Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kusasin aikani kuluksi pc:n puikon ja liuskan.. samalta näyttää, eli ei oikein miltään. En viitti kuvaa laittaa,ku ei ne oikein edes näy.. huoh.. päänsärky ja etova olo on ihan kaameita, johtuneeko flunssasta.. mä niin haluaisin sen plussan :/
 
Kiva kun näätte. Verraten eiliseen sofiin ni tuossa on jo himppu väriä ja näkyy. Ai että, anna olla huomenna jo selkeempi haamu! Viime rasksudessa dpo11 oli nega.. sit ootin dpo14 ja haaleen plussan ssin jollai erittäin herkällä ja pc anto hyvän viivan dpo15. Vielä on siis toivoa!!!!!
 
MUN VUOROOOOOOO!!!!! Jotain kuitenkin tapahtuu vaikka gyne oli sitä mieltä et korjataan teroilla tää kierto :)

testiajalla :)

Testiajan jälkeen ja alapuolella oleva testi on eilinen joten on niissä minusta ero :)

Olen niin iloinen että toimii... ja jääräpäisyyttäni en alottanut teroja :LOL:

NelHM: Näkyyy sunkin testissä jo paremmin :)
 
mymosa
Mäkin tilasin fertestit ja digit oottamaan, en vaan tiiä mikä kp kannattais alkaa testaamaan, kun otin silloin aiemmin clomit kp3-7 ja ovis+ oli kp14, nyt otan kp5-9.. Mutta kannattaisko silti alkaa testailemaan kp10-12..

Jännällä mennään kun ei käskenyt mua seurantaultraan.
 
Piuulla nään vain harmaata viivanpaikkaa, mut nelHMillä punertava haamu! Jeeee! :) Muiden tikuissa en näe mitään. :(

Kuis muuten nelHM, ootko aiemmissa plussakierroissa saanut millaisen viivan ovistikkuun raskaustestejä tehdessä? Mulla tuli silloin viimeksi niin vahva viiva siihen, et jäin miettimään tuota sun ovistikkua, et voiko ne olla reagoimatta siihen aina sillai? Rt:ssä kyllä on haamu silti, :)
 
En ole ikinä tehnyt ovistestejä raskauden aikana. Mitä luin netissä, niin monella ovistikku antaa kirkuvan viivan kuin r-testissä on kunnon viiva jo. Ja on myös ihmisiä, ketkä ei saa viivan viivaa ovistikkuun vaikka taatusti ovat raskaana. Että en tiiä omalta kohdaltani., Testimielessä testaanpa senkin :D. Tsemppiä, kyl se ovis sieltä tulee!!
 
Mäkään en tällä koskaan oo plussannu enkä itekkää tiiä missä sen viivan pitäs olla :/ Näkee nyt sit seuraavasta oliko joku viallinen testi mutta kyllä syke oli taivaissa ja edelleen ihailen testiä vähä väliä :)

Heilanga: En nää mitään koneella ainakaan :/ En tiedä mikä sun kp/dpo mutta toivotaan että huomenna parempi tulos!
 
piuu: onks toi sofi? Mulla on niitä nyt ja se mun viimesin on sillä ja selvästi eilisestä erotti nyt väriä. Eilen sain sen viivanpaikan. Niin nään siis punaväriä. Ihan miusta oikeessa kohdassa viiva on ja leveäkin. Kuivanakin näkyy mut toki ains heikommin. Mun tarvii odottaa aamuun.. ei yhtää testiä enää tänään. Jännittää ihan sikana.. dpo12.. vois kyl jo näkyä. Mutta pakko lohduttautua aikasempiin tärppikiertoihin kun plussan saanu myöhemmin. . NIIIIIN PIINAAVAAAAA!!!!

Heilanga: pc:ssä nään hentoa. Samanlaisia antaa se mullekin. En tiiä.. mua ärsyttää koko testi. Koska se anto negakierrossakin tollasia. Ja km kierrossa vahvistu tosi hitaasti mut varmaa johtu km:stä se?
 

Yhteistyössä