Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tänään siis dop 7 ja pyyhkies tuli vaaleenpunast valkkarii kynnen kokoinen mälli.. Mit vit? Voiks tää ny olla sitä hemmetin kiinnittymisvuotoo ny sitten..? AAAARH, koitan sinnitellä sunnuntaihin sen testaamisen kans. Taidan kans rueta niitä pH-tikkuja dippailee dippailun ilosta.. Ainii ja lämmöis lasku tänään. Jospa senki vois tulkita joksikin merkiksi - vaikka sit takatalveks jos ei piru vie muuta. :headwall:
 
Mä oon 99,9% varma että aamuu mennessä se fuckin BITCH tulee :kieh:. Koitin suihkun jälkeen kohdunsuuta, takana on ja kova, mutta.. rusehtavaa tuhrua jäi sormeen :'(. Mua niin harmittaa. Toi kuopus vaa tuli.. me ei edes yritetty, vaa keskeytetyllä/tjot mentiin ja sen ekrran ku ampu sisälle, niin heti olin raskaana, siis yhen ainoan kerran. Nyt on kaikenmaailman ovistikut ym. ja ei vaa tule. No turha mun valittaa, täällä on niin monta vuosiakin yrittäneitä ja kaikki sympatia heitä kohtaan. Mutta harmittaahan se.. hitosti!

Mä nyt viimesiä testejä kuseskelen ihan huvikseen täällä, huomenan tuskin tarvii enää. Sofin tein tunnin pidätyksellä


Siinä rfsu:ssa edelleen leveä lilahtava viiva kuivanakin. Piti ihan kaivaa taas ton kolmosen vauvakirja esiin, mihin oon ne rfsu:t liimannu muistoks, niin onhan niissä leveä harmahtava viiva edelleen näkyvissä, mutta ei järin vahvaa ole antanut ja sillo plussasin sillä kp31/28 iltana, kun kp30 aamuna tuli aconin herkällä nega. Ja pc:n puikossa komeilee edelleen se hento viiva myös..

Heilangalla nään ekassa kuvassa pinkkiä haamua =)
Jofa Vois olla erittäin hyvin kiinnittymistä!
 
Viimeksi muokattu:
iltoja... piti jättää ne testaamiset huomiseen mut päätin pidättää ja onnistuin jopa 3 ja puol tuntii pidättää sit pissisin taas ovis tikkuun ja mä en ymmärrä se vaan haalistuu.

tuleeko kaikille muille se ovis+ viiva tosi tosi vahvana aina kun mulla tuntuu/ näyttää siltä ku puolet olis tummaa ja puolet hailakkaa...

Edellispäivän oli limoja ja tänään ne kamalat kivut jotka kesti noin 2-3h ja nyt vähän vaan jomottaa... kuvan tikuista laitan alapuolelle...

eli ylhäältä alas katsottuna niin KP14 klo 21.30/klo14.30/klo11 ja klo8/KP13 ja alin KP12

IMG 4890 - Aijaa.com
 
En osaa kirjoittaa suomea enää tähän aikaan illasta :LOL::headwall:

Eli jos huomen aamulla on ihan haamu niin mun ovis oli ja meni ja tikkuun jäi siitä noin säälittävä viiva kun muilla ne on näyttäny tosi vahvoilta ja selkeiltä... oon kade. Mutta iloinen siitä että jos noihin testeihin on luottamista niin tajusin kellistää miekkosen eilen illalla joten veijarit olivat valmiina :D :D :D :LOL:

Öitä :wave:
 
Niisku-Rouva Mullahan tuli yksi vahva viiva (kontrolliviivan vahvuinen toisesta reunasta ja räiskyvän punainen) kp13 ja olin varma limojen, halujen ja jomotusten kanssa että oli ovulaatio, mutta jatkoin testaamista ja ovissplussa pärähti vasta kp20. Oireet oli kamalan voimakkaat ja sain jopa raskaustestiin (no kahteen) selvän haamuplussan samana päivänä ovisplussan kanssa. Mutta, ei tää kokemus sitä sano etteikö sulla ois se ovis nyt ollu =). Kunhan kerroin, kuin mulal meni.. ja josta ei sit varmaan ollu mitään hyötyä, vaikka kyllä hyvin sitä hyödynnettiinkin :(
 
Te ootte kyl ihan mahottomia naiset! Oon aina tänne tulossa kommentoimaan ja kirjoittamaan omia oloja mutta sivukaupalla kerennyt tekstiä tulemaan ja kuvaa liuskasta liuskan perään etten perässä pysy ja omat testilöiset ja olot unohtuu sen siliän tien!! :LOL:

Mulla ois testipäivä perjantaina, Dpo 12!!!! Jänskättää vaikka oikeastaan negaa toivon että pääsis sit keskenmenon jälkeen aloittamaan puhtaalta pöydältä. Vaikka kukapa ei joulunyssäkkää haluais? :)
 
Täällä taas haamulaisia ihmisillä :) toivon mukaan sitä vahvistumista tulis! Itellä ovistesti vielä illallakin plussa ja limatulppa tullut tänään joten ovis lienee ihan juuri tapahtumassa tai lienee jo tapahtunut :) talletettu ja ehkä vielä huomenna ja sit jännäämään! Onko muilla ollu oviksen aikaan vuotoa seksin jälkeen. Itellä tuli ihan kirkasta verta heti seksin jälkeen, todella vähän mut kuitenkin..
 
Viimeksi muokattu:
Ehtoota vielä ja anteeksi (varsinkin sarasofia, hih :D ). Tässä askartelin vielä, kun varmaan aamulla jo lorottaa ja ei tarvii testailla eikä omia tikkuja arpoa.. Eli noita tän päivän testilöitä muokkasin vähän, että kontrastia muutin.

Sofi
Pc liuska
Pc puikko
rfsu
 
heilanga: Onhan siinä jottai :)
napetin:Onko sulla siis paljon myöhässä menkat vai? Ihan äkkiseltään een mitään itsekkään nää :/
neIMH: Oiskohan sulla sit kuitenkii sitä alkuraskauden tuhrutusta ;) Peukut vielä pystyssä! Tai kemiallinen..? eihän nyt kaikkeen voi viivaa tulla ilman syytä :)

mä odottelen että sakki nukahtaa jos vielä yhden testin tuhlais :D Vaan luulenpa että huomenna itsekkään en enää tarvi mutta sain tsempattua itteni siihen että uus kierto uudet kujeet,me kun ei vielä edes yritetty uutta (tai no mies empi niin siksi vähä kierron keskellä pidättäydyttiin vaikka puuhia oliki kyllä kp9,10,11,15 ja 16 että roinaa varmasti oli tarjolla :D ) Vaikka kukaan sitä ei kysynykkää xD
 
Dpo 8, pakko oli testata eka nega.. :headwall: Nyt odotan ihan varmasti ees sunnuntaihin ennen seuraavaa. Tissit edelleen ku tikarilla pistelis tonne sisuksiin - ei hauskaa. Tosin mun kohdal se viittaa myös menkkojen lähestymiseen. :mad:
 

Yhteistyössä