Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Minäki nään heilangalla ja namilla. Etenki heilangan päivän testissä :)

Oma illan testi tässä
20140405 211805~13 - Aijaa.com
20140405 211805~7 - Aijaa.com

Jofa: toivottavasti kummallakin plussa pärähtää,jos ei nyt nii pian! :)

Vuotoa ei vaan kuulu, huomenna kp30. Kohdunsuulta pyyhkiessä sormella ja sitten paperiin sormi jää hyyyyyvin pientä vaalpunaista enää. Välillä ei mitn. Kn omasta mielestä menny kiinni ja kova. Oireita ny löytyy jos ja mitä mut en luota mihinkää :D jospa se ovis oli sillo ~kp20 nii voihan sitä viivasta vielä ilmestyä :)

Sarasofia onkohan tuo sama ku mun tän aamun. Omasta mielestä se on vähä suttusen näkönen nii pelottaa että onki vaan värikertymää :0 ja koska pc oli nega! Voiko erimerkeissä olla nii suuri ero... kumpiki kyllä pitäs olla 25mIU.
Ei auta ku pidätellä ja testata uusiks mutta tässä kuva aamun one stepista

20140406 090453 - Aijaa.com
tosi huono kuva ku kamera laturissa!
Vuotoa ei enää jääny kohdunnapukkaa tutkiessa ja oireita löytyy :)

Sarasofia: mä pomppisin jo suna tasajalkaa :D
Piuu: kohta saadaan suakin onnitella, nimittäin vaikka onkin suttuinen niin VIIIVAAAA näkyy <3
Mäkin haluun jo testailemaan ja huomenna ajattelin alottaa vaikka ei viä varmasti näkyis vaikka oliskin raskaana mutta pakko --> en jaksa ENÄÄ oottaa :D

Viimeksi muokattu:
Minä täällä taas :D. Pakkohan mun oli käydä kurkkii ja iiiihanaaa! Onnea plussista ja haamujakin näkyy. Vahvistumista niille niiiiin toivon <3

Onhan tässä vähän oma lehmäkin ojassa :D. Menkat oli ja loppukin jo eilen. Kaikinpuolin oudot. Alkoi tuhrulla ja oli kyllä iha notmiverta mut enemmän sellasta erisävyistä.. rusehtavaa. Tamppoonin pito sattui ja menkkajomotukset puuttui.. tuikki vaa vasuriin ja edelleen tuikkii. Lämmöt koholla, ne romahti torstaina ku vuoto alkoi mut perjantaina jo taas koholla. Alamahatuntemukset jatkuu ja pientä ruskeaa tuhruaa tulee välillä pyyhittäessä. Ovistestin tein ku oli vielä kaapissa. . Oisko toi plussa? Ainakin lähellä testiviiva tollanen mustansävyinen enemmän ku punainen niiku kontrolliviiva.. en mä tajuu mitään. Väsyttääkin ja yöt menee sekounien parissa.. plussatestiuniakin nähty. Voisinio kuiteniin ovuloida heti nyt? Tarvii lähtee ostaa pc ovistestejä ja tikuttaa nyt kuiteskin vaikka lupssin itellenk ettei yhtää ressiä eikä tikkua.

:) Täällä sivusta seuraaja..

nelHM kai sie tiedät, että ovistesti voi reagoida myös raskauteen ? Plussalta toi vaikuttais :). Rusehtava vuoto ja kipu toisella puolella alamahaa tuo mieleen ensimmäisenä kohdunulkoisenraskauden :(, sinuna lähtisin testikauppaan !

Minun mielestä nelhHM:n testi ei ole ihan plussa. Itsellä on monestikin heti menkkojen jälkeen ovistesti näyttänyt lähes plussaa. Sitten se on siitä kuitenkin haalistunut. Mutta kun nyt testailemaan taas aloit niin teehän kuitenkin r-testi! :) Sillähän se selviää että mitä ihmettä se meinaa.

Mulla tais ovis jäähä kokonaan tulematta. Sillon viikko sitten linkitin sen yhden kuvan lähes plussasta, seuraavana päivänä tuli vielä vähän tummempi, mutta ei siis sitä superplussaa. No, sen jälkeen testit haaleni. Eilen tuli ihan hulluna limaa niinkuin pahimman luokan oviksessa konsanaan, mutta testi ihan nega! :eek:

Alkaa vähän ihmetyttään itseäkin. Meikäläisen kroppa ei taida ilman lääkkeitä toimia.

Kiitos ihanaiset =). Mä viime kierron tikutin ovistikuilla kp3 alkaen ja sain suht vahvoja viivoja heti alkukiertoon mutta en tuollaista. Nyt testiviiva piirtyi siihen jo ennen kontrollia.. kuten sillo ku ovisplussan sain, mutta ei tuo ihan niin vahva tosiaan ole. Mutta sävyltäään mustempi ku kontrolli.. ainakin luonnossa. Mä kuitenkin itse en enää raskauteen usko. Oli kuitenkin ihan suht runsaskin/normi vuoto perjantaina, mutta tosiaan koostumus vaaleampaa/rusehtavampaa ja limaista. Sellasia limavuotoa oikeestaan koko ajan ollut menkat. Menkkojen aikaan alaselkää pakotti, mutta alamahaan ei, ainoastaan avsemmalle ja edelleen tuikkii sinne ja alaselkäjomotus jatkuu. kuten heti oviksen jälkeen alkoi nää ja kirjoitinin täällä niistä monesti. Tokihan sitä on tullu googletettua kaikki mahdollinen taas :headwall:. Taidan korkeintaan ovistikulla tikuttaa ja jos viiva ei haalene, niin sit teen r-testin.. Mut en mä siihen tosiaan usko. Mutta sellanen jännä fiilis on, kun ei normaali menkkojen jälkeinen olo ole yhtään.

heilangalla ja piuulla sen sijaan pukkaa haamua ja sarasofialle superonnittelut ja tarrasukat mukaan :heart::heart:

neIHM mullakin ovistesti on näyttäny menkkojen jälkeen tolta, mutta noi sun jomotukset ja lämmöt ei kuulosta ihan normaalilta. Pitäiskö sun käydä lääkärillä? Olis hyvä varmistaa, että ei oo mitään tulehdusta....tai sit jos kuiteski on salamatkustaja kyydissä. :)
naksuP mulla tosiaan tuo samainen ongelma. Testit melkein plussaa, mutta ei aivan ja limojakin on. Silti en ovuloi. Nyt tosiaan letrotzol lääkitys päällä, enkä kyllä mielestäni vieläkään superovuloinnut. :) kannattaa käydä puhumassa asiasta gynelle.

Täällä vuoto hurjistu yön aikana ja mukana tulee sellaisia vaaleanpunaisia limaklönttejä. Veriklönttejä on tullut ennenkin, mutta nää on ihan uutta. Alan tosiaan kallistumaan jonkinsortin kemialliseen. Tein kuitenkin vielä testin, nähdäkseni oliko haalistunu vai mitä tapahtunu.
Ihmeekseni ero tämän aamun kuivassa ja eilisessä on aika moinen...mun mielestä se on vahvempi, mutta kuvittelenko vain?
Nyt olis mielipiteet tarpeen...mitä hittoa? :confused:

Tetsiajalla - Aijaa.com
Ylempi tämänpäivän. - Aijaa.com

Piuu : :hug:

Heilanga: Näkyy viivasta :heart:

NelHM: R-testiä kehiin ni saadaan selvyyttä asioihin :) :hug:

Omanapa: Lämpö 36.6 valkkaria tuli eilen ihan sairaasti + sen koostumus on enemmänkin voidemainen kuin juokseva/venyvä, ovis testit pysyeet aivan haaleina.

Kävin eilen pitämässä hauskaa tyttöjen kanssa ja nyt on olo myös aivan sairaan kaamea |O

Kp18/28-32

Piuu, tsemppiä nyt uuteen kiertoon :)
NelHM, teretulemast takaisin :)

Omasta navasta dpo 3, oksettaa ja pyörryttää mut luulen et osa johtuu hartioista mut outo olo kyllä :/ mahakipujakin ollu ja pierutautia liikenteessä :D turvottaa kamalasti! Eli pierettää, pyörryttää ja oksettaa :D

Heilangalla näkyy jotain tosi haaleaa!

Piuulle tsemppiä uuteen kiertoon. Näinkin noissa sun testeissä omaan silmään vain värikertymää, mitälie sitten oli..

Mulla dpo8-11, kohta lähen ostamaan tikun, johon pissiä. Jo eilisessä olin näkevinäni jotain, mutta kuivana se oli täysin blanko.

Yhteistyössä