Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tämä hätähousujen hätähousu uitti tänään ekan r-testin... Yllättäin se oli nega. :D Tänään siis dpo 6. Olisikin ollut melkoinen ihme, jos testiin olisi jotain tullut. Niin ja tein sen vielä aamun toisesta pissasta reilun tunnin pidättelyn jälkeen, että sekin vielä. Mutta testiputki on nyt aloitettu. Joku hämärä muistikuva on, että aioin testata torstaina ekan kerran, mutta varmaan olen nähnyt unta tai jotain... ;)

• Tykkää
Reactions: Merope
NelHM: Kannattaa käydä lekurilla niin loppuu miettiminen ;) Sulla on kyl tosi vahva ovistesti viiva :) Mulla se meni jo niin hailukaksi että tämän aamuinen testi tuntui jo turhalta testiltä, ja niin hailura viiva jälleen tuli joten lopetan testailun tähän päivään :)

Mullinmallille uutta testiä vaan tekemään :) Oma gyne paasas mulle kuinka tärkeetä on noudattaa niitä pakkauksen ohjeita tarkkaan :D :D :D eli omakohtasta kokemusta ei ole max viivan ylityksestä :D

Omanaparoinen... lämmöt 36.6 jei !!! fiilikset on luovutettu olo ja hetken päästä jo olen sitä mieltä että masussa joku jakautuu :D :D aika laidasta laitaan sahaa nyt tuntemukset... dpo 4 siinä toivossa ainakin elän :)

Mullinmalli kyllä tossa kuvassa näkyy selvästi ja iha on oikea kohtakin mun mielestä! Ehkä huomenna vahvempi? Sitä ku alottaa liian aikaisin ni saattaa tulla viikon noita hailuroita ennen kunnon plussaa.

Omasta tilanteesta en tajuu mitään enää. Väsyttää ja kylmä koko ajan. Tuntuu että jatkuvasti lorisis housuun jotain muy ei tuu mitään.. Lauantaina viimeks tuli aamupäivällä. Pyyhkiessä turhrua sillon tällöin tai vaaleanpunaista limaa.. mikä on myös uutta. Menkathan alko tuhrulla jo dpo12..ja lopou dpo15.. jos noilla kiiku laskis. Eli nyt kp5/ dpo17.. mikä lie?! Kiehuttaa!

kannattais varmaan neIHM mennä lääkäriin,ku viiva kuitenkin näkyy, ettei vaan oo esim kohdunulkoinen.. en halua pelotella ja voihan se plussaksi muuttua, mut sulla jo niin pitkällä dpo:t että luulis olevan vahvempi.. mistä sitä ikinä silti tietää.. jos noin vahvat oireetkin :eek:

Aika kultaa muistot vai miten se meni... uteliaisuuttani pistin hakukenttään oman nimimerkin ja aloin lukemaan kirjoittamiani juttuja mutta mutta...

Miten voi käydä näin?!??! aivan samanlainen kierto menossa kuin kolmattahaaveillessa... liitän alapuolelle yhden kirjoituksistani :)

Iltoja!

En ole ollut aktiivinen vähään aikaan, mutta tässä oli kaiken näköistä säätämistä

Eli en muista koska viimeksi kirjoitin. Tais olla tossa elo-syyskuussako???

1 yrityskierros jätettiin välistä pois. Sitten kävin gynegologilla sen pcos takia ja sain terot takasin. Pakko kyl myöntää etten muistanu aloittaan niitä ja nyt kierto on lopuillaan!
kp 26/28-30

Ovulaatio testin tein puolivälissä kiertoa ja ylläripylläri viivat olivat todella tummat ja selkeät. Ei ikinä ennen ole tullut niin tummia viivoja... Sitten tuli päivän kestävä kramppikipu alavatsalle ja ajattelin ettei tämän kivun kanssa voi harrastaa yhtään mitään.

Kyllä se kipu laantui onneksi, ja peittoja tuli heiluteltua

Malttamaton ihminen kun olen niin tein testin tänään ja haalea haamu sieltä tuli... huomenna testailen uudestaan. Vieläkin ihan sekaisin, kävikö tää näinkin kivuttomasti.

Jännää nähä kuin käy :) Ja siis tuon lainatun tekstin tulos oli kaksoset :)

neIMH muissa en nää väriä kuin tuossa kuivassa, joka ehkä MUN mielestä väärää paikkaa.

Mä pissasin viimesen tikkuni pois jooos ois selitys tälle pahoinvoinnille ja väsymykselle tullu mut eiiii :D mutta niinku epäilinki nii mun pissa on varmaan vaa semmosta joka saa viivanpaikat hyvin esiin. Ja siis joo, nyt on kp2 eli ihmekkään kun ei plussaa tullu..

Mä en oo ikinä ymmärtänyt tuota Clearbluen testiä, voiko vaikeaselkoisempaa testiä olla?! :X

Mutta siis Mullinmallin testeihin niin liuskassa näkyy selkeesti se viiva ja tosi paha sanoa onko se nyt oikeassa vai väärässä kohdassa.. Mutta viiva se on! Ja tuossa CB:ssäkin näkyy pystyviivaa, eikös sellainen siinä pidä olla? Varsinkin tuossa vaakaviivan yläpuolella näkyy :)

mymosa
Minäkin suosittelen lääkäriä jos vähääkään itsestä siltä tuntuu. Tuossa Nelhm kuivassa testissä näin hennon viivan, mutta olen myös sitä mieltä että pitäisi varmaan olla jo vahvempi.. ja ovistesti ei mielestäni selvästi kerro raskaudesta.
Tuo epätieto on kyllä pahinta.. Joten lääkäriin mars mars.. Ehkä jopa sitä veritestiä??

Mä oon kans samaa mieltä että lääkäriin NEihm..
Mullinmalli: clearbluessa näkyy pystyviiva :) eiks sen testin pitäis näyttää jo 4päivää ennen menkkoja ??:) mä sain sillä näkyviin 2päivää ennen menkkoja viime raskaudessa <3

Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille piinailojoille :) Löytyisiköhän täältä neuvoja. Tai tiedän kyllä itsekin sen parhaimman neuvon, mene kauppaan ja osta testi :D
Tilanne siis sellainen, että tänään on tasan 2viikkoa ovisplussasta. Perjantaina jouduin lääkäriin menon takia testaamaan mahdollista raskautta. Pergcheck testi näytti aluksi aivan kuin olisi rikki. No lopulta tuli kuitenkin kontrolliviiva, mutta tausta värjäytyi punertavaksi. En sen enempää sitä jäänyt tiirailemaan. Tiirailin sitä sitten hieman myöhemmin ja testissä näytti olevan roskishaamu. Tänään sitten ajattelin kokeilla saman merkkisillä ovistesteillä ja viiva siihen tuli. Melkein yhtä tumma kuin kotrolliviiva. Mutta ei siis mikään kirkuvan punainen.
Uskaltaako tässä yhtään nostella toiveita? Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on noista testeistä? Pelottaa niin hirmusesti, että menkat kuitenkin alkaa, joten en uskalla lähteä ostamaan raskaustestiä.

Iitukka Luteinisoivahormoni nousee ennen menkkojakin tosi korkealle eli siitä voi johtua vahvat viivat. Mulla ainakin ovistestit antaa vain haaleita viivoja raskaustestien haamuillessa. En siis pitäisi ovistestin vahvojakaan viivoja merkkinä alkuvaiheen raskaudesta. Kannattaa hakea raskaustesti jos tilanne mietityttää. Mie en noista pc:n testeistä tykkää kun mulla ei testiajan puitteissa koskaan se väri ehdi asettua vaan tausta on ihan vaaleanpunainen. Kontrolliviiva toki näkyy mutta heikommat testiviivat tulee näkyviin vasta myöhemmin.

Nami..... näkyyhän siinä ;)

Voi morjens mikä iltapäivä ja alkuilta on ollut... ruuat pitkin kämppää 5vee pissis 6veen huoneen lattialle... ja kaikki tappeli päikkäreitä vastaan. Myöhästyin töistä tunnilla kun en muistanut katsoa kelloa. Tankki oli tyhjä... pääsin sentään tankkauspisteelle asti. Kaupassa kävin pikaseen ja ostin nannaa ja suklaata vaikka mä en sillasia yleesä syö yhtään olen enemmänki suolasen ystävä..

nelHM:näkyy myös sulla viivanen :)

Koskas te konkarit olette aloittaneet ne r-testit??? Eikö munasolulla mene se 5-8 päivää ennen kun on kohdussa/kiinnittynyt ? Eli kannattaa mun aloittaa testailu vasta ens maanantaina???
Silloin kp 26/28-32 voi miten mä maltan sinne asti :D
ps. Tekis mieli kyl tilata muita r testejä kun en noista mammaksin pikkuliuskoista tykkää niin persepaviiaani testejä ja niin pieniä et meinaa se tikku tippuu astiaan joka kerta... mut mikä muu testi on noin herkkä 10 tais olla vai onko?!?!??!

namibihibibi Viivasta pukkaa!
neIHM Aikasta selkeä viiva tossa kuivassa testissä. :)

Ittellä viivat hävisi. Vuoto on extra voimakasta ja kivut sen mukaiset. Pahinta on nyt se, että eilen iski flunssa ja joka kerta kun aivastaa on tuolla alakerrassa Niagaranputoukset. :D

Täällä vaan viivoja pukkaa :) toivon mukaan kaikilla vahvistuisi plussaksi ;) dpo 4 ja aika on pysähtynyt. Lämmöt 37,2 ja kahvi oksettaa sikana. Alavatsalla ihme tuntemuksiakin. Esikoisessa eka oire oli kauhee paleli ja järkky ummetus dpo 6 eteenpäin. Tänään oon jäässä vaikka sisällä 27 astetta lämmintä . Kehitänkö mää näitä päässäni! Aargh! Perjantaina dpo 8 teen ekan testin kun tuo pregcheck tuolla jo kutkuttelee :D

Yhteistyössä