Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nelMH en mittaile lämpöjä, mie en kerkii aamulla sitä tehdä :eek: mutta yleensä mun normilämpö on 35,5 nyt viime aikoina ollu 36,7 että en tiedä mitä se tarkottaa vaiko liekkö mitään :headwall:..
Joo tottakai mie ainakii testaan aamukusesta uudestaan, itseasiassa itseni kun tunnen kusen niin kauan kun menkat alkaa :LOL: mies aina napittaa mun tikkukesteistä, se ei vaan tajua näitä "naistenjuttuja" :rolleyes: :stick:
Onnea plussanneille, ihania viivoja :flower: kumpa pian itekin sais tollasia tikkuun:D
 
^^ En minäkää aamulla jouds ku tuon korvamittarin tunkee.. vaikka se näyttää lähes asteen enemmän ku kainalosta, niin aina kun samalla tyylillä mittaa niin varmaan iha pötevä vehe. Antaa vaa korkeita lukemia siks.. tänä aamuna lämmöt 38.4.. eli edellisiin kiertoihin katsottuna mun ovis on kyllä menny jo noilla lukemilla. Päivälläkin oli korkeet edelleen. Mä kusen kans tuo tikun vaikka olipa niin tai näin niin mitäänhän sen ei pitäisi edes näyttää. Silti uitan, vaikka ukkokullan kiusaks :D. Tästä on vähä niiku harrastus tullu.. eipä kotiäiti jluda juosta tuolla reenailee, mut uittamaan kyllä :D:D
 
20140423 062928 - Aijaa.com
tässä tän aamuinen n. 5min. Kohdalta, njääh...kauheen laimee oli jotenki pissa eikä ees ollu pissahätä ku heräsin. Kylhän tos viiva on ilman tihrustamista mut ei niin selkee ja värikäs ku eilen. Onks se vakio et aamupissa parempi testaamiseen kun mudta tuntuu et saan aina ovistesteihinki selkeemmät viivat illalla/iltapäivällä. Pakko varmaan testailla uudestaan illalla, käyn ehkä ostaan apteekin oman..
 
Heiii!

Minä olen pääsiäisen vaan muuttanut, enkä koneelle kerenny yhtään, saati tikkua muistanu kuseksia aamusin. Mut nyt tarvi tehdä kun menkat jo melkein viikon myöhässä. Ja noh hyvältähän tuo perhonen näyttää, mutta tiedä nyt sen luotettavuudesta. Tarvi käydä prismas perjantain kattoo niit PC testei :)

 
mymosa
Eilen aamulämpö eilen 35.1, tänään 36.4.. joku oikku, ovis vai kiinnittymisdippi.. sitä ennen lämmöt heitellyt 35.7-36.0.. Toivottavasti ei ainakaan se ovis, koska eilen ei jaksettu niin ollaanpa myöhässä asian suhteen :( Tuskin sunnuntain kaverit kestäneet tänne asti.
 

Ovistesti jälleen kirkuva plussa. Väitän että ei mulle iha tyypillisyä. Kolmas ovisplussa tähän kiertoon :O
ja pc tollanen hailura/viivanpaikka.

Aamulämmöt korkeet kuten eilen. Että lämpöjen mukaan ovis ois ollu viime vkolla mutta mene ja tiedä sit. Jännää tää kyllä on :D
 
Viimeksi muokattu:
nelHM Moikka moi! :wave: Täältä taustalta huutelen tätä ketjua seuranneena...Mites jos sulla oli ovis sillon viime viikolla, kun r-testiki haamuili, mutta se veritesti oli nega? Koska minä, siis jopa minä, nään tossa sun PC:ssä orastavan haalean punertavan haamun! Siinä on ihan oikeesti väriä mun silmään ja näyttää samalta ku mitä mun varhaiset testit sillon..Ja siis mullahan oli ovis tässä tärppikierrossa jo kp 9-11. Ja normaalisti se on aina ollu kp 14-16. Ettäpä silleen! :) Vahvistumista viivaselle!! :heart:
 
Hyvältä näyttää molly ja myrtti! Vahvistumisia toivottelen :)
Kyllä se mun ovis tais olla to tai pe koska valkkari muuttunu ei venyväksi eli nyt ois dpo4-5. Ekat testit kolahtaa tänään laatikkoon tuttuun tapaan hyyyyvissä ajoin :D ei ollu tarkotus ei alottaa näin aikasin mutta saahan sitä mieltää muuttaa....saahan..
 
Myrtillä ja nelHMillä haamut ja nelHMin eilisessä testissä näkyi selvästi myös.

Mollyn edellisestä testistä on vielä niin pieni hetki, että ei ihme jos viiva ei oo vahvistunut vielä. Kuitenkin sen näkee oikein selvästi jo ja hieno viiva onkin noille dpoille!! <3
 
Mä ainakin suosittelen noita Pc:n testejä, netistä ku tilaa niin ne on aina ensinnäkin niin kapeita ne tikut et jo sen puolesta vaikeempi nähdä kunnon viivaa..NeIHM mää kyl nään tossa sun r-testissä haaleeta haamua, jos nyt viimein ois sitä ihteään??:) ja tosiaan noi aikasemmat oireilut oviksesta johtuvaa...Myrtilläkin jotain näkyvissä, oottelemma mitä Pc näyttää :)
 
Kiitos tsempeistä ja onnitteluista :) yritän nyt olla ihan "coolisti" mut vaikeetahan tää on ja koko ajan tekis mieli olla tikuttelemassa! Nythän tää vasta piinaavaks kävi tää touhu!! D= Piuu todellakin mieli saattaa muuttua, kuuluu asiaan..;) ei muuta ku dippaileen!
muoks. Nyt näin NeIHM ton kuivan testin ja siinähän on ihan selkee viiva! Väriä en nää mut eipä sitä väriä munkaan tän aamuisessa ollu paljoa..täähän käy jännäks!!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille tasapuolisesti! =)
Minäkin olen tätä ketjua lukenut jo pitkään taustalla, mutta nyt oli pakko kirjatua kysyäkseni teiltä kokemuksia.
Onko nuo pc:n testit jotenkin muuttuneet tässä pariin vuoteen? Kuopuksesta plussasin sillä selkeän viivan dpo 11, kun dpo 10 ei vielä tullut näkyviin viivan viivaa. Olenkin ollut siinä käsityksessä, että nuo pc:n testit ovat siitä hyviä, ettei niihin turhia viivoja tule.
Tänä aamuna dpo 12 sain testiin kuitenkin tällaisen viivan


Näkeekö kukaan kuvassa mitään?
Sillä tätä ihmettelen, kun oloja ei ole yhtään. Ja jotenkin edellisten raskauksien perusteella odottaisin, että dpo 12 viiva olisi jo selkeämpi, jos raskaana oikeasti olisin.
nelHMillä ainakin näen viivan pc:ssä. Haamuiliko sinulla pc myös aikaisemmin, vaikka et raskaana ollutkaan?
 
^nään hennon viivan kyllä.
Mulla nyt aina muka joku hailura tulee. Oma todellisuudentaju jo mennyt noiden suhteen :D. Nyt toi mun joku viivanpaikka tmv.tuli heti alkuun jo näkyviin.. johtusko tujummasta pissasta sit?
 
Amora: ootko ihan varma millon oli ovulaatio? Kyllä mä tossa nään värillisen viivan :) jos on kiinnittyny tms päivän pari myöhemmin.
Mulla viimes plussakierrossa ei ollu oloja mihinkään suuntaan ja siks olinki ihan varma ettei ollu tärpänny. Oli jotain yk10 niin oli tullu seurailtua kierrossa oloja. Airmmin oli kaikki tissikivut yms mutta sillon ei mitn! Paitsi rv5 -> tuli kyllä sitte kaikenlaista :D
 

Yhteistyössä