Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hieno plussa, Niisku-rouva! :) Onnea!
nelHM melko lähellä o-plussaa, jospa huomenna? ;)
Spukkan testeistä en saa selvää, vähän kirjava tausta niin hankala katsoa.
Mymosa tsemppiä, kyllä sä sen oviksen bongaat!

Viimeksi muokattu:
Spukka, mäkin olen näkevinäni sun ylemmässä tikussa leveän mut hyvin vaalean viivan, alemmassa sit puolestaan en, ehkä huomenna asia selvempi =)

Kotihippiäinen mietinpä tuota ihan samaa! Kun testailun alkaessa tosi varhain en löytänyt niitä viivanpaikkoja, nyt sitten oon ruvennu löytämään melkeen joka kerta! Ensin innostuin mut eihän ne oo tässä mihinkään muuttunu, ja ensimmäisen löysin ja 3 tai 4 päivää sitten. Että oisko silmä vaan voinut harjaantua?

Eilen sit löysin kuivastakin testistä sellaisen, toki vielä ohuemman ja heikomman kuin testaamisen jälkeen, mut kuitenkin, eli ilmeisesti minä taidan ettii liian tarkkaan niitä.............. En oo toivoa pystyny heittämään mut näyttäis täällä päin silti, et silmin havaittavat viivanpaikat tulee näkyviin joka aamu vaan ei muutu mihinkää, eli ei kai nois mun tikuis oo värii sit :|

Ja mitä vattua. Tuli ne perhosen aletestit ja kusasin yhen ovistestin. Ei viivan viivaa.. no jisnoikee tihrustaa ni jotai voi nähdä! Mutta mitä vattua?! Onks nuo iha ok testejä ees? Pc oli nii vahva tänään :O

Niiskulle onnittelut! Tuollainen viiva mekin halutaan ja siihen tähdätään! :flower:

Ruusutarha: kyllä mun silmä jonkun haaluran erottaa!

Ovistikuttelusta omalla kohalla. Mähän tässä kierrossa vasta ekaa kertaa tikuttelin (sen melkein koko 15kpl paketin). Mulla on niitä Onni ovistikkuja mitä apteekista saa.. Niin kokenut en oo että tietäsin onko hyviä vai ei. Mutta ainakin viiva oli tummimmillaan kp 13 ja kp 14 oli enää hailakka viiva ja sit hävis.. Mutta nousua alko näyttämään jo kp9 muistaakseni.. Että aika pitkään tikuttelin. Enkä mä ky kp13 ihan kontrolliviivan tummusta saanut.. Mutta limat oli juurikin kp 12-13 ja sit loppu ja alko sahara meininki..

Nyt sit dpo 10 mun laskujen mukaan. Huomenna reissuun ja siteet kassiin, koska ne alkaa varmasti. Ja nou hätä, sitten ku ne saadaan alta pois ni sit parempaa kiertoa kohti.

Muistakaahan syödä sitä foolihappoa sitten jo yritysvaiheessa päivittäin! Nimim.yksi keskeytetty raskaus rv 17+ kun oli sikiöllä foolihapon puutteesta aiheutuneet vammat, joiden kanssa ei olisi elämää kohdun ulkopuolella ollut. eikä kohdussakaan kauaa..

mymosa
Mun pitäskin ostaa seuraavaks niitä raskausvitamiinejä.. nyt menee vahva B, jossa myös toi foolihappo 400mg..

Nelhm, oliko kuinka tuju pissa.. Oottelen sun testailuja, niin päätän sitten tilaanko noita aletikkuja ite..

Olinpa pälli kun en tajunnu vaik vaaleeta pohjaa laittaa :( Ei vaa siinä höyryissään jotenkii pää toiminu enää :D Yhteensä nyt kolmessa viimesessä liuskassa ollu tuommosta et kyl tulee juostuu tästä eteenpäin heti aamusta uittelemaan! Tilasin perhoselta tälläkertaa niitä 10 herkkiä sekä myös noita tuommosia 25:sia. En kyllä tajunnu minkä merkkisiä ne testit tulee olemaan?

Mymosa Siis oli 2,5h rakossa.. mä en ole koskaan ikinä saanu plankoa lh testiä, ever! Olihan ne pihalla lootassa ja en antanu seista lämpösessä.. mut silti. Mä ku en luota ku pc testiin. Tuo mammaksin tikkukin oli haaleempi samasta pissasta dipattuna mistä pc:n dippasin aamulla. En tiiä. Ärsyttävää! Mäkään en varmaan ovuloi ollnkaa sit. Mut en ostas perhosia.. ite ostin huvikseen ku oli nii halpoja.. sen 24kpl paketin. Kusasempi kohta toisen ku oon jonki aikaa ollu ja ne testitkin lämpösessä ollu.

Viimeksi muokattu:
Nyt raporttia rapsahtelloo :D
Ovistestissä ei tarvii jäähdytellä kusta :D. Ja samanlainen hailura yli 2h pidätyksellä. MUTTA välineurheilijana piti koittaa testimielessä tietty se raskaustestikin. Sain siihen selkeemmän viivan ku lh testiin :O. Mitä vattua oikeesti??!! Nyt iha kuvaa pitää laittaa. Eka 5min mihin mennessä ohjeen mukaan negatiivinen tulos varmistuu.. ja toinen kuva 10min kohdalta, johon testiaika päättyy. Nuohan on iha susia kaikki perhosen testit MUR!

mymosa
Joo mä taidan jättää noi perhosen testit tilaamatta..
Jos toi nyt reagoi lh-hormoniin, mutta pitäs kyllä o-testikin olla parempi.. Toisaalta se aamun testi oli aika lähellä tasavahvaa..

Voisko joku jolla ei todellakaan ole r testiaika vielä ja omistaa noita perhosia, kusasta yhen :D? Siis antaako noin räikeen viivan aina?! Jos ois dpo +10, niin väittäsin olevani raskaana. Tai mä oon vaa nii vatun viallinen ettei tosi :(

Voihan jumaliste! Mutta... Onkos sulla nelHM mitään muun merkkistä r-testiä? Mulla oli aluks kans tollasta hailuraa se testi ja taavettiki anto hailuraa ja toi perhosten testi vahvistu sitte päivä päivältä ja eilen oli oikeen vahvempi se testiviiva kun mitä kontrolliviiva oli. Huvikseni kusasin kun kerta niitä tuli tilattua ja eihän niitä viitti kellekkä tarjota, kun menevät pian huonoksikin... Pitäiskö se viimenenki nyt kusasta... Ootkos nyt ihan varma, ettet olis raskaana kuitenkin?! Jos vaikka olis hormonit verikokeen jälkeen noussu?!

Namibihibibi mä en ole varma enää mistään, mutta luulen että toi temppuaa. Teen aamulla vaiks tollasen taas. Sittenhän sen näkee oliko hazardi. Mutta musta ku se on jopa pinkki ja tosiaan ku alko tulee siihen ni katoin vähä et mitä hittoa :O. Selvin viallinen/väärä haamu tähän mennessä. Pitääks mun ettii ne sun testit nyt tuolta ja katella :D. En mä kyllä usko että verikoe ois väärässä ellei kattonu jotain vanhaa tulosta.. tuskin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä