Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
TÄH :D En usko teitä =)! Oon tota monta kertaa tihrustanut ja välillä en nää viivaa ollenkaan! Koska sitä uskaltaa uudelleen testata? Menkat pitäis alkaa huomenna (tosin kierto ollut epätasainen...)

NaksuP:n ovistestissä viivat on mun mielestä yhtä vahvat :)
 
Mymosalle halit! Toivottavasti gyneltä saat apua!

Onnea plussanneille. Johan on joulutotnttuja tuloillaan.

Mites Annikaeveliinan testailut =)?

Mulla on jännä tunne alamahalla. Vasemmalla alhaalla ku ois puikko joka sinne tökkii.. limaista vuotoa tulee jonkin verran. Voi kun ois sitä itseään!! Vielä tarvitsee odottaa. .
 
mymosa
Oli kyllä varsin kiva miesgyne asialla, piristyin heti. Vaikka tilanteeni ei olekaan ihanteellinen ja itku meinas tulla ultrassa maatessa :(

Aamulla lämmöt oli 35.8 ja samalla pyyhkäisyllä jo menkat alkoivatkin.. Noh, ens viikolla toivottavasti pääsen piinaamaan teitä ovistestikuvilla ja jospa se ovis oikeesti jopa tapahtuisi pikkuapujen kera :)
 
Mymosalle iso hali :)

Itse panikoin vielä kotona... gyneaika on 13.30 ja muistin äsken ey munhan piti käydä jo syksyllä Papassa ni menkööt sekin nyt samalla. Viime Papasta kun on se reilu 5vuotta aikaa ja ei ollu edes täysin puhdas tulos...

palaillaan :)
 
Mulla on nyt paripäivää ollu käsittämätöntä vihlontaa alavatsassa. Nännit paikoin arat ja kuvottaa. En tiedä sitten... Onko tää ovista vai jo mahdollista parempaa vaivaa mutta en viitti ihan vielä testata...

Onnea teille plussanneille!!! :)
 
Gyneltä kotiuduttu, ei "salamatkustajaa" ei ovista ei mitään selitystä mahdottomalle ololle... MUTTA sain ilman pyytämättä terolut kuurin 10 päiväks... ja onneksi menin... olis voinu tääkin kierto olla muuten tärpitön koska hormoonit sekasin pillereiden lopetuksen jälkeen ni nyt sitten laitetaan heti kuntoon... :rolleyes:
 
Ja nyt mulla on todella sekavat fiilikset noista teroista... joku on puolesta ja joku sit taas vastaan. Mitä mieltä te olette??? Mulle määrättiin jopa 2 tablettia vuorokaudessa 10 päivän ajan... ja alkamaan nyt?!?!?!? Kun kuitenkin KP 12/28-32:O:confused:
 
Niisku-Rouva: Hieno homma sullakin, että gynellä meni hyvin ja ei ainakaan mitään ikävää ole, kun niin on olot huonot. Mä en ees tiedä mitä on terot.. terolut? primolutilla ainakin kerran siirsin menkkoja.. niiden serkku? :LOL:

Piinapinosta luin ton kuopuksen tärppikierron piinailua (sivulla 18 ;) ).. mulla on kyllä nyt lähes identtiset olot tähän asti.. sillo dpo14 plussasin haaleesti (tosin testasin dpo11 ekan kerran ja ODOTIN siine dpo14 aamuun). Ja oviksesta olin tuolloin suht varma.. plussa tulikin testiin 5 päivää ennen menkkoja, kun ovis oli aiemmin. Voi kun tää ois nyt sitä vauvaa, mikä niin oudoksi olon tekee.. huoh :headwall:

Ja kiva jos joku näkee noissa ees sen viivanpaikan.. sofissa siis. Siihen kyllä tuli selvin ja livenä sen ihan testiajalla pystyi havaitsemaan toooodella haaleena. Kunmpa huomenna antas ees vähän pinkkiä.. pliis!
 
neIMH: äkkiä ku vilkasin meinasin että plussahan se mut nytkö kattoo tarkemmin niin valkoinen viivanpaikka näkyy jonka vieressä värikertymää.. tsemppiä huomiselle testille ! :)
Niisku-Rouva: mahtava homma että asioihin sait apuja ja pyytämäti!! :)
 
moi vaan kaikki kuumeilijat :)
Laitan nyt omat tänpäiväset testini kehiin kun vähän epäilyttää, toisen kuumeisen mielipide kun saattaa auttaa :D Eli rfsu testi ja kp 31/28-29, oireina lähinnä ovulaation jälkeen kipeytymättömät rinnat (nyt hieman jomottaa), kuukautiskipu "kohtaukset" ja lämmöt 37,5. Tiedä sitten, mut jotenkin en vaan usko että niin hyvä tuuri olisi käynyt tällä kertaa.

5-10 min kohdalla


ja kuivana

näkeekö kukaan muu noissa sen minkä minäkin vai onkohan ne vaan jotain viivanpaikkoja?
 

Yhteistyössä