Moikka!
Oon aika satavarma, että se ovis on nyt tässänäin. Testannu en oo mutta olot on semmoset nyt! Kp 31 nytte. ja viimekierrot olleet kamalan pitkiä muutenkin. Limoja on ja eilen tuntu siltä ku joku olis puukolla sohinu munasarjoihin tai jotakin...
Tässä osottautu nyt vaan semmonen ongelma, että ollaan jo kuitenki 5kk tässä oltu ilman ehkäsyä ja yritetty enempi tai vähempi, niin ukkopas onkin nyt ahdistunu siitä hössötyksestä ja kaikesta ja haluais ottaa pienen tauon tähän touhuun! Tuli kyllä niin ku isku vasten kasvoja. Mietinkin, että mitä se ny oikeen meinaa ku kuitenkin ollaan hommailtu tässä. Ehkäpä tässä nyt vaan kaipaa sitä oikeeta yhdessäoloo ja tekemistä, joka ei tuntuis väkisin yrittämiseltä. En vaan itellenikään oo voinu mitään, kun tässä ympärillä on raskaana olevia ja just lapsia saaneita niin oo omaa pahaa oloa sitten yrittäny peitellä kaikilla testailuilla ja hössötyksellä. Miehelle kyllä sanoin, että turha kuvitellakaan, että menisin nyt hakemaan mitään ehkäisyä tähän nyt. En tiä perkeles! Miehetkin on niin omituisia! Nyt toi ukko on antanu niin paljon huomioo, ku oon tässä paripäivää itkeny tota sen töksäytystä ja se on huomannu miten paljon se muhun sattuu. Sanojensa mukaan haluaa olla mun kanssa ja haluaa sen lapsenkin, mutta nyt pitäis vähän hellittää sen suhteen. Huoh... Tää on melko raskasta! Koitan siis pientä takapakkia ottaa asiaan ja keskittyä tähn suhteeseenki ni josko toi ukon outo vaihekin katoais. Tiä sitte vaikka plussaisin tästä kierrosta. Mitään keskeytystäkään tuo ei kuitenkaan missään nimessä haluais. Ihme putkiaivoja noi miehet... Tuntuu että sen mieli heittelee enempi ku meidän naisten! Jospa tuo ukko onkin raskaana... :kieh: