Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
^ oviksen aikaan lämmöt romahtaa alas ja sit nousee 0.5-1 verran heti ovuloituasi =)

Hassusti kirjotin tossa aiemmin. . Pc ei ollu niin selvä. Joo ei ole mikään vielä ollu sellanen että ois pulssia nostattanu. Sen ku tekee ki on tosi kyseessä!

Hei.. Olen uusi tässä ketjussa. Täällä odottelen TODELLA mielenkiinnolla jotakin, mitä vain oireita. Minulle siirrettiin 2,5pv sitten ihan ok alkio ( mieheni ja minun ) yksityisellä klinikalla. Pian se kiinnittyy kohtuun jos selviää... :D Olen ihan täpinöissä. Kaikki ei ymmärrä miten kolmen lapsen jälkeen vielä näin intoilee. Vauvakuume on kova :). Odotan että kiinnittymisestä tulee jotakin hormonijuttuja ehkä haju- maku-mieliala..mitä vain muutosta. On minulla tuolla raskaustestitkin..Mutta se raskaushormoni näkyy herkälläkin testillä aikasintaan 7.4:ttä, mutta viimeistään 10.4:ttä.

Onnea kaikille ja ihanan kihelmöivän jännää kuumeilua!

Iltoja tai oikeestaan yö jo on... nyt tulee pelkkää omaa napaa koska väsyneenä en muista mitään vaikka juuri kaikki jutut luin ;) ainakin iso hali niille joille täti kurvas... mielenkiinnolla odotan myös nelhm huomista testiä koska omat kieroutuneet viiva silmäni huomasi aavistuksen jotain viivan tynkää kuvassa... mutta niin omanapa tällä hetkellä raivostuttava napa... en nyt tarkalleen muista mikä kp menossa mutta! Mä en tajua mun olotilaa... suussa maistuu metalli hb laskenu 139-130 nännit särkee alaselkä on väsyneen puutunut ja tänään oksensin siis väsymyksestä vaikka olin nukkunut 1-10.30 asti :O mul on himoja karkki himoja... mul on jatkuva kuvotus ja mulla on jatkuva päänsärky määä en kohta kestä. Olo on ku aina jokaisessa aikasemmassakin raskaudessa mutta menkat oli ja meni jo!! Ja tädin tulo oli tiputtelua, vuoto,vuoto, tiputtelu! Vaikka siitä asti kun ekan kerran ne menkat joskus teininä alkoi niin vuoto on alkanut kuin hanasta ja jatkunut sillaisenaan 6päivää... toki olen iloinen että tädin vierailu on ollut kaksi viimeistä kertaa lyhyt ja vähäinen mutta tää olo!!! Menen varmaan yksityiselle ultraan koska mä en nyt jotenkaan luota mun kroppaani pätkääkään!!!

Niisku-rouva oletko testiä tehnyt nyt "menkkojen" jälkeen, jos kerta tuollaisia oloja? ;)

nelHM ja mymosa nyt viivoja pällisteltäviksi, kiitos! :D Olin näkevinäni molemmilla jotain viivanpaikkaa, mutta minä näen niitä viivoja jo seinilläkin. Mutta laitelkaas kuvia.

mymosa
Hoitakoot Nelhm sen testikuva puolen ja toivottavasti myös plussan :)
Mä jännään enää vain, että minkä pituiseksi LH-vaihe etenee, tänään siis dpo 10, viimeksi tää päivä vaihtui kp1.

Mä soittelen heti huomenna neuvolaan, jos saisin aikaa naistentautien gynelle, kyselen josko saisin seuraavaan kiertoon ne clomit taas..

Testiajalla
20140330 063434-1 - Aijaa.com
Kuivana
20140330 073742 - Aijaa.com

Dpo9 ja ei kyllä hyvin mene. Olen kyllä haamua näkevinäni ja iha testiajalla siihen jotai tuli että sillai silmään pisti mutta eipä nuo ole järin mitään. Mä kyllä luulen että jos tärppi käynyt niin dpo12 tienoilla saattas alkaa selvää haamua vasta näkymään. Oireina edelleen todella korkeet lämmöt. Kainalosta yli 37 ja korvasta 38 :O. Koko ajan paleltaa. Alaselkää jomottelee ja välillä vihlasee alamahalta mutta ei ole jatkuvaa. Syötättää ja maha iha turvoksissa heti aamusta ennen ku saanu ees kahvia naamaan. Ääh.. menis nyt aika nopeeta ens viikon loppuun!

Halit mymosalle!
Niisku-rouvalle tsemppiä ja haleja kans kierron ja oireiden kanssa. Entäpä Jos testaisit vielä?

Muoks. Tuo testi meni kuivuttuaan ihan pilkuille ja röpelöiseks..

Viimeksi muokattu:
neIHM Älä sitten masennu, jos se david antaa negaa. Ne on ihan super huonoja. Ne näyttää ihan hailuraa, kun muut näyttää jo selkeää viivaa. se siis siitä herkkyydestä. Tietty siinä mielessä hyviä, että ei kerkee liian aikaisin innostumaan.
*muoks* mulla ei näkyny tätä viimistä sivua, ennenkuin postasin.. Outoa....
En kyllä neIHM valitettavasti näe noissa mitään.

Täällä siis eka femar kierto takana. Ovuloinnista en oo varma. Saatto olla tossa viikko sitten, mutta ei se ainakaan niin vahva ollu, että limoista olisin moisen huomannu. Tosin oltiin miehen kanssa laivalla sillo, että se meni vähän humussa..Jos se olis ollu niin nyt ois dpo8 .
Huomenna vois ehkä testata.... ;)

Viimeksi muokattu:
Itsekin muistan muutaman vuoden takaa että noi herkät liuskatestit antoi heikompia viivoja kuin vähemmän herkät. Mulla oli kuvakin tuolla raskaustesti ketjussa jossa vierekkäin herkkä sofi one step ja pregcheck. Jälkimmäisessä viiva siis huomattavasti vahvempi ja samaan liruun oli molemmat dipattu.

Moikka!

Oon aika satavarma, että se ovis on nyt tässänäin. Testannu en oo mutta olot on semmoset nyt! Kp 31 nytte. ja viimekierrot olleet kamalan pitkiä muutenkin. Limoja on ja eilen tuntu siltä ku joku olis puukolla sohinu munasarjoihin tai jotakin...

Tässä osottautu nyt vaan semmonen ongelma, että ollaan jo kuitenki 5kk tässä oltu ilman ehkäsyä ja yritetty enempi tai vähempi, niin ukkopas onkin nyt ahdistunu siitä hössötyksestä ja kaikesta ja haluais ottaa pienen tauon tähän touhuun! Tuli kyllä niin ku isku vasten kasvoja. Mietinkin, että mitä se ny oikeen meinaa ku kuitenkin ollaan hommailtu tässä. Ehkäpä tässä nyt vaan kaipaa sitä oikeeta yhdessäoloo ja tekemistä, joka ei tuntuis väkisin yrittämiseltä. En vaan itellenikään oo voinu mitään, kun tässä ympärillä on raskaana olevia ja just lapsia saaneita niin oo omaa pahaa oloa sitten yrittäny peitellä kaikilla testailuilla ja hössötyksellä. Miehelle kyllä sanoin, että turha kuvitellakaan, että menisin nyt hakemaan mitään ehkäisyä tähän nyt. En tiä perkeles! Miehetkin on niin omituisia! Nyt toi ukko on antanu niin paljon huomioo, ku oon tässä paripäivää itkeny tota sen töksäytystä ja se on huomannu miten paljon se muhun sattuu. Sanojensa mukaan haluaa olla mun kanssa ja haluaa sen lapsenkin, mutta nyt pitäis vähän hellittää sen suhteen. Huoh... Tää on melko raskasta! Koitan siis pientä takapakkia ottaa asiaan ja keskittyä tähn suhteeseenki ni josko toi ukon outo vaihekin katoais. Tiä sitte vaikka plussaisin tästä kierrosta. Mitään keskeytystäkään tuo ei kuitenkaan missään nimessä haluais. Ihme putkiaivoja noi miehet... Tuntuu että sen mieli heittelee enempi ku meidän naisten! Jospa tuo ukko onkin raskaana... :kieh:

Piuulla nään iha selvän viivan siellä. Tuliko tuo testiajalla vai sit jälkeen?
Ja niinpähän snon tullu itekin tärppikierrossa todettua että nuo herkät on iha hanurista ja aina alkanu pc:llä ja apteekin omalla kuiteski testaa.. niiku nytkii.

Piuulla näin eilen vain valkoisen viivanpaikan, jonka reunoilla värikertymää ja nyt tuossa kuivassa harmaan viivan, en väriä. :( Onko sulla kuvaa testiajalta?

Meinaatko nelHM testata vielä illalla? :) Taustajännäilen täällä.. :D

Mulla alkoi perinteinen pissaralli, joten lopetin oviksen metsästämisen. Onko täällä muita, joilla oviksen jälkeen on muutaman päivän ajan lähes jatkuva pissahätä? Mulla tämä on pahempaa kuin alkuraskauden vessassa ravaaminen. Kestää tosiaan muutaman päivän. Tästä nyt päättelin, että ovis oli ja meni, vaikka en sitä tikuilla kiinni saanut eikä ollut oikeastaan kipuja tai limojakaan niin kuin viimeksi. Alakerta kyllä eleli sen verran omaa elämäänsä, että ounastelin oviksen tulevan pian, mutta ei tosiaan nyt mitään varmuutta, milloin se oli, jos oli. Voitte uskoa, että ärsyttää tämä epätietoisuus. Keskenmenon jälkeen ole mitään muuta ollutkaan tarjolla. Hermot menee. Jos nyt ei ihmeen kaupalla tärppi käy, niin täti voisi kurvata tiluksille mahd. pian. Tulisi joku roti tähän hommaan.

Tsemppiä ja plussia kaikille!

Tervetuloa uudet!!
Namille jaksuja ja voimia tilanteeseen. Jospa se kuitenkin pian tärppiin päätyisi!

Mulla koskee hitokseen alamahaa ja alaselkään, polttelee. Tulee limaista vv:a siinä määrin että lenkillä piti ehtiä vessa :O. Ja toki tää hönö testas vielä pc:llä, mutta joku viivanpaikka varmaan vaan.

Viimeksi muokattu:
Olo on hiukan parempi mitä eilen mutta repivää menkkamaista juilintaa alavatsalla... oksettaa ja noi saatanan rinnat posahtaa ihan juurikin nyt!!! :stick: Kävi mielessä et jos oiskin ovis nyt jo... mutta ei tehtiin tulee hailukkaa viivaa... Ja joo tein testin kaksikin ja huomenna aamulla teen viellä ja sit täytyy lopettaa tää tikkuihin pissiminen. Sit mulla kävi mielessa sillainen et jos ovuloisinkin samalla kun oli täti... epätodennäköistä mutta hetken googlaamalla sekin on mahdollista... ja nää olot kun mulla alko edellisiltana.. päänsärylle löysin paljon muitakin vaihtoehtoja mahdollisia sillaisia...

Mutta niin r testiin ilmestyy samaa kuvaa kuin nelHM testeihin... missä niissäkin näen jotain... ja sit tää alamahan painontunne ja "kuplinta" ihan ko ois sodastreami toosas :LOL::LOL:

Yhteistyössä