Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
piuu Onnea uuteen kiertoon! :hug:
annikaeveliina Näen minäkin haamulaista.

(.) Testeissä ei juurikaan mainittavaa, ovistesti vaan vahva.. haamua itse näkevinäni sofissa ja apteekin omassakin, mutta on jo dpo13 ja pitäis kyllä olla viiva, jos raskaana ois. JA, tuhrua on nyt aamulla tullut, että menkat alkaa just. Lämmöt kyllä edelleen korkeet niiku muinakin aamuina, korvasta 38 :O Mut tuossapa noita taas.. argh!

Sofi&ovistesti 5min

Apteekin oma 5min

Kuiva apteekin oma
 
Mullahan tosiaan nuo lämmöt ei ole laskenu. Eikä ikinä menkat ole alkanu tuhrulla. Ei ole edes menkkajomotusta, vaan vasemmalle alas vihloo kun ois sukkapuikko. Mutta ei mulla ole kyllä koskaan mitään tuhruja/vuotoja ollu raskauksissakaan, että menkat ne siellä varmasti on tulossa. FUUK! Jos ei ala iltaan mennessä, haen jonku testin vielä aamuksi.
 
NelHM mäkin nään sofissa ja apteekin kuivassa haamua, mutta kun noita on niin monena päivänä jo tullut, eikä valitettavasti yhtään oo vahvistunut. Raskaudesta ei varmaan oo kyse, kun kyllähän niiden pitäis parin päivän jlk alkaa näkyä paremmin, kun hormonimääräkin nousee. Onpa tylsää. :( Niin tai näin, aivan hailuraa viivaa näen..

Annikaeveliinan vaaleammassa kuvassa en ainakaan kännykällä nää mitään.

Omat dpot todennäköisesti 6. Jos on lyhyempi kierto 21-24 päivää, joita väliin tulee, niin sittenhän vois olla jo dpo9. En oo vielä testannut. Voi olla, että koitan noita pc:n halpisliuskoja tänään aikani kuluksi. :D Tarttis vaan mennä kauppaan.
 
Eipä tässä mitään. Mutta tää testailu ja kyttäily menee aina ihan mahottomaksi. Muistan ku kolmosta yritettiin aj olin samanlainen ja ei tärppiä tullu. Sit sanoin TASAN 7 vuotta sitten, että nyt loppu höösäys ja heti tärppäs! Tammikuun murunen tuli =).

Nyt mä alan laihduttaa nää muutamat ylimääräset kilot pois ja keskityn kunnon kohotukseen. jos raskaaksi tulen, niin olisi aivan ihanaa, mutta koitan olla miettimättä ja yrittämättä nyt liikaa. Ts. uusi pakkomielle kehiin :D

Mä niin toivon teille ihanaiset naiset kaikkea hyvää ja plussia!! Mun on pakko pysyä täältä pois, jos meinaan pystyä olemaan rennosti vauva-asian suhteen. Sovitaan, että tulen toukokuun alussa, jos on raportoitavaa =). Tohon eka sivulle kun päivittäs plussanneet, ni ois helpompi nähdä sit ketkä onnekkaat on odottajissa ;). oisko paha? Tää elää nii hurjaa vauhtia että parissa päivässä tippuu kärryiltä, ni ees ne plussaajat näkis sieltä kätevästi..

HALEJA, KIITOKSIA JA PLUSSATUULTA KAIKILLE RAKKAAT!! :heart::heart::heart:
Palaan kuukauden tauon jälkeen, jos onni suo.
 
nelHM,
Voi ei! Oikein paljon tsemppiä!! :flower:
Vähä niinku ukkonikin sanoi, että parempi ottaa takapakkia koko touhusta. Onhan tää ressaavaa. Ressanneena ei oikeen muutenkaan oo otollista mikään. Väkisinhän se ei sieltä tule, paitsi niille, joille sitä ei sois.... Mutta, uusia tuulia kohti. Täällä jännään kanssa räjähtääkö toi toosa vai ei... Negaa se ny näyttäis silti, joten taidan pitää testeissä taukoa! Hittooko sitä kyttää ku tietää, ettei mitään näy!!
 
NelHM: :hug: toivottavasti tuut piakkoin takasin tulee ikävä sun tikkutulvaa ;)

Omanapa on vähän plaah... eilen lämmöt oli siellä 35.5-36 illalla lämmöt nousi 36.3 ja tänään aamulla 36.4, limaklöntti tuli eilen suihkun jälkeen aika moinen oli vielä mutta ei kokonaan kirkasta :/ Kipuja ei ole ollut eilisen jälkeen, pientä jomottelua vain... ja se ovistestikin haaleni KP 12 tasolle.

Tästä nyt vaan hissuksiin eteenpäin ei ole oikein sillanen olo et tuolla tapahtuis mitään. Koskaan ei kyllä voi tietää varmaksi :D :D :D

Kp 15/28-32
 
Mä pohdin edelleenkin oliko mulla se ovis vai ei... :stick::headwall: Toki mielelläni luottaisin tuohon eiliseen ja ja ottaisin hentuntentun kanssa saman dpo :D

jos en tikuttais niin kierron mukaan ovulaation todennäköisyys kierrolla 28 on eilen/tänään ja kierrolla 32 se olisi vasta 6.4/7.4

tämä palsta on liian koukuttava :kieh::LOL: täältä on vaikea pysyä poissa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
Onpa täällä taas tapahtunut :rolleyes: Tervetuloa takaisin NelHM ja Zuza - ei kai muita ollut..?

Mulla on menossa jo kp 4 tai 6, miten sen nyt laskee... ei siis oikein mitään piinailtavaa, mutta jostain syystä tää palsta tuntuu nyt omimmalta.

Täällä on pikkuhiljaa selätetty negamasennus ja tätikin vieraili ihanan lyhyesti. Nyt sitten pähkin, että laskisinko ja olisiko aiemminkin pitänyt laskea kp 1 vasta kunnon vuodosta ekan tuhrun sijaan - vaan nyt aattelin ekan kerran tosissani myös tikuttamalla jahdata ovista, jotta se plussa ennen kesää löytyisi myös r-testiin.

Tikkupäiviä odotellessa :attn:
 

Yhteistyössä