Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voiko näin ihana ketjua edes olla??? :D Saako tänne tulla mukaan kirjottelemaan?

Mies pitää hulluna kun tämä pissailu on lähtenyt lapasesta, koska kun löysin mukamas hiuksen ohuen ja vaaleaakin vaaleamman raidan tän aamun tikusta, ja eilen illalla siis luulin näkeväni vastaavasta viivasta puolikkaan tikun alareunalla niin hyvä kun sai nukuttua aamun odotukselta...

Olen siis silmälasit päässä taskulampun ja lukulampun ja luonnonvalon kanssa yrittänyt selvittää näenkö harhoja vai en, kuvissa ei näy kyllä yhtään mitään enkä tosiaan tiedä, onko kyseessä harha vai ei.

en tie osaanko liittää kuvaa tänne mitenkään mutta kokeillaan jos näkyis. Jos näkyy, niin

ylimpänä erillään muista on tikku jossa fantasioin olevan viivan mutta sitä ei siis livenäkään näe ilman tuijotusta, eli ei kyllä tässäkään. Voiskohan tikussa olla jokun suhru siinä tai jotain ainetta johon hcg:n pitäis reagoida ja näen sitten sen, ilman että mitään reaktiota on siis tapahtunu?

[/URL][/IMG]

neIHM noi on one step testejä. Ovat kyl vissii aika herkkiä....
Tein viäl wondfo testin, ovat vissii samoja kuin pc:t. Siihen ei ainakaan kummostakaan viivaa oikein tullut....paitsi sitten kun se oli kuiva niin viivasta näkyi.
Eka kuva on siinä testiajalta ja toka kuivasta.
image - Aijaa.com
image - Aijaa.com

Miettisin itsellä sitä, että kun syön niitä letrozoleja, että jos ne nostaa hcg:tä sen verran että testit reagoi... Täytyy tiistaina kysästä kun meen klinikal.

Mullakin on noita perhosen 25 miu testejä käytössä eikä ole mulle mikään tuttu. Menkat on myöhässä ja paljon mun mittapuuhun. :stick: nyt kp2) 37-38/28-32.
Alkuviikosta kuppiin tuli pari veriviirua ja ruskeaa tuhrua. Eikä tuollaista ole koskaan tullut :confused:
Oon nyt noita testejä tehnyt että selvisi onko sitä itseään vai ei. Ja tämän päivän iltapäivän ja illan testissä olin jotain viivasta näkyvissä omasta mielestäni.aiemmissa testeissä ei siis mitään viivoja.
Mitä mieltä työ ootte.. kuvat ei ole paremmasta päästä joten pahoittelut siitä.

Testiajalla

Melkein kuiva

^ mullahan viime kierron oviksessa nuo wondfon testit anto viivan.. ihan selvän. Niiku eilinen mun tuo wondfo eli mammaksin liuska. Mut nyt en tiiä miks saan kaikkiin jotain viivaa. Ovistikutkin viikon ollu tasavahvaa / melkee tasavahvaa. Mut voisko tosiaan sulla selittää ne dropit? Niin siis nään mö tossa hailuraa viivaa.

Mymosalle: Mulla tippu sen olemattoman ovis+ jälkeen lämmöt sinne 35 ja sit nousi k2-3 päivän jälkeen 36.5 Limaklöntti tuli mun mielestä dpo1 ja kohdunsuu katos ja siitä tuli ihan löllö... sen jälkeen oli ihan kuivaa siis todella kuivaa ja nyt on pari päivää ollu kosteempaa ja tänään on lorahdellu ihan kunnolla.

Ruusutarhalle tervetuloa!!! Itse en näe mitään selvää viivaa mut joku viiva siinä ylemmässä pilkottaa... tosin mä näen missä vaan viivoja...

Heilangalla. pientä viivailua myös havaittavissa varsinkin viimisessä kuivassa :)

Omanapa on taas ihan yli väsynyt johtuneen varmaan siitä et mä ahmin iltasin kaikkea suuhuni kun päivällä ei maistunut mikään...

Sit tällänen jännä huomio tästä illasta... mulla on kutittanut kohdunsuu nyt toista tuntia... pojan raskaudesta tuli ainakin hiiva heti plussaus viikolla... kaksosista tuli kans... esikoisesta en muista mut luulisin et tuli siitäkin. Mulla ei siis ole hiivaa ollu muutakuin odotuksen ekalla viikolla enkä tajua miksi... eli olot alkaa olemaan kohdillaa raskauden puolesta... silti jännittää huominen testaaminen ihan sikana jos kuitenkin "väärähälytys"

ja tänään olen ollut todella huonolla tuulella, naama norsunveellä ja kaikkiin lasten mekaklointiin ja vastaanpistämisiin olen tiuskinut ku ei yhtään pinna riitä :stick::kieh::headwall:

Neiti Näpsän äiti noi perhosen testit kannattaa katsoa aina suoraan ylhäältä. Viivanpaikka pirulainen näkyy käyttämättömässäkin kun katsoo sivusta, mutta väriähän niissä ei pitäis näkyä missää kulmassa ja sulla näen väriä! :heart:

Hyvä että joku muukin näkee. Tuossa olen miettinyt että olisiko tuo "vuoto" ollut kiinnittymisvuotoa :confused:

Tosiaan KOSKAAN ei tälläistä ollut. Olo on että menkat alkaa. Muttei. Kn.kova ja korkealla. Huonoa oloa . Väsyttää. Kylmäkuuma oloja.
Olen siis useamman testin tehnyt tän viikon aikana eikä noihin testeihin ole mitään tullut paitsi keskiviikko aamuna oli outo testi joka oli selvä plussa skeptisenä tein toisen testi joka oli nega.

Tässä se "virheellinen"testi.

Heilanga tuon kyllä myös huomasin että suoraan ylhäältä on katsottava. :)
Sivusta häviää kaikki.

Näin muuten yöllä unta siitä että olin kertomasa vanhemmille uutista plussasta. Ja ainoa mitä ehdin sanoa oli että äiti ja isi.
Äiti oli vaan että koska.
Vastasin että joulukuussa. Ja sitten tuli itku kun äiti tuli halaamaan nopeasti. :heart:

Tässä parin viime päivän aikana olen huomannut itkeväni pikku asioista. Katottiin anoppilla tänään erillaiset frendit ohjelmaa ja rupesi silmät kostumaan. Yritä siinä olla muiden kanssa.
Muutamia mainoksia katsoessa on myös itkenyt ja musiikki sama juttu. .

^ kyllä siinä väriä on. Nyt pittää sinunkin aamutestiä jännätä!
Ruusutraha kans laittaa aamulla kuvaa arvioitavaks ;)

Omaa napaa: olin yhden tyttären kaa leffassa.. aika hyvä oli muuten nukkua ne 3D lasit päässä :D:O. Ihan tajutonta tää väsymys! Iha jäässäkin koko ajan.. eikä ihme ku lämmöt päivälläkin 37.8. Mut noista korvalukemista pitää puottaa 0,5-1.. silti korkeet. Korvasta en saa normisti kun 36.5-37. Ahdistaa soittaa sinne neuvolaan ja soittoaikakin vasta 12sta. . Kun raaskis ni suoraan vaan gynelle.

Ensin onnea tuoreimmalle plussalle Hentuntentulle, sekä myös muille!
Täällä uusi naikkonen mahtavaan joukkoonne ilmoittautuu! :)
Meillä toinen vauva haaveissa, esikoinen nyt ens kuussa 2v.
Täällä kp 17/31-34. Ovulaatiota kovasti opetellaan bongailemaan, nyt ostettuna testejäkin. Ovulaatiokivuista kysyisin teiltä viisaammilta sellaista, että tuleeko ne yleensä juuri ovulaation aikoihin, oletteko kipujen aikaan saaneet ovistesteihin plussia vaiko ennen/jälkeen?

Hentuntenttu MAHTAVAAAAAAAA!! Ihanaa!

Hyvä ku uusia tulee mukaan, oon täällä kohta iha yksin kusitikkujeni kanssa vatvomassa :D.

Oviksesta.. mulla yleensä tulee limaa iha useemman päivän ennen ovista ja munista jomottaa. Kun se ovulaatio itessää tapahtuu, tunnen irtoamisen todella viiltävänä kipuna toisella puolella ja koko alamahalla kipua. Sitnloppuu limat ja lämmöt nousee. Ja tämä älytön kipukohtaus eli irtoaminen oli nyt viimeks kiin, että aamulla vahva plussa ja illalla tuli tämä.

Kiitos kun jaksatte vastailla. :saint:
Mulla nuo jomottelut ja viiltävät kivut kestäneet muutamassa kierrossa vaikka kuinka kauan, noin 1-2 päivää! En tiedä sitten johtuvatko edes ovulaatiosta vai jostain muusta. Samaan aikaan yleensä alakerta turpoaa kummasti. Ajankohta sopisi vain ovulaatioon.
Tsemppiä kaikille testailijoille ja mukavaa pian alkavaa viikkoa! ;)

Siis oikeasti. Tein tuossa juuri äske parin tunnin pissasta taas testi ja kyllä siinä edelleen on viiva. :rolleyes:

Mä niin toivon että se olisi syy menkattomuudelle.

Mittasin tossa juuri lämmöt 37.3-37.4 :0

Noussut tässä parin päivän aikana ollut 36.6-36.9 muuten.
Nyt rupesi pikkasen pelottamaan ja toiveet heräilemään.

^ kyllä sä raskaana olet =)

Minä vielä kysyn teiltä (anteeksi!) Että mistä voisi johtua nivuskipu? Oikeestaan eilen havahduin kunnolla siihen ku vasenta nivusta poltti, kuumotti ja vihloi julmetusti. Oikeaakin, mutta ei niin paljon. on sit jatkunut tähän hetkeen asti. Tulee silloin tällöin ja on tosi epämiellyttävää. En muista että ois koskaan ollut vastaavaa.
Ja tuosta kohdunsuusta ollu kans täällä puhetta.. mulla se on hirmu pieni ja sellanen "nappula".. alakerta aika ahtaan tuntunen muutenkin mut ei yhtää sillai turvoksissa nuo ulkosynnyttimet kun oviksen aikaan. Kohdunsuulla vaahtomaista valkkaria :O.. ihan ku se kuplis. Mä en haluis ääneen edes sanoa koska asia tuntuu täysin mahdottomalta, mutta mulla on niin raskaana oleva olo. Mut en mä voi olla. Mutta en minä ovuloikkaan.. ääh. Pälli leviää! Onneks on tää missä voi käydä kirjottaa ja lukee muiden kokemuksia. Ihan hwnkireikä just nyt mulle! Hali jokaiselle ihanaiselle!
(Ja joka yö näen valtavasti unis ja testailen plussia)

Viimeksi muokattu:
Onpas mahtavan aktiivinen ketju! Kiitos tervetulotoivotuksista ja ihanaa että saan jakaa huomiset tikkuni kanssanne <3! Ehkä mies saa kaivattua lomaa tikku- ja limajutuista :LOL:

Tulispa mullekin joskus tuollainen hieno viiva joita täällä monissa kuvissa on, onnea!!

Yhteistyössä