Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heissan tytöt. Mä nään taasen teillä kaikilla jotain viivasia. Taitaa olla punalasit mulla päässä. :D :cool:

Mä tein pc:n tässä parituntia takaperin. Ei mittää mainittavaa minusta... Testaan vielä piruttani samalla merkillä kun eilen jos sit jottai tai sit ei... :)
 
Annikaeveliina : siis ihana pinkki haamu sulla! Voi että! Kumpanois aamulla vahvempi. Ihanaa ja jännää!!

Ruususuu: tee testi huomenna. Luulisi jo näkyvän kun tulee sit viisi päivää edellisestä testaamisesta, eiks? =). Oireet lupaavia!
 
Napetin- Mulla tuli just viime kierrossa RFSUlta tuosta reippaasti vahvemmat, yhtä ohuet viivat ja valitettavasti negoja olivat. Punaväriäkin olin niissä näkevinäni. Kannattaa testata muulla. Mun kokemuksen mukaan tuo valitettavasti on negatiivinen. :(

Muoks. Tässä mun negatesti viime kierrossa.
http://aijaa.com/SBkmYy
 
Viimeksi muokattu:
Aamulla testaan, toivon mukaan näkyis jo paremmin jos on jotain näkyäkseen :) mä oon niin menettänyt uskoni noihin testeihin kun kaikki antaa jotain viivanpaikkaa :D koitas sinäkin neIHM päräyttää sieltä aamulla meille komia plussa,sulla kun näkyy noissa testeissä jo paremmin sitä hentoista viivaista :')
 
Napetin: mulla valitettavasti samanlaisia kokemuksia tosta rfsu:sta. Iha kökkö testi. Jos ei tiedä/ole skokemusta siitä, saa turhaan innostumaan. MUTTA, ennenkin olen kommentoinut että ite sillä myös plussannu kolmosen.. ja iha haaleella viivalla. Tee toinen testi ja tuu sit kertoo =). Peukut pystyyn! !
 
Minä nään Sekä nelHMin että heilangan testissä jotain mut vaikee vielä sanoo, toivotaan että on sitä itseään :) annikaeveliinalla jo paremmin näkyy! Monella jännät päivät.

täällä ei vieläkään ovisplussa, mut siin hilkulla mennään. Huomenna taas testiä :) testi ku testi, mukana jännäillään!
 
20140401 061123-1 - Aijaa.com

Dpo11 Pöh. Olevinaan ite näin hyvin haaleeta pinkkiä mut tossa kuvassa ei kyl ole edukseen yhtään :(. Olot jatkuu ja lämmöt exrta kokeella!! Tissit kipeenä, sikaväsymys vaikka vetelin heräämättä koko yön 7h, alamahassa outo tunne. Kohdunsuu ku nakinpää, niin pieni ja kova ja takana! Nii ja taavettiin vain samanlainen viivanpaikka mitä tossa aiemmassa kuvassakin oli.

Hentuntentulle onnea oviksen metaästykseen <3
 
Mie yritin eilen varmistaa oviksen ohimarssin testillä mutta se ei ihan onnistunut... Tikkuun tulla tupsahti plussa vaikka olin satavarma että ovis meni jo. Parin viikon kuluttua (eli käytännössä siis noin reilun viikon kuluttua :D) saa taas uitella raskaustestilöitä. Tosin masentaa jo valmiiksi... En jaksa oikein uskoa, että tästäkään pysyvää raskautta aikaiseksi saadaan.

Tsemppiä, plussia ja vahvistuvia viivoja!
 
annikaeveliina Pidän peukkuja että viiva pysyy ja vahvistuu! Olisi kyllä jo plussan aika, kun noin pitkästi yritystä takana.

nelHM Niinhän sitä sanotaan että km:n jälkeen tärppäisi helpommin. Sainhan miekin ekan km:n jälkeen melko vahvan viivan tikkuun mutta täti tuli muutamaa tuntia testin tekemisen jälkeen. Kaksi kemiallista ollut keskenmenojen välissä niin ei ole oikein luottoa oman kropan toimintaan. Olen aika varma ettei raskauden jatkuminen ilman tukitoimia onnistu ja kyselinkin jo lugesteronin perään vaan gyne ei uskonut että se auttaisi. Mene ja tiedä sitten...
 
Kuvatulva varoitus! :D taas olin varma positiivisesta mutta pöh taas! Positiivista (joo rauhottelen itteeni...) että viivanpaikat on selkeesti "muuttanu muotoaan" mulla myös viime plussaus alkoi selkeistä viivanpaikoista :D muittentesteihin palaan myöhemmin koneella!

20140401 075742 - Aijaa.com
20140401 080006 - Aijaa.com
20140401 075913 - Aijaa.com
20140401 075742 - Aijaa.com

testeinä siis one step ja pc. Nyt kp24-25/28-29 viimeksi ekan näkyvän haamulaisen sain kp26 eli aika alkaa loppumaan!!
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Plussatkaahan nyt urakalla niin mä saan pähkäillä testejäni täällä sitten ihan yksin ;)

Ei kyllä meillä aina toiminut toi km, että ois paremmin tärpännyt :(
Mutta menkat on kyllä ihan helvetilliset.. limakalvon riekaletta vaan valuu pönttöön.. toivottavasti ois nyt runsaat ja lyhyet.
 
Kysyisin teiltä plussanneilta ja lapsia saaneilta sellasta juttua, että...

Onko teillä alkuraskaudessa ollu kunnon himot päällä ja mieli kuksia lähes taukoamatta? ! Itselläni on nyt meinaan nuin, että taidan väsyttää tuon ukkokultani vielä, koska repisin hänet kokoajan touhuamaan. Alapää on turvoksissa ja tuntuu olevan valmiiksi kosteena lähes kokoajan. Tää on tietysti nolo aihe, mutta ei mulla oo ollu ovistenkaan aikaan tällasia haluja ja muistaisin raskaana ollessani aiemmin olleeni tosi halukas myös...

Eilen testasin illemmalla monen tunnin pidätyksen jälkeen mutta en saanu kyllä mitään siihen testiin ilmestymään. Alamahaa juilii välillä kunnolla ja nännit on arat.
 

Yhteistyössä