Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heilanga, kiitos makoisista nauruista tuohon pakettiin liittyen :LOL: Ja mun silmiin sun testeissä kyllä selkeesti jotain kurkkii :) Ja namibihibibinkin testeissä olen näkevinäni jotain hyvin hentoista :)

willarose oi kiitos paljon onnitteluista :heart:

Tässäpä vielä tämänaamuinen testi:

• Tykkää
Reactions: Heilanga
onnea plussanneille! heilangalla hieno PUNAINEN haamu :) nami, jotain ihan pientä näkyy,vahvistumista sille :) mä en oo enää edes testaillut. pari pvää sit tein vielä apteekin oman, siihenkin tuli jotain niin hailuraa että ajattelin nyt antaa olla. ei kyllä menkkaoloja ole,mutta eiköhän ne sieltä ala.. jos ei ni ens viikolla testiä kehiin :)

Huomentaa :wave:

Heilangalla näen selvästi siellä haamua :) Namibihibibi: hyvin hyvin hentosta viivaa sielläkin :)

Sarasofialle lähetän tarrasukkia :hug::heart:

Omanapaa : Lämmöt 36.3 pikkasen noussu. Ovistesti edelleen hailuraista eli ei yhtään niin vahvaa viivaa ole tullut sen tiistaisen jälkeen :/

Ja mitä mielialoihin tulee niin tälläviikolla on ollut oikein vuoristorataa mutta jälkikäteen ajateltuna sekin voisi kertoa jotain :) Maanantaina oli itkua ja vihaa ja katkeruutta ihan kaikesta... samalla kun itkin niin aloin jo nauramaan eli ei hyvää päivää :) Tiistaina oli ihan seesteinen ja hyvin mennyt päivä. Keskiviikkona oli ne kauheat kivut vasemmalla munasarjan kohdalla heijastuen vasempaan jalkaan asti. Torstaina ja perjantaina olen ollut pirteämpi mitä menneinä viikkoina. Eilen pesin kaikki lattiat ja siirtelin huonekaluja ja pesin kaikki lasikoristeeni :O sisustelin ja olin hyvin lempeellä tuulella :) Tänään taisin nousta väärällä jalalla koska ärräpäät lenteli mutta sekin vaihtui hyvin äkkiä iloon ja hauskaan oloon :D

Ja vielä eilen nukkumaan mennessä paleli aivan sairaasti!!! vaikka oli paksu yöpaituli ja housut ja täkki päällä :confused:

No mutta nyt olen ainakin kirjannut joitain "oireita" niin jääpähän ainakin muistiin... tulee tästä kierrosta sitten mitä tahansa.

KP17/28-32

unohdin vielä sen että nännit törröllänsä kolmatta päivää ja nipistelee ei muuta :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Heips arvon hätähousut!

Täält koht tulis yks mukaan menoon, kuhan täti seuraavan kerran kurvailee paikalle, kun jäi vähän hämärän peittoon viime menkat. Saatto olla et eilen oli ovis, sillai nippaili mutta ei laitettu vauva siemeniä. Mutta ens kierrosta aattelin testailla et saatas varma päivä.

Mutta nythän sit kyselen. Eli mis kohtaa kannattaa aloittaa oviksen testailu, et nappaa sen. Mulla ollut siis 34pv kierto. Ja niin onkos nämä päteviä testejä: Ovulaatiotestit LIUSKA - Raskauskeiju

Ja niin meillä yrityksessä viides lapsukainen. Edelliset syntynyt -04, -06, -08 ja -12. Esikko oli aikalailla vahinko vaikkakin sitten iloinen sellainen. Esikon ja tokan välissä oli kaks keskenmenoa (todennäköisesti tuulimunia) ja samoiten keskimmäisten välissä oli kaksi keskenmenoa. Nuorimmainen sai hyvin nopeesti alkunsa, mä olin varutunut useilla testeillä, mutta yks siemennys kerta ja PAM se oli siinä :D Et jännityksellä odotan miten nyt sitten nappaa :)

Ja niin onnitteluja plussanneille, mä jonkin aikaa jo seurannut tätä pinoo mutta mitään en ole viel ruvennu juttelemaan :)

Mä tuun nyt tänne omanapaileen ja kysyyn mielipiteitä!
eli mun menkat ei vielä alkanukkaan vaikka kp27 luulin,eli siis tuhrua/vaalpunaista verta jäi sormiin kohdunnapukkaa kokeillessa. Noh nyt on jo kp29 ja tuhrua jäi edelleen eilen mutta vain sormiin kn taas kokeillessa. Sama tänään mutta paljon vähemmän siis ei oikeestaan yhtään! Pyyhittäessä ei ole näkyny mitään! Paitsi jos ooooikeen syvältä niin vähä väriä jääny eilen ja toissapvänä. Eilen aamuyöstä heräsin ja tajusin että menkkajuilinnat on ihan poissa ja märkä "menkatalkaaihanmillontahansa" olo myös. Eli siis kysymys varmaan oli jotakuinki semmonen että Kp17-19 oli kamalaa paineen tunnetta alavatsalla ja kp19 oli valkkaria paljon paksua ja valkosta. Ässää on ollu viimeksi kp20 eli oisko mahista vielä sille että raskaana tässä oltaisiinkin jos ovis onki ollu tuollon kp19-20!? Viimeksi plussaus kierrossa oon merkinny painetta olleen kp15-17 ja ässää oli kp15&17. Haalee Plussa kp26-27. Ompa piitkä sepustus mutta toivottavasti jaksaa joku lukea ja pähkäillä koska omat aivot on jo ihan solmussa ku niin paljo yrittäny järkeistää kropan toimintoja :D Niin ja passaisko tää vuoto/vuodon loppuminen kiinnittymisvuodoksi? tai no eihän tätä edes vuodoksi voi sanoa.. Niin ja testit siis negaa mutta tällä lasku tavalla ois dpo9-10. Voi luoja,ois ny vaan alkanu sitteki se kp1 vaikka!

mymosa
Mä en tykkää noista raskauskeijun davidin tikuista. Toisilla kyllä näyttää oviksen, mulla ei.

Ite oon mennyt wondfolla, fertestillä ja digillä.

Ens viikon ke alan kyllä kusta tikkuun oviksen metsästykseen :D

Mulla on ollut tässä kierrossa raskauskeijulta tilatut Davidit käytössä ja ovis löytyi niillä niin kuin muillakin. Ovis oli siis 1.4. ja nyt on kauhea polte päästä uittamaan raskaustestejä. Vielä pitäisi useampi päivä malttaa... Ihan kauheaa! :D Minua pelottaa, että tällä kertaa ei tule minkään sortin viivoja, kun itse ovispäivänä jäi seksit väliin. Sitä edeltävänä ja seuraavana kyllä harrasteltiin, mutta saa nähdä riittääkö se. Mies taas juttelee minun kohtuun (vatsan läpi siis :D :D ) ja kyselee onko siellä tärppi käynyt... On se höynä välillä. Tämähän alkoi jo siis ovisplussan aikaan eikä ole ollut mitään hyötyä, vaikka olen yrittänyt sanoa, ettei tuolloin vielä ollut munasolukaan irronnut ja nyt puolestaan on vasta mahdolliset kiinnittymispäivät menossa. Mutta onhan se herttaista, että on täysillä tässä mukana ja eilen se sulatti minun sydämen puhumalla, miten meidän tytöstä tulee varmaan mahdoton jääräpää, kun mekin ollaan. Mies siis jaksaa luottaa, että vauva vielä saadaan ja on nyt vakuuttunut, että akkavalta säilyy talossa eikä sitä hänen toivomaa poikaa tule. Samahan se on lopulta, kumpi tulee, kunhan joskus edes se terve vauva saataisiin. Mie aloitin eilen Primaspanit, kun sairaalasta ei ole tuloksia saatu. Mennään nyt siis niin kuin vika ei olisi meissä ja yritän tuolla Primaspanilla tukea kiinnittymistä ja pienentää km-riskiä. Saapa nähdä, miten käy...

Heissuli. Mulla on muuten davidin testit toiminu ihan hyvin...joku täällä niistä kyseli. :)

Täällä meinas jo innostus nousta aamulla, kun testin tein, mutta päivällä alkanut vuoto vei sen ilon mennessään. Noh, katoin sitten aamuntestiä vielä kuivana ja selvästihän siinä jottai on. Tein sitten vielä päivälirustakin testin. Se oli kyl tooosi haaleaa ja parintunnin pidätys, mut kuiteski. Sanokaapa tyttöset sekoilenko mä vai mitä. Olisko mulla voinut olla taas se surullisen kuuluisa kemiallinen?

Aamu 5min kohilla - Aijaa.com
Kuivana - Aijaa.com
Ylempi päivä 5min, alempi kuiva aamu. :) - Aijaa.com

Hyvät on mun kuvaotsikot. :D

Mul on iha samat piinat näköjään piuu:n kanssa. :confused: Dpo 6 oli siis pikku tuhru, joka tuli ja loppui. Nyt dpo 10, ja tuhru alkoi taas. Ihan sellast pinkkiä valkkarii.. Mitä ihmettä tää on??? Ei oo menkkaolo vielä muutenku et maha on ruikulina.. :x ..kaiken lisäks mun luteaalivaihe on ollu kellontarkasti 14 pvää vuoden ajan ainaki, eli en nyt vielä ees menkkoja oottas..mit mit mit...

Tässä normisti mitä kamerani tuon tallensi

Ja tässä hieman kontrastia säädetty

Olen ihan sekaisin ja milläs maltan odottaa enää yhtään mitään... Huijaako toi testi mua kuitenkin... Ääks... Nyt lopetan saastuttamisen tällä sivulla!! (Niin varmaan... :LOL:)

Ja tämä siis tehty hetki sitten muutaman tunnin pidätyksellä...

Yhteistyössä