Mulla on ollut tässä kierrossa raskauskeijulta tilatut Davidit käytössä ja ovis löytyi niillä niin kuin muillakin. Ovis oli siis 1.4. ja nyt on kauhea polte päästä uittamaan raskaustestejä. Vielä pitäisi useampi päivä malttaa... Ihan kauheaa!
Minua pelottaa, että tällä kertaa ei tule minkään sortin viivoja, kun itse ovispäivänä jäi seksit väliin. Sitä edeltävänä ja seuraavana kyllä harrasteltiin, mutta saa nähdä riittääkö se. Mies taas juttelee minun kohtuun (vatsan läpi siis
) ja kyselee onko siellä tärppi käynyt... On se höynä välillä. Tämähän alkoi jo siis ovisplussan aikaan eikä ole ollut mitään hyötyä, vaikka olen yrittänyt sanoa, ettei tuolloin vielä ollut munasolukaan irronnut ja nyt puolestaan on vasta mahdolliset kiinnittymispäivät menossa. Mutta onhan se herttaista, että on täysillä tässä mukana ja eilen se sulatti minun sydämen puhumalla, miten
meidän tytöstä tulee varmaan mahdoton jääräpää, kun mekin ollaan. Mies siis jaksaa luottaa, että vauva vielä saadaan ja on nyt vakuuttunut, että akkavalta säilyy talossa eikä sitä hänen toivomaa poikaa tule. Samahan se on lopulta, kumpi tulee, kunhan joskus edes se terve vauva saataisiin. Mie aloitin eilen Primaspanit, kun sairaalasta ei ole tuloksia saatu. Mennään nyt siis niin kuin vika ei olisi meissä ja yritän tuolla Primaspanilla tukea kiinnittymistä ja pienentää km-riskiä. Saapa nähdä, miten käy...