Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Huomasin tossa lähimarketissa ollessani, että RFSU:n testilootaan oli ilmestyny +50%, elikkä 2+1 testiä :D Ja joku niitä ostaa, koska kokoaika niitä hyllyjä täytellään. Mut eipä oo niitä pregcheckejä ku yhden testin paketteja... No, huomenna tulee läjä testejä ni saa vaikka joka päivä dippailla kunnes jos ja kun ne menkat alkaa...
 
Hentuntenttu1, mulla oli tollasta samaa koko sen päälle 2vk mitä testasin ja lopulta testit loppu kesken noin viikko sitten... Nyt ainakin olin tuntevinani ovikseen viittaavaa vasta menneenä viikonloppuna. Silti en ole ihan täysin varma, koska nyt on outoja tuntemuksia alavatsassa yms muutakin tavallisesta poikkeavaa. Toivottavasti vahvistuu sulla pian!
 
Tulin kuulkee ihan koneelle nyt aikoihin =)

nami kyseli aiemmin haluista. Noi mitä sä kuvailit oireistas ja tuntemuksista halujen lisäks, päti aikalailla mun ovikseen. ja siitä päätellen en ole ovuloinut aiemmin, no siinä km kierrossa pakosti, mut ei mitään tollasta. Mulla turpos kans alapää, nippas ja vihlo jnejne. Kostee olo koko ajan. MUTTA, mulla on toi alapää edelleen turpeessa :O. Mut jos sä ne ovistuntemukset bongasit jo aiemmin, ni voisko olla kiinnittymistä? Eiks se siinä 5-7 päivää oviksesta tapahdu? Itelläni ainakin dpo7 oli ihan erilainen päivä, todella voimakkaat vihlonnat, varsinkin vasemmalle alamahaan viilti ja jyskytti.. toivon niin että ois ollu sitä!

Hentuntentulla kohta varmaa ovisplussa pärähtää :attn:

Minä täällä piuun iltadippiä vielä odottelen :popcorn:.. ite en uskalla enää.. alkas vaa v*tuttaan kun sai jo vähän jotain olevinaan testiin.

Muoks. Tuon kortsufirman testilöitä tosiaan näky olevan marketissa +50% paketteja.. ai kuka niitä ostaa? No eihän nyt tollasta tarjousta voi ohittaa. Tottakai otin yhen sellasenkin, ihan vaa testimielessä :LOL::xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Vitutus maximus. Mikään ei taas onnistu, kirjotin pitkän viestin tänne joka katos ku pieru saharaan :D mutta siis jokin vika kai siinä testissä oli, uuteen ei tullu selvää punertavaa viivaa :/ pidätin puol tuntia ja sit jo oli pakko käyä vessassa ku meinasin oksentaa jännityksestä :D noh aamulla taas viisaampina. Plussia meille kaikille pliiiiiiiiis!!!
 
nelHM Meikäki osti! :LOL: Pakkohan se oli ku suorastaan hyppäs ostoskoriin sieltä hyllystä...

Niin noista oireista vielä, että tätä vihlontaa on nyt kolmatta päivää jatkunu ja ei tää mitään virtsatulehdustakaan ole kyllä... Vuoteessa ollessa on välillä hankalaa olla kyljellään ja viimeyönä heräsin siihen, että oikeen sattu ku vihlas. Ja nyt olen enempi tai vähempi rampannu taas vessassakin... Yleensä on ollu melko vilkastakin meillä aina peiton alla ja ovisten, niiden oletettujen, mitä kyllä varmasti ollut mulla ennenkin, niin ei ole kyllä näin paljoa haluttanut... Raskauksissani kyllä muistan olleeni kun mikäkin nymfomaani... Mutta... Näitä oireita ilmenee aina, mitä enempi sitä plussaa toivoo....

Niin ja lisään vielä, että se oletettu ovis, siis todellakin oletettu, koska testit loppu jo muutamaa päivää ennen, niin olis ollu 27pvä tienoilla ja kun tarkistin noita ovislaskureita mitä netissä on, niin viimekiertojen laskujen perusteella se huippu olis ollukin tuolloin, joten periaatteessa nythän olis se dpo5...
 
Viimeksi muokattu:
Oisko se kotitesti.fi missä on sofeja.. ni tuo ei ole se herkin vaan se 25 herkkyys. Mä googletin tossa ko . testiä ja eteen tuli kuva omasta testistä viime kierrosta. . Nyt masentaa. Antoi mulle kp39 hennon pinkin viivan ja menkat alkoi kp41.. Fuuuuuk! Kun ois iha järkevä ihminen. Ostaisin yhden kunnon testin jonka tekisin dpo 16.. ei vois olla jahkailtavaa suuntaan tai toiseen. Mut kun en ole!
 
Ihanaa lukea muidenkin kiukututs päivästä... mulla ne nyt johtuu muista ku tikkuun pissimisestä mutta jos tämäkään kierto ei tuo tulosta voipi olla tunnelmat kireemmät seuraavassa :D :D noh ei mennä asioiden edelle...

Limaa/valkkaria tulee mutta ruskeeta?!??!? Voisko johtua papan otosta ? Aamupäivällä yksi viiru ja nyt illalla ihan kämmenen kokoinen läikkä |O:confused:

No mutta huomiseen ;) pidän peukkuja testin tekijöille :) :hug:
 
Aliaana: piti iha käydä photo gridissä koittaa eri filttereillä ja khyl.. oikeessa olet että joku sävy oikei pompsauttaa viivan esiin :D. Jotenkin alkoi vaa yhtäkkiä masentaa ja turhauttaa että ei ehkä nytkään tärppiä tule.. kauheesti nää ajatukset ja tunteet ailahtelee. Nyyhkytin Duudsoneissakin äsken :O. Hohhoijaa. Lähden nukkumaan levottoman yön todennäköisesti taas ja aamulla petyn niin pirusti.
 

Yhteistyössä