Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tässä nyt sitten tää.

Alle viiden min kohdalla

Ja n.10-15min

Uskon, että reagoi lh:n kohoamiseen, koska ne viivanpaikkakuvat joita tänne laitoin, olivat ihan erinäköisiä ja tosi ohuita. Tossa kun tuli sitä vahvistuvaa haamua viime kierrossa, joka lopuksi haalistui pois, oli rfsu tällainen myös.

Onpa teilla täällä jännät paikat :D Onnea namibihibibi!

nelHM sullahan saattaa sit olla tuplamahdollisuudet että tärppäis jos on jo toinen ovis meneillään !

Btw minäkin tilasin elämäni ensimmäiset ovistestit!! Oli sellaista limajuhlaa viime kierto ettei kertakaikkiaan voinut päätellä mitenkään että milloin olis voinut tapahtua. Olin niin tohkeissani raskauskeijun tarjouksissa että unohdin käyttää alekoodin, vaikka sen houkuttelemana päätin sieltä tilata, hhups vaan. Tuliskohan perjantaiksi.

-Molly- onko kuva muokkaamaton? Kyllähän tuossa on aivan selvä viiva, onko se sitten värillinen? Mä oon nyt kunnon pessimisti ja arka innostumaan, kun omat viivat oli kaikki vaan viivanpaikkoja ja pettyminen on kurjaa, mutta jos tuo on vahvempi kuin yleensä (ehkä helpompi arvioida livenä) niin vaikuttaa lupaavalta =)Huomenna tuut näyttää uuden kuvan aamulla!

muoks. Molly toi kuiva testiviiva on kyl niin vaaleanpunainen ettei mitään rajaa :D :D ! Ei kai tuosta voi erehtyä :flower: onnea!

Viimeksi muokattu:
Mollylla näkyy, jesjes! :) ja ihanat viivaset namilla <3 mulla on nyt varmaan ovis. Tikuttele en, mutta tää on kolmas pvä kun tulee limoja, tänään tuli oikein kunnon paksua venyvää limaa, niinku räkää olis (pahoitteluni ällöttävästä kuvauksesta) ja tämmöstä en oo aiemmissa kierroissa huomannut :eek: tänään on kp 16, joten menis muutenkin ihan yksiin kierron kanssa että ovis olis nyt. (Jos edes ovuloin lainkaan,kunnen tierä) menkkamaisia vihlontoja myös.. wooou, saas nähdä..

• Tykkää
Reactions: nelHM
Molly Mullqkin km kierrossa tollanen viiva pc:llä about ja digi 1-2vkoa =). Sillo huomasin että ne ekat oikeet haamuviivat oli just tollasia tosi haaleita pinkkejä. Kyllö ne siitä vahvistuu ;)

HooKoo Mietin noita sun tuplaoviksia.. voiskohan ovistesti reagoida kiinnittymiseen? Sulla meinaan sopis nuo päivät just :D. Ootko sä lämpöjä mittaillu? Nousko ekan jälkeen ja laskiko uudestaan vai miten? Mulla ainut notkahdus lämmöissä kp14 millo oli tasavahva ovistesti ja kp16 se eka plussa. Tänään kp20, mutta lämmöt ei laskenu. Se on vähä jännä. Mutta voiks muuta odottaa tuplaoviksien kaa :D:D

Aliaana Siis täh? Ei liuskan liuskaako :O??

Paketissa oli kaikki muu tarpeellinen härpäke, paitsi itse tikut. Oli jopa ne foliopussukat, mutta tyhjät. Pikkusen hierasin simmuja, että mitä mitä. Mun tuuria. Taidan laittaa jotain viestiä jos vaikka saisin jotain tilalle.

Reklamoin joskus pc:n testistä, koska antoi paketin kummastakin testistä kirkuvan valkoisen viivan. Soitin heille ja kysyin miten se pitäis tulkita (mukamas tyhmä) ja sanottiin, että pakkaus on saattanut joutua pakkaseen (kuljetuksessa siis paleltunut) ja voi vaikuttaa tuohon. Lähetti mulle kahdeksan testiä, joista neljä oli apteekin omaa. Mukana oli lappu, jossa oli käsin kirjoitettu mukavaa viikonloppua ja testi-iloa ja tsemppiä! <3 :)

• Tykkää
Reactions: Spukka
Todellakin reklamaatiota vaan niin saat kunnon liudan testejä ;D NeIHM mua huvittaa tuo sun aikasempi kommentti "jospa nyt ois tärppi käyny ku on tommoset fiilikset.." täytyy nyt vaan pitää jäitä hatussa ja huomenna uutta testiä kehiin! Ehkä sen digin uskaltas tehä kans..vaikka ylihuomenna, ehkä jo huomenna, en tiedä. Mä en oo muuten ikinä saanu mitään turhia haamuja tai viivanpaikkoja mihinkään testeihin, oon testannu pc:llä, rfsu:lla, apteekin omalla, clear bluella, early predictorilla eikä tos oo varmaan ees kaikki..ja en oo siis ollut koskaan raskaana, jos tää nyt on sitä ihteään ja pysyy mukana loppuun asti niin tästä tulee mun esikoinen :')
Muoks. Kuulosti itsekkäältä, miehellä yks ennestään niin siks vaan MUN esikoinen, miehelle toinen :) ja ihana Mullinmalli toi miten sulle korvasivat testit, toi jos joku on hyvää as.palvelua :)

Viimeksi muokattu:
Molly Mitä mä sanoin ;). Tee aamulla pc ja säästele digi vaikka ylihuomiselle?

Mähän reklamoin siitä apteq testistä kun ei pelittäny, laitto 4 sellasta tulee. Apteekin omasta lähetin kyselyn kun anto värillistä haamua testiajan jälkeen, niin sieltäkin tuli useampi testi postissa ja vastaus sähkäriin.

Joo ei taida uskaltaa digiä viel huomenna..eihän mun menkkojenkaan pitäis alkaa ennenku la-su et aika aikasin sain viivan testiin..voiko se olla huono merkki? Nyt pitäis jotenki malttaa nukkua yön yli..:/ mymosa millon sun menkkojen pitäiskään alkaa? Mulla ollu eilen ja tänään jotain tosi tosi lieviä menkkajuilintoja mut siinäpä se, ei muuta. Alaselkää juilii nyt mut se voi johtua monesta muustakin asiasta. Nyt niitä viivoja naiset niin päästään pallomahaileen kesällä!! :)

Yhteistyössä