Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
V*tut sanon minä! Äsken tuli veskireissulla paperiin jotain ihan rusehtavaa limaista viiruista vuotoa! Aaaargh mä en kestä! Menkat ei ole mulla ikinä alkanu millää hiton tuhrulla vaa iha tulee kunnolla verta sit ku alkaa. Lämmötki iha tosi korkeet ioko ajan ja kaikki oireet pukkaa. Että mua ärsyttää nyt :(
 
mymosa
^:( josko olis vain jotain alkuraskauden juttuja.. Tosin tiedän itse, että oman kroppansa jokainen tuntee ite parhaiten ja oisin jo heittänyt kirveen kaivoon. Ovistestithän voi näyttää vahvaa loppukierrosta muutenkin, mutta viimeseen asti toivotaan, ettei näin ole ja r-testiin plussa tulee.
 
Niin kova vauvakuume että kävin jo Joulukuisten odotuspinoa lukemassa... hemmetti mun kanssani :stick::headwall: tokasta yrityskierrosta on kaks edellistä raskautta saanut alkunsa joten mulla taitaa olla pikkasen isot odotukset tähän kiertoon :ashamed:
 
Huono kuva ku piilossa mieheltä aina kuvailen :D

Mä en uskalla mennä lukeen mitään vauva juttuja ku pettymys suurenee varmasti jos menkat alkaa! Mieli tekis kyllä.. Vähä vauvakuumeeseen auttaa tuo 9kk ikänen <3 Tossa tutkiskelin tuota piinailijoitten oire ketjua missä oon näitä oireita kirjannu sillon kuopuksen aikaan ja nyt niin lempee on ainaki ollu hyvin samoihin aikoihin ja jos tuo paine alavatsalla mitä kummassaki on ollu on ollu oviksen jälkijäristyksiä voi olla että ovis ois ollu kp15-17 eli nyt ois dpo9-11... sekavaa ja epätoivoista järkeilyä mutta jostain se toivo on revittävä :D
 
Viimeksi muokattu:
miten niin himotestaaja :LOL:

Tuleeko teidän testeihin kuivuttuaan kuoppia?!?!? mulla noi on ihan reikäsen näköisiä...



Elikkä laitan kuvan jossa on kp 12 alin ja kp 13 sen yläpuolella:) Keskimmäinen vahvin testi dipattu tänään klo 8 ( kp 14) ja sen yläpuolella klo 11 ja klo 14.30 testailen vielä huomenna aamusta mutta ei mulla mitään ovis oloja ole ollenkaan. Mietin vaan et menikö se jo... tosin viime raskaudesta mulla ei tullut edes noin vahvoja viivoja ja silti ovuloin 2 munarakkulaa kerrallaan ja sillon oli kyl oviskivut sitä luokkaa ettei voinu olla huomaamatta :D

(unohdin kuvan ) :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Pikanen kommentointi... ovulaatio taitaa olla ihan käsillä... alkoi tunti sitten vasen munasarja kipuilemaan ja nyt on jo ihan selvää oviskipua niinkuin siinäkin kierrossa josta kaksoset tärppäs. Tälläkertaa riittäis kyl vaab yks :D pakko oli ottaa särkylääkettä kun muutama tunti tarttis töissä vielä saada jotain aikaseks ;)

nelHM kuulumisia kaipailen :) toivottavasti vuoto pysynyt pois... pidön peukkuja :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Ei ole tullut mitään enää tuolta toosasta. Se oli sen yhen kerran pyyhkiessä. Jalat ristiin ja peukut pystyyn ettei tulekkaan. Mutta tähän vitutukseen piti sen kortsufirman kylkiäinen testata.. Ajattelin, että uitan kaikki vatun testit tuolla kipossa kerralla :LOL: Mutta enkö minä näe siinäkin jo pinkkiä |O. Joka ikinen kerta tuo rfsu antaa viivan, mutta nyt se teki ton haamun alle 5 minsan. :headwall:

Alle 5min kohdilta


Kuivahtaneena
 
^ siskohyvä on samalla asialla siellä :D . Toi rfsu toimii niin ett negakierroissa se on mulla aina about 10minsan kohdalla jonku siihe alkanu kehittää mikä 20minsan kohdalla vahvistuu muutamaksi minuutiksi ja puolen tunnin päästä ei näy enää/harmaa/läpinäkyvä viiva. Näin siis mulla, aina. Olen perehtynyt asiaan :D. Nyt kun trki mun viivalaseilla iha pinkkiä viivaa sillä varsinaisella testiajalla 5minuuttiin ni jäi sit mietityttää.
 
Terveppä terve. En myönnä ettäkö olisin yhtään hätähousu mutta tulin tänne nyt ihan vaan lukemaan muiden juttuja, vaikka itsehän EN hätäile, eh ;)

Täällä 31v nainen ja menossa kp34/28-34. Koska en ole hätähousu, olen tehnyt vasta kaksi raskaustestiä ;D (äh olenko ihan mahdoton?). Ensimmäisen tein kp28 kun mahaa oli vihlonut jo 5 päivää menkkamaisesti, ja toisen tein kp33 eli eilen. Vahva yksi viiva molemmilla kerroilla eikä mitään haamuja vaikka ikkunaakin vasten yritin etsiä haamua :D (edelleen, en myönnä että hätäilisin! :D)

Kp24 alkoi yllättäen menkkakivut ja olin täysin varma että nyt ne alkaa. Olin ihan ihmeissni kun mitään ei alkanutkaan. Juoksin koko viime viikon siis töissä vessassa kun ainakin kerran tunnissa tuli olo että no nyt ne menkai alkoi, kun mahaa kouristeli ja pisteli. Ei mitään.

Kierto on yleensä 28-30 päivää mutta koska muutama 34 on ollut myös niin odottelen nyt tässä vielä.

Muuten en varmaan edes miettisi asiaa MUTTA kun tätä menkkakipua on nyt ollut vatsassa kp24-34 eli 10 päivää. Ja tätä ei ole ollut koskaan ennen. Rinnat kipeytyi tuossa kp27 kohdalla mutta nekin nyt palautunu suht normaaliksi, toki ne aina vähän kipeät on menkkojen aikaan.

Yritetty ollaan joulusta asti mutta tämä oli ensimmäinen kunnon yrityskuu jossa laskin kunnolla päiviä ja tikutinkin oikein... Tosin Clearbluen ov.testi näyttä negatiivista ihan joka aamu vaikka itse tunsin kropassa että ovuloin. Voiko tämä olla mahdollista?

Äh tätä odottelua...
 
^ Kyllä perkeles on joku salaliitto tolla puljulla tämä touhu nyt! Saavat ihmiset ostamaan lisää ja lisää noita ku jää tollanen epämääränen ja epäselvä tulos! Saatana!! Ja miks mää oon niin palikka, että aina vaan ostan tuon...?! :headwall:
 
neIMH: kyllä mää nään värillisen selvän viivan mut miksei se sit näkys selvästi muissa testeiisä,eikös ton rfsun herkkyys oo huimat 50! :O

namihibibi: sulla en nyt äkkiseltää nää mitn :/

Oma olo on luovuttanu,vaikka sain (muka) one steppiin haamun oikeeseen kohtaan niin en sitä saa kuvaan vangittua enkä jaksa enää ees yrittää jos ei selvää viivaa tuu :D Kohdunnapukkaa kokeillessa on nyt pari krt jääny hyvin pientä vaalpun tuhrua ja ruskeaa tuhrua joten odottelenpa vuotoa alkavaksi. En usko lukeutuvani heihin jotka vuotaa raskaudesta huolimatta :) Mutta olin NIIIIIIIIN varma!niin varma...!!
 
^ no niinpä! Mutta siinä pc:n puikkotestissä kyllä oli hento viiva ja on se siinä vieläkin!Muihin en ole saanut kuivanakaan mitään. ARGH! Mä en kans tajua miks pitää edes ostaa noita :headwall:. Mutta, kolmosenhan mä noilla plussasin ja viiva oli todella haalea iltapissasta.. tein kerralla ojlme. Seuraavana aamuna vielä haaleempi, pyysin labraan lähetteen ja verestä otettiin hcg ja raskaana olin. Kyllä sillä voi plussata, mut jotenkin sitä kaipais tuohon tikkuun todella selvän pinkin tai mieluiten vaikka kirkkaan punasen viivan, että uskois.

Mulla ois vielä muutama sofi ja yks apteekin oma.. uskaltaiskohan sen apteekin oman tehdä aamulla? Ainahan niitä lisää saa, jos aihetta antais.

MollyMalone Tee huomenna testi. Kuvaa tänne sit vaa :D. Siskot tulkitsee, jos on vielä arvailun varassa asia :attn:

piuu Mulla kans vähä luovuttaja meininki.. tuo ruskea lima oli vähä tunnelman pilaaja. Onneks ei ole tullut piirunkaan vertaa mitään sen jälkeen. Ja itse lukeudun myös niihin keillä ei ole mitään vuotoja raskauden aikana missään vaiheessa. Ei koskaan ole tullut mitään värillistä vuotoa. Siksipä meni fiilarit. Lämmöt kuiteskin vielä korkeet. Ennen ed. raskautta mun menkat alkoivat monta vuotta AINA niin, että yö meni hikoillessa lakanat läpimäriks kun lämmöt laski ja aamulla lorotti. Tämä oli todella ihan kaavamaista joka kuukausi.. vielä ei ainakaan hiota :D
 
Viimeksi muokattu:
Tässä nyt vielä toinen kuva minkä otin siitä 5minsan kohdilta siitä prkl:een rfsu:sta

On siinä hyyyyvin hento pinkki viiva, ei ole valkea/harmaa mitä yleensä antaa aina, tosin vasta sen 5 minsan jälkeen. Mutta tuskin tuo on mikkään muu ku hazardi taas tuokaan.
 

Yhteistyössä