Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä vedät piris ja elät oman pienen sielus mukasella leikkikentälläs. Mutta kato kun tää maailma saattaa tarttee muutaman tommosen syvällisen älykköeen.
Älyköillä on muuta tekemistä kuin kirjoitella kaksplussalla tai vauvalla. Mutta onhan tästä hupia. Voi miettiä millainen hän on oikeassa elämässä. Tulee mieleen vertailukuvia eräistä ihmisistä joita tiedän. Somepersoona ei eroa oikeasta persoonasta. Ja somessa se tulee oikeastaan korostetusti esiin ja tuo sitä sisintä enemmän esille. Aivan sama se on mutta ilman filttereitä paljastuu se kaikkein piilotetuinkin. Kunkin omat vuoropuhelunsa yksin vain itsensä vastaamana. Koska vain itse uskoo siihen mitä milloinkin keksii.

vierailija
Älyköillä on muuta tekemistä kuin kirjoitella kaksplussalla tai vauvalla. Mutta onhan tästä hupia. Voi miettiä millainen hän on oikeassa elämässä. Tulee mieleen vertailukuvia eräistä ihmisistä joita tiedän. Somepersoona ei eroa oikeasta persoonasta. Ja somessa se tulee oikeastaan korostetusti esiin ja tuo sitä sisintä enemmän esille. Aivan sama se on mutta ilman filttereitä paljastuu se kaikkein piilotetuinkin. Kunkin omat vuoropuhelunsa yksin vain itsensä vastaamana. Koska vain itse uskoo siihen mitä milloinkin keksii.
Ja olin siis sivusta enkä tuo aiempi edellinen.

vierailija
Hän on älykkyyden ja kauneuden lisäksi kovin karismaattinen. Sen voin tavanneena todeta. Tyylikäskin kuin mikä. Ei ihme, jos kulman komeimpien 25-vuotiaidenkin päät hän kääntää.

vierailija
Mitä tarkoitat? Jos se minusta on kiinni, kaikki menee hyvin ja päästään liki toisiamme. Mutta se ei ole minusta kiinni. Hänen pitäisi ottaa ensin yhteys.
Tarkoitan että haluan kuulla että kaikki kunnossa ja tällaiset tunteet tulee ja menee ja kohta tuntuu kyllä paremmalta. Ei riitä että sitä toistan itselleni, tarvitsisin sen kunnon hypnoottisen aivopesun asiantuntevalta auktoriteetilta vielä päälle.

vierailija
Tarkoitan että haluan kuulla että kaikki kunnossa ja tällaiset tunteet tulee ja menee ja kohta tuntuu kyllä paremmalta. Ei riitä että sitä toistan itselleni, tarvitsisin sen kunnon hypnoottisen aivopesun asiantuntevalta auktoriteetilta vielä päälle.
En nyt ihan pysy perässä. Millaisia tunteita tarkoitat? Mun tunteet on pysyvää sorttia. Ne ei mene mihinkään vaan pysyy etäisyydestä huolimatta.

vierailija
Älä usko kaikkia ajatuksia ja tunteita, ne tosiaan vaan tulee ja menee, kaikille ei pidä antaa valtaa❤

vierailija
Seliseli tyhmä nainen. Otas pari viivaa koksua vielä niin lähtee ne sun loputkin huterat alaleegot.

vierailija
Seliseli tyhmä nainen. Otas pari viivaa koksua vielä niin lähtee ne sun loputkin huterat alaleegot.
Mitä sä lässytät? Somepersoona?
Ee ei nimenomaisesti halua olla mikään somepersoona. Se polku ei kiinnosta. Hänellä varmasti on kyvyt ja äly ja look sitä olla, mutta sen tiedän, että häntä ei mikään peukutusten ja seuraajien hamstraus vähääkään nappaa.

Mutta ihan kuin jengi tarttis häntä hapekseen tai eliksiirikseen omaan tyhjyyteensä. Aivan väkisin häntä ollaan repimässä joihinkin draamoihin mukaan, vaikkei hän ollenkaan halua millään tavalla osallistua.

Yhteistyössä