Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon ihan shokissa täällä! Piti olla tyylipuhdas nega ja parin ekan minuutin aikana olikin mutta sitten alkoi haamuilemaan ja viiden minsan kohdalla oli pakko hakea kännykkä ja ottaa kuva kylppärin hämärissä:





Ja koska kännykkä ensin temppuili kuvien siirrossa koneelle niin ikuistin järkkärilläkin testiajan jälkeen (n. 15 min).



En kyllä usko tätä, en sitten millään!! :O Heti uutta testiä kehiin!!!!!
 
On ne kauniita kusitikuiksi nuo plussat :D
onnea sarasofia!

Huoh, liian aikasin ilmottelin kp1 alkaneen. Vuotoa ei vieläkää kuulu. Eilen jäi siis sormeen mutta paperiin asti ei ootullu ja nyt ei jää sormeenka juur mittää. Nii ja ne sormet siis on siellä ku tutkin kohdunnapukkaa :D mut testi oli puhdas nega joten kai se vuoto sieltä alkaa
 
Sarasofia: ONNEA ihan selvä :hug::flower:

sukkapuikko tuntemuksia oikealla ja hyvin vähän enää vasemmalla mitään tuntemuksia vaikka muutama päivä sitten oli kovat kivut :confused: Lämmöt tipahti taas 36. eli jos se ovulaatio onkin tulossa vasta huomenna/ylihuomenna niin ok...

Kohdunkaulan on ihan löllö, limoja ei ole näkynyt mutta mulla on paljon lääkkeitä/ lääkemuutoksia ollu et en edes odota limoja on sen verran sekasin kroppa :)

Tikuttelen vielä iltapäiväl ja illalla ja huomenna saman verran ja sitten vielä sunnuntaina... sen verran testejä et jää vielä ensikiertoonkin jos nyt en löydä :D :D :D kävin eilen lukemassa ovistestikuva keskustelua, toiselta sivulta joku vanha aloitus niin sielläkin hailukoista ovis+ tullut porukka raskaaks :)

Eli toivoa on niin kauan ku täti ei kurvaa paikalle :D kunhan on muistanu tallettaa :D :D :D meillä on kokeilussa nyt joka toinen päivä :)

Varotin miekkosta eilen et jos tästä kierrosta ei tule tärppiä niin ensikierto vedellään joka päivä :D :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tanya85
Kiitos kaikille onnitteluista!! :)

Tää on ihan hullua kun ei tosiaan yritetty kun keskenmenon jälkeen suositeltiin odottamaan yhdet kuukautiset.... voi jaiks... en ymmärrä tätä kyllä yhtään... nyt alkaa sellanen vahvistumis-testirumba aamuisin että oksat pois!:ashamed:
 
Kauheeta olla täs pissimättä tikkuun, ku tääl on orastavaa plussabuumia kerran pukkaamas. :p Ottakaa mut siivelle mukaan....heti sunnuntaina, koska pysyn päätöksessäni vältellä testejä dpo11 asti. Onnea tärpeistä!! :heart:
 
Onnittelut plussanneille!

Taidan muutamaks päiväks jättää testailun, koska dpo:t ei taida ihan vielä riittää siihen et plussaa näkyis jos on näkyäkseen... Veikkaan oviksen olleen nyt ihan tossa viikko sitten. Nyt salilla ollessani tuntu yhdessä kohtaa ikäänkuin olis ollu supistus!! Outoja oloja jatkuu...
 
Oi, täällähän oikein satelee plussasia. :) onnea!

Arvatkees mitä, pikkasen nolotti tänään kun hain postin. Hong kongista tilaamani tikut oli tullu postilootaan. Kauhiaton paketti. 60 ovistestiä ja 30 raskaustestiä. (Makso muuten 8€) noh, joo katoin sit sitä pakettia. Niin siin pääl luki isoilla kirjaimmilla. PREGNANCYTESTS. Voi vittu! Nyt tää koko pahenen kylä tietää, et tää neiti tilailee testejä oikein roppakaupalla. Mulla kun on vielä tuttuja postissa töissä... Prkl! :stick:
Noh, nauruhan siinä lähinnä pääsi, mut silti!
Teinpä sitten sen pahuksen testin. Olo on kyl, et menkat alkaa näillä näppäimmillä. Silti teille tiirailtavaksi pari kuvaista olkaaten hyvät. :)
5min - Aijaa.com
Kuivana - Aijaa.com
 
Pakko oli tulla onnittelemaan Sarasofiaa plussasta! Oon tosi ilonen sun puolesta että tulit km:n jälkeen nopeasti raskaaksi Tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin :) Tuolta lokakuisista huutelen. Joskus tänne tullut itsekin laitettua muutamia hätäpökäkuvia ;) tsemppiä muillekin kuumeilijoille ja kovasti +++++ tähän ihanan kutkuttavaan ketjuun :)
 

Yhteistyössä