei tuu viekkarit! Ovistestit loppu.. harmi. Oisnollu kiva kattoo mitä huomenna ois näyttänyt. Mulla on kohdun kohdalla painetta ja kuumottaa oudosti.. sellanen lämmin ja raskas tuo seutu.. Kunpa se tarkottas vaan hyvää.

Mä jatkan mymosan kaa näitä kuva-arvoituksia :D:D. Laittakee työ toiset noita viivoja vain niin meikäläinen tekee näöntarkastus tarpeen selvittelyt. Hahhaa. Jonku viivanpaikan näkevinäni itse. Ei mitää käsitystä noista testeistä.. mut onhan noita nyt tuolla uittaa. Kun malttas vaikka sunnuntaille..

Viimeksi muokattu:
Voi vitsit täällähän on viivoja vaik kellä!! Jee!!! Myrtti toi on ihan selkee tapaus ;) Gommi mä näen viivan ja väriä siinä, uskon että vahvistuu..ja kiva kun uskaltauduit tänne, ollaan tosi kilttejä ja rohkaisevia, ei tartte pelätä :) NeIHM tuossa sun viimesimmässä en nää oikeen mitään, aikasemmissa oon nähny. Mä tein äsken semmosen apteekista ostetun clinicin testin, kuvaa myöhemmin (oon nyt töissä) mut alan itsekkin uskoa jo tähän :) voi kunpa nyt menkat sit kans pysyis poissa eikä olis vaan kemiallinen!! Ja kun eilen niin kehuskelin että ei oireita niin tän iltapäivän nipistellyt ja vihlonut alavatsaa ihan tautisesti D= sit semmosia kipukohtia ympäri kehoa ku ois kuumeessa, vähän niinku kipeä olo..mut en valita! Pitää olla tyytyväinen vaan et näinkin "pitkälle" päässyt..

Ja Gommi. Mä nään väriä siinä alareunassa, on iha pinkki ja sit ylöspäin valkeempi. Kännykällä surffaan. Kuten kirjoitushirviöistä voitte aina päätellä :D

Molly Kuvaa juu kiitos! :D. Eikä tossa edellisessä oikeesti ole edes mitään verrattuna aamun pc:n. Iha lirupissastakin tehty. Sen verran tullu testailtua että mun kannattaa kaikki testit kusasta aamulla toka pissasta.. sen jälkeen on vaa lirua.

Viimeksi muokattu:
mymosa
Toi mun tikku oli testitukun erittäin herkkä ja niitä oon tässä nyt ennen tuota 9 kusassut ja voin sanoa, että ekaa kertaa edes olin jotain näkeväni.

Kivasti ryöpsähtelee limakokkareita ja housut on märkänä..

Yhteistyössä