Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti

Testiajalla

Vartti reilu ehkä..

HooKoo piti tehdä se testi mutta cittaris ku kävi niin lähti pc:n paketti mukaan. No sellanen hailura haamu ja varmaan just sen ovis+ takia.

Tervetuloahaikara Mä en oikein äe väriä tossa.. viivasen kyllä mut onks väriä? Sitä on kyl vaikee kuvaan asti saada ku viiva haalea.

Viimeksi muokattu:
Tässä vielä kuiva. Mut mun mielestä pc antaa aina jotain. Sit kun saa sellasen pinkin leveän viivan niin varmaan sydänki alkaa hakkaamaan. . Sitnois ehkä ihtiään. Sitä kato huhikseen näitä linkittää. En usko ton tarkottavan mitään vaikka selvä hailura tulikin.

Mymosa mä tilasin ekaa kertaa vauvala.fi.. jotqin erittäin herkkiä 20kpl 14.90. Ei paha. Ajattelin että ku testauksen aika on ni on uusia leluja ja tarpeeksi :D

Viimeksi muokattu:
mymosa
Mulla tulee toi lima sellasina ryöpsähdyksinä.. mutta en tiiä, voihan toi olla miehen tavaraakin vielä..

Jos meijän kropat jo alkaa miettieä, että pistetääs nyt oireita kunnolla niin saavat testifirmat rahaa :D

Mulla dpo9 enkä oo vieläkään testannu..ei jotenki yhtään hotsita ku ei oo oireita, ei siis mitään ja alakertakin on kuiva ku sahara. Jotain pieniä menkkajomotuksia vaan. Tissitkin tuli ennen kipeeks aina just ennen menkkoja ja nykyään ei mitään, tuntuu et toi kroppa on ihan pysähtynyt pillereiden lopetuksen jälkeen. Jos en ois ovistestejä tehny ja niihin saanu kunnon plussia niin oisin ihan varma et mulla ei oo hormoneja ollenkaan. Menkatki tosi lyhyet mut sitäkin kivuliaammat. Sori vuodatus ja omanapailu mut masentaa ku oon ihan varma et ei oo taaskaan tärpänny ja testaaminenkin tuntuu ihan turhalta..kohta meen kauppaan ruokaostoksille, saas nähä lähteekö PC:t matkaan vai ei! Tuosta tuplaovuloinnista oon joskus lukenu et ei oo vissiin ihan tavatonta et jotkut joskus ovulois kahesti kierron aikana :)

Mullehan jäi siitä rfsu paketista se toinen ja (testimielessä :D ) kusin. No tähän tuli heti testiajan alussa haamu ja olin näkevinäni siinä myös väriä. Nyt mulla on joku miljoona kuvaa ja katon niitä koht. Eilen ku kerroin tosta mahan vilhonnasta toiselta puolen niin oletan nyt, että saatan haamuilla kenties tulevan oviksen vuoksi? Raskaana mun nyt ei pitäis kyl olla. :D Tämä oli erilainen ku yleensä tossa testissä ne viivanpaikat. Tänään kp8/21-28.

nelHM mulla kanssa oli tikku samalainen kuin sulla toi "vartti" viiva mutta ei oikein nää onko siinä väriä vai ei :headwall: huomenna tilaan niin hevoskuorman testejä testitukusta ja sitte mun paras paikka innovacon (acon) testit ja sitte hyvänä kolmosena tulee halpatesti. Jos nyt ottas kaikesta vähä jotain :LOL:

Molly Jospa nyt oiskii tärppi käynyt kun on tollase fiilingit =)

HooKoo Uitin taanko aamulla se toinen pc :D?

Oma napaa.. jos tämä on ovulointia niin en haluis tällasta joka kuukausi! Kivutnon kamalatxeikä mitenkään paikannu jommallekummalle puolelle vaan alamaha häpyluun yläpuolelta ku tulessa. Koskee niin paljon että tuntuu murskaavan häntäluun samalla. Aivan törkee kipukohtaus äityi näistä oloista. Ne limat oli kans niin massiiviset ettei aiemmin. Mä oon muuten kirjottany ylös 16.4 että lämmöt huippualhaalla ja ovistesti tasavahva.. mut ku ne ei sit kait merkkaa mitään. Sekokroppa ja vielä sekompi sielu siinä :D

Heips! Munhan ei pitäis täällä enää kekkuloida, mutta kun niin jännään teidän muidenki puolesta ja on kiva käydä kattomassa onko teillä tärpänny.

Mua alko pelottaan, että onko ne perhosilta tilatut aivan paskoja ja onko ne näyttäny ees oikein. No 8/10 testiä on selkeen plussan antanu ja kokeilumielessä nyt kusasin rfsu:n tikun, ihan siis vaan halusin nähdä toimiiko se, niin tämä testiajalla... eli tältä sen pitäis näyttää ku on plussa. En siis todellakaan halunnu tulla tänne piruilemaan. Olen todellakin hengessä mukana ja plussatuulia toivon teille kaikille!!

• Tykkää
Reactions: Spukka
Nami, tuo tikku on hyvin erinäköinen, kun on varhaiset päivät, vaikka ois plussa kyseessä. Itse testasin viime raskaudessa tollasen dpo9 ja sain siihen haamun, mutta ei se tuolta sentään näyttänyt. Kunnon plussa näyttää tosi vahvalta testissä ku testissä ja täällähän aletaan kuseksimaan jo dpo7 alkaen, niin ihan tuota ei voi siis odotella saavansa.

Ja ei, en vetänyt herneitä nenääni, vaan halusin kannustaa muita testaajia tuolla omalla kokemuksella kys testistä. Viivanpaikkoja se kyllä antaa myös ja on testin nurja puoli, kun aikaisessa vaiheessa pissii noihin.

• Tykkää
Reactions: Spukka
Juu tiedän, oon noita kuseksinu paketti tolkulla ja anto haamua vaikka menkat sieltä tuli. Noita kuseksinu jo viime marraskuusta lähtien! Melki joka kerta anto vaaleenpunasta haamua! Lähinnä nyt testasin, että miltä nyt näyttää. Ei oo siis hajuakaan kuinka pitkällä oikeesti oon, sekin selvinnee sitten neuvolassa, jaksais odottaa viikon vielä ja kattoo laittaako varhaisultraan.
Mulle tuli kamalan paska fiilis teitin puolesta jotka niitä perhosien testejäkin ootte tilaillu. Näyttä olleen kyllä aika paskoja nekin! Hätähousuille ei taida olla kunnon testejä olemassakaan... =(

Yhteistyössä