Terveppä terve. En myönnä ettäkö olisin yhtään hätähousu mutta tulin tänne nyt ihan vaan lukemaan muiden juttuja, vaikka itsehän EN hätäile, eh
Täällä 31v nainen ja menossa kp34/28-34. Koska en ole hätähousu, olen tehnyt vasta kaksi raskaustestiä ;D (äh olenko ihan mahdoton?). Ensimmäisen tein kp28 kun mahaa oli vihlonut jo 5 päivää menkkamaisesti, ja toisen tein kp33 eli eilen. Vahva yksi viiva molemmilla kerroilla eikä mitään haamuja vaikka ikkunaakin vasten yritin etsiä haamua
(edelleen, en myönnä että hätäilisin!
)
Kp24 alkoi yllättäen menkkakivut ja olin täysin varma että nyt ne alkaa. Olin ihan ihmeissni kun mitään ei alkanutkaan. Juoksin koko viime viikon siis töissä vessassa kun ainakin kerran tunnissa tuli olo että no nyt ne menkai alkoi, kun mahaa kouristeli ja pisteli. Ei mitään.
Kierto on yleensä 28-30 päivää mutta koska muutama 34 on ollut myös niin odottelen nyt tässä vielä.
Muuten en varmaan edes miettisi asiaa MUTTA kun tätä menkkakipua on nyt ollut vatsassa kp24-34 eli 10 päivää. Ja tätä ei ole ollut koskaan ennen. Rinnat kipeytyi tuossa kp27 kohdalla mutta nekin nyt palautunu suht normaaliksi, toki ne aina vähän kipeät on menkkojen aikaan.
Yritetty ollaan joulusta asti mutta tämä oli ensimmäinen kunnon yrityskuu jossa laskin kunnolla päiviä ja tikutinkin oikein... Tosin Clearbluen ov.testi näyttä negatiivista ihan joka aamu vaikka itse tunsin kropassa että ovuloin. Voiko tämä olla mahdollista?
Äh tätä odottelua...