Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pitkään taustalla piinailujanne jännittänyt ilmoittautuu oman piinailunsa parissa!

Ollaan ukon kanssa yritetty toista lasta, eka täytti juuri 1,5v. Mulla suht säännöllinen mutta niiiiiin pitkä kierto: 58 päivää!!! voitte vaan kuvitella mun tunteen aina kp1 :/ Mitään tutkimuksia ei ole sen enempää tehty kuin että lievä pco todettu.

Tällä hetkellä siis menossa kp58 eli jotakuinkin dpo14. Menkkoja ei näy eikä kuulu, mutta ei myöskään mitään raskausoireita. Ovulaation tunnen yleensä hyvin mutta tästä kierrosta jäi tuntemukset hukkaan, joten todennäköisesti tästä vaan tulossa jokin mammuttipitkä kierto. Mutta koska uusi vauva yrityksessä, tietysti, TIETYSTI!, mä jo täällä sormet, varpaat ja ties mitkä pystyssä odotan huomista aamua että uskaltaisin tehdä testin... Ja sitten taas pudotaan kovaa ja korkeelta :ashamed: Mutta hei, arvon leidit, eikö tämä toivossa eläminen ole aina sen arvoista? :saint:

Hentuntentulla ja Niiskulla molemmilla haamua =)

Mä näin plussatestiunia.. aaaargh! Ja lämmöt korvasta edelleen 38.4C aamulla. Iha kuten oviksen jälkeen nous heti sillo..eli asteella öitää puottaa.. 37.4.. on todella paljo alilämmöstä kärsivälle! Normisti saa korvamittarilla 36.4-37.

Ovis sitten oli ja meni.. ohi :D Pitiki lähtee pikapikaa reissuun ja tottakai unohdin testit matkasta. No, pupuiltu on, joten ainakaan siitä ei pitäs kiinni jäädä. Nyt ei vaan tarkkaa hajua mikä dpo menossa. Testit polttelee kuitenki kaapissa, ehkä alan jo tänään testaileen. Tilasin iteki niitä "ei niin herkkiä", 25miu. Sai muuten 10% alennusta vauvalasta kun kävi heittään tuotearvion. Nyt vaan pelottaa alottaa koko testailu. Tää on niin tätä, että ennen ovista oottaa vaan että ois jo ovis ni pääsis testaan ja sitte ku testailu alkaa, meneeki ihan p*skat housuun ja masentuu jo etukäteen. Kellään muulla samaa? Toiveet vissiin korkealla :ashamed:

taustalta huutelen.. :wave: yhdyn namiin raskauskeijun daavidin testit ei ole niin herkkiä. en nyt muista laitoinko itse edellisen ketjuun loppuun omia davidin kuvia voisin kattoo löytyykö koneelta, ja laittaa mut siiis todella hitaasti ne minullakin vahvistus siinä..

onnea namille ja muille kenellä viivasia tulee :D ja tsemppiä piinailijoille.

Mun oli pakko pissi ja kokeilla tuot ovis tikkua, ja kun musta ei oo sit tiistain muuttunu kauheesti:
tiistainen ja ylempi siis testi ajalla niin kun tämän päivänen:

Ja tänään:

Ja ku miksi musta r-testi on planco:

Mut otin jo namin neuvosta vaarin ja tilasin nuit perhosen r-testei, et jos ei toi taavetti nyt saa tohon kert mitään aikaseks!

(sorry omanapaisuus :snotty:)

Oodikas voimia sulle ja halaus :hug: eiköhän me kaikki se pettymyksen tunne tiedetä..tää päivä sulla menee vitutuksen parissa mut koita keskittyä nyt ihan muihin asioihin, uus kierto tulee taas ja sit tuo harmitus on muisto vain :)
Mä nään viivoja Hentuntentulla, värillisiä vieläpä! Niisku sun ylemmässä nään jotain mut on niin pimeitä noi kuvat et hankala nähdä ja kännykän ruudulta tiirailla..laitappahan kuule valot päälle seuraaviin kuviin :D Mä oon täällä aika täpinöissäni tuosta ovisplussasta kun oli noin vahva :rolleyes: voi kunpa kunpa KUNPA nyt tästä kierrosta viimein tärppäis....!! samaa toivon kaikille teille! Nyt naiset mahat pystyyn kesäks! :attn: tai siis syksyks..**ttu ihan sama kuhan ne mahat on pystyssä nih!

Jep valot ku sais uusittua koko kämppään... meil on niin hämärää varsinkin vessassa! :D :D :D

Mut jotain positiivista... kuivunutta testiä alkoi mieheni pällistelee ja sanoi että tässähän on kaks viivaa... eli jos hän näkee haamun niin aika vahvoilla vesillä mennään :)

Hentuntenttu täh? Ihan selkee haamuhan tuossa on! Vai onks mun sarveiskalvoissa roskia? ( meinasin aluks kirjottaa tärykalvoissa ja nyt repeilen itekseni, mies käveli tuosta ohi ja puisteli vaan päätään :D ) Äskeisestä jäi kommentoimatta NeIHM: kuvat ja niissä kyllä nään värillistä viivaa, kerrassaan merkillistä :O sun on pakko mennä sinne lekuriin, mekin tullaan ihan hulluiks täällä!! :stick: ja myrtillä nään viivan mut en väriä, kovasti lähettelen täältä "viivan värilliseksi muuttumis säteitä ja aaltoja" :popcorn:

No nyt näin hentuntentun kuivan testin ja siinä en nää tuota samaista viivaa mitä aikasemmassa kuvassa mut eiks se niin mee et vaan testiajalla tulleet tulokset lasketaan, paitsi jos tulee viiva testiajan ulkopuolella niin se tietysti lasketaan mut negoja ei :LOL:

Hentuntenttu... on sulla haamunen :) jee !!!
Mä nyt heitän arpanoppaa... pitäiskö tänään käydä kuitenki hakees viel testei... ko maanantain klo 12.30 tulee vast postista paketti :? )

ehkä mä haen... ku mieskin kyseli et teenkö huomenna uuden... otan taskulampun mukaan vessaan ni saadaan valoa niihin kuviin ;D

on tää taas niin jännää!!! Ai niin ja aamulämpö 36.5 aika tasoissa pysyy...

Heippa! Tulin kuokkimaan kun noista kuivista testeistä pakko kertoa oma kokemus... viime kierrossa sain kahtena perättäisenä päivänä PC:hen n. tunti testiajan jälkeen haamuviivat, jotka ei siis merkannut mitään, en raskaana ollut. Märkänä testissä ei näkynyt mitään. Viiva jopa vahvistui ja oli toisessa testissä jo ihan selkeästi punainen. Ja se näkyy siinä edelleen tänä päivänä :)
Toivotaan että teillä olis sitä itteään, mut tässä mun kokemus.

Niisku-Rouva No pitäs käydä :D! Ethän sä voi pitää meitä jännityksessä.

Ja mä nään kans Myrtin taavetissa viivasta =)

Mä selasin kännykän kuvia ja mulla on kyllä joka testissä joku hailura viiva. Mutta mähän nyt nään noita viivoja vähä joka paikassa :D. Mua väsyttää ihan tuhottomasti heti aamusta ja ruoka ei maistu. . Oon laihtunu vaa edelleen. Alaselkä tulessa ja alamahan poltot jatkuu. Melkein luulis kyllä olevan raskaana mutta nuo testit edelleen eri mieltä. Tissejäkin pakottaa. Voisko se olla vielä mahdollista? ! Ovisplussa 20.3. Dpo12 alkoi ruskea tuhru vuoto joka muuttui limansekaiseksi verenksi vrk:n ajaksi dpo 13-14. Mut dpo14 vuoto loppui ja tuli enää seuraavana päivänä pientä tuhrua, limaista sellaista. Menkkojen ajankin alavasemmalle tuikki ja normi menkkaoireet puuttu.. lämmöt laski sillo dpo13 päivällä mutta oli jo aamulla koholla. Olin kyllä iha jo menossa uuteen kiertoon mutta nää oireet van vahvistui ja sit aloin miettii että wtf?! Ja aloin ovistestejä tekee viime sunnuntaina ja tosiaan siitä asti vahvat viivat joka päivä. R testeihin tulee aina joku hailura mut ei mitää oikeeta viivaa eli negoja? Ovisoireita ei ole nii minkäänlaisia.. kuivaa ku saharassa ja seksi ei vois vähempää kiinnostaa. Voisin vain nukkua.. hermokin palaa helposti.. johtunee tästä epävarmasta tilanteesta. Katson rohkenenko neuvolaan soittaa maanantaina. . Jos pääsis kunnalliselle gynelle.

Anteeksi valtavasti omanapaisuu mutta pakko pohtia ääneen. Taas. Sorisorisorisori!!

Miisa : jännityksellä odotan huomista kuvaaaa :)
Hentuntenttu: mäkin nään jotain hailakkaa ;),toivotaan et vahvistuu :)
Myrtillä en nää ainakaan tällä tabletilla mitään :(
Niiskurouvalla ihan sairaan PIMEE valaistus,mutta kuivassa silti jotakin näkyi :D ja siis varsinkin nyt tässä viimeisessä :heart:
Kumpa mäkin pääsisin edes ovistikkuileen mut ei viä piiitkääään aikaaan plaaaah :headwall:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä