Mä oon 99,9% varma että aamuu mennessä se fuckin BITCH tulee :kieh:. Koitin suihkun jälkeen kohdunsuuta, takana on ja kova, mutta.. rusehtavaa tuhrua jäi sormeen :'(. Mua niin harmittaa. Toi kuopus vaa tuli.. me ei edes yritetty, vaa keskeytetyllä/tjot mentiin ja sen ekrran ku ampu sisälle, niin heti olin raskaana, siis yhen ainoan kerran. Nyt on kaikenmaailman ovistikut ym. ja ei vaa tule. No turha mun valittaa, täällä on niin monta vuosiakin yrittäneitä ja kaikki sympatia heitä kohtaan. Mutta harmittaahan se.. hitosti!
Mä nyt viimesiä testejä kuseskelen ihan huvikseen täällä, huomenan tuskin tarvii enää. Sofin tein tunnin pidätyksellä
Siinä rfsu:ssa edelleen leveä lilahtava viiva kuivanakin. Piti ihan kaivaa taas ton kolmosen vauvakirja esiin, mihin oon ne rfsu:t liimannu muistoks, niin onhan niissä leveä harmahtava viiva edelleen näkyvissä, mutta ei järin vahvaa ole antanut ja sillo plussasin sillä kp31/28 iltana, kun kp30 aamuna tuli aconin herkällä nega. Ja pc:n puikossa komeilee edelleen se hento viiva myös..
Heilangalla nään ekassa kuvassa pinkkiä haamua =)
Jofa Vois olla erittäin hyvin kiinnittymistä!