Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Minä tuossa avauduin lehdenmyyjälle puhelimessa äsken :O. Lapset tuumas vaan että voisit vähän miettiä mitä sanot. Mä en edes tajunnu.. pauhasin sille että on kohtuutonta soitella lapsiperheisiin puol yhdeksältä jnejne :O :D

Alaselkää ikävästi juilii. Se on kyllä menkkaoire mutta kaikista eniten vaivannut alkuraskauksissa.. pitänyt iha ultrata siks ja miljoona klamydia näytettä otettu. Ite mä oon neljän raskauden jälkeen todennut että mun miniaaliseksi diagnosoitu kohtu alkaa vaa heti reagoida kun siellä on jotain.. kun nyt ei ois tätin prkl vaa ihan muuta! Alapäätäkin vihlassu paristi ja alamahassa kans tuntemuksia.. jännää. Aamulla pakko testata. Ilmotin ukollekin että se alkaa huomenna ja ku veskiin lähen niin en heti tuu takasi :D
 
Viimeksi muokattu:
Pitänee vielä lisätä noihin oireisiin että ei ole ihan normia mylle vetää kaikkee syömistä jatkuvasti. . Oon suht tarkka mut nyt vois vetää kaikkee roskaruokaa (oikeesti!? :O ). Mulla ei ole nyt synnytyksen jälkeen näissä parissa menkoissa turvottanut ollenkaan vaan maha ollu littana. Nyt tuo kessi on kamala :x syön tai en!
 
Dpo8 ja taavettiin pelkkä viivanpaikka. Pöh. Noh, aikaista on. Kuivuttuaan näyttää samalta kuin eilinen niin en kuvaa laita. Nyt aamusta pahasti vihlonu vasemmalta ja iha menkkajomotukset päällä siihen päälle.. tai jotenki outo olo on.

Nyt mä jään oottaa mooooonen testikuvia ja toivon näkväni haamusia siellä <3
 
mymosa
Mulla meni sitten itkun nielemiseksi tää aamu.. menin käymään 4 aikaan vessassa ja huvikseni mittasin lämmöt samalla.. 36.0.. Takasi sänkyyn ja kyyneleet silmissä, että tässä se taas oli.. km-kiertoa edeltäväkin kierto päättyi siihen, että dpo10 alkoi menkat.
Sitten enää saanutkaan unta vaan mietin mitä kautta lähen hakemaan apua. Nousin sitten normaalisti (miten aina nousen ja mittaan) ja samalla mittasin vielä lämpöä kääntämään veistä haavassa, 36.5.

Eli hanskat lähtee tiskiin :'(

Tässä kuva vielä tän aamun negasta.

katso liitettä 19513

Aijaa.com linkki vielä..
 
^ älähän mymosa vielä hanskaile! Kyllä sitä vielä on toivoa tämän kierron suhteen! Ei dpo9 tarvii näkyä vielä mitään. Ja sitä paitsi nuo testit.. erittäin herkät varsinkin saattaa näyttää hopa huonommin ku vaikka pc. Tosta taavetistakin luin googlettamalla kuinka myöhään antanu plussaa ku muut jo selkeesti näyttää.. sama vika taitaa olla mammaksi erittäin herkissä.. ei masennusta vielä. Jospa mittariki oli vaa huonosti ja siks tollanen heitto lämpöön. Halit ja älä vaivu masennukseen vielä <3
 
Täällä aamu alkoi järkyttävillä poltoilla ja kp 28 muuttui kp 1:ksi kun yk 6 pärähti käyntiin :( mut eipä tuo yllätyksenä tullut..ja jos haluaa jotain positiivista ettiä niin ainakin mulla näyttää nyt olevan säännöllinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen. Uskon että saadaan mekin vielä se oma nyytti syliin sit kun on sen aika :) mymosa niin kauan ku tätiä ei tuu niin on toivoa ja nelHM mä nään tosi tosi haalean viivan r-testissä :heart:
 
mymosa
^ei ei ei.. tällä kokemuksella ei.. valitettavasti.

Voin vielä koettaa ajatella, että eilinen oli kiinnittymispäivä, kun lämmöt kävi alempana, mutta en tiiä.. Viimeks näillä päivillä tuli jo haamu.

Pahoittelut menkoista.. :(
 
Moikka

Seurailen tätä ketjua koska on minusta niin mielenkiintoinen :wave: Itselläni jo lapset tehty (ehkä) ja tarvetta tuskin tulee enää koskaan testailuun mutta kun tuota kuopusta tehtiin (s. 2011) ni joka ikisessä kierrossa aloitin testaamisen jo dpo 7 suunnilleen ja pyörittelin tikkuja eri valoissa viivan hehku silmissä. Mukaan mahtui keskenmeno ja useampi kuukautta yritystä kunnes saatiin pysyvä plussa niin todellakin testejä kului aikamoinen kasa.

Tulin vaan kommentoimaan tuohon lyhyeen luteaalivaiheeseen että minulla sellainen on tai oli ainakin. Ovistikut olivat meinaan lähes joka kierrossa menossa mukana. Yleensä vuoto alkoi dpo 10 ja vaihteluväli tuolle vaiheelle oli 8-11 päivää. Eli aika lyhyt. Silti yritys palkittiin ensin yk 3 mutta siitä siis keskeytynyt keskenmeno viikolla 10. Kuitenkaan en usko että lyhyellä luteaalivaiheella oli sen kanssa tekemistä koska pikkuisen sydän oli pysähtynyt viikolla 8 + jotain. Sitten menikin 7 tai 8 kiertoa kunnes saatiin tosiaan pysyvä plussa. Kuitenkin onnistui siis =) Minulla myös kaksi huomattavasti vanhempaa lasta jotka saatu heti kun yritys aloitettu mutta tuona aikana ei minulla ollut käsitystäkään mistään luteaaliajoista. Myös siskollani tämä vaihe lyhyt ihan todistetusti koska esikoisensa sai alkunsa kp 15 tapahtuneesta yhdynnästä (muuta vaihtoehtoa ei ole) ja hänen kuukautiskiertonsa pituus tuolloin 21-24 päivää.

Pointti siis että lyhyelläkin luteaalivaiheella voi onnistua ja tsemppiä kovasti kaikille teille jotka plussaa toivotte =)
 
Toivottavasti ketään ei haittaa tämä kun ihan ulkopuolelta tullaan kommentoimaan :attn:

Vielä tuohon luteaalivaiheeseen että siskoni kohdalla myös hänen nuorin lapsensa on saanut alkunsa kun ovistesti positiivinen kp 14 ja silloinkin hänen kiertonsa 23-25 päivää.

Itselläni nyt sellainen tilanne että kp 14 suojaamaton yhdyntä ja kp 15 haettu katumuspilleri. Kiertoni vaihtelee 26-40 + päivää ja nyt meneillään kp 29. Otin siis jälkiehkäisyn ajallaan mutta myöhemmin luin tietoa että tuon pillerin teho vähenee huomattavasti jos nainen painaa yli 75 kg ja minähän painan yli 90 kg :ashamed: Silti en voisi uskoa että olisin raskaana. Kuitenkin tarkkailen kaikkea mahdollista tunnetta kehossani nyt, olen ihan sekopää :headwall: Mulle raskaus ei olis katastrofi mutta mahdolliselle isälle kyllä. No mutta tutut repäisykivut alkaneet pari päivää sitten jotka mulle tulee aina ennen menkkoja. Toissapäivänä oli puolen tunnin ajan paineen tunnetta molemmin puolin alamahaa ja keskelläkin ja mun hölmö pää heti alkoi ajattelemaan että mahdollisesti kiinnittymiskipua, just joo. No ihan mielenrauhan vuoksi aion tehdä maanantaina testin ja ku näen sen negan ni voin taas keskittyä ajattelemaan jotain muuta :)

Aina ollut haaveissa 4 lasta minulla mutta elämä on vienyt sellaiseen tilanteeseen että kolme sentään sain ja hyvä niin. Muutenkaan mulle raskaudet ei ole mikään itsestäänselvyys, 6 kertaa olen mainaan raskaana ollut ja 3 mennyt loppuun asti. Olen ilmeisesti taipuvainen keskenmenoihin.

Ketähän tääkin kiinnostaa ku yhtäkkiä joku tulee sydäntään purkaamaan ja ihan väärään ketjuun vielä :ashamed:

Plussatuulia joka tapauksessa teille kaikille sitä toivoville, puuh +++++++
 
mymosa
Tää on nyt 3. yritys pillereiden loputtua ja eka kierto menkat alkoi dpo10, joten lh jäi 9 päivään (kp18 ovis+).. Nyt vähän jännittää kuinka käy.. takana 4 raskautta, 3 lasta.
 
Nonni, liitynpä minäkin tänne, vaikka niin vannoin että testailen viimeistään sitten vasta kun menkat pitäisi alkaa :D Tilasin Wondfon (herkkyys 25) testejä, ja eilen kun kolahtivat postiluukusta, niin pitihän se nyt heti kokeilla; puhdasta negaahan tuo näytti tietenkin (dpo9). Jos seuravan testin dippaisi alkuviikosta, menkat pitäisi alkaa viimeistään keskiviikkona.
 
Täällä taas uusi kierto menossa :/ kp 8 ja seitsemäs yk taitaa olla. Oon päättänyt että tässä kierrossa raskaudutaan :D ovistestit ostettu ja ovis alkaa lähestyy. Huomenna tikuttanut ehkä ekan kerran! Operaatio jouluvauva on alkanut :D
 
Ei tullut meille maailman parasta joululahjaa... paperiin jäi vessassa käydessä vaaleanpunaista heti pari tuntia testatun negan jälkeen ja sama äsken eli täti on tuloillaan :'(

Kierto näyttää siis nyt joka toinen kerta olevan 29 ja joka toinen 25 päivää. Suositelkaapa kokeneet ovistikuttajat, mitä merkkiä ja mistä kannattaa tilata. Nyt me ryhdytään tositoimiin!

Nyt en oikein jaksa keskittyä lukemaan ketjua, mutta pikavilkaisun jälkeen haleja Mollylle, positiivisia tuulia Oodikkaalle ja iiihanaa NelHM, jos plussakin joukosta löytyy :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Xienna :hug: tiedän niin ton tunteen ja parit itkut täälläkin tuli tirautettua aamulla..osiks ketutuksen takia mut pääasiassa siks kun on niin järkyttävät kivut :'( just lähetin miehen apteekkiin hakemaan panadolia. Buranaa oli pakko ottaa aamulla ku ei muuta ollu mut aion sen syömistä välttää kun se ei vissiin ainakaan auta näissä lapsenteko hommissa...oi sitä kivutonta menkka-aikaa kun söi pillereitä, ei menny aina eka päivä sängynpohjalla. Mäkin tässä mietin et mitä ovistestejä sitä tilais, suosituksia otetaan vastaan! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei molly ja xienna :(. Olen pahoillani! Jakssmidta ja onnes uuteen kiertoon <3

Mä olin käymässä toisessa kaupungissa ki heti hyödynsin anonyymisyyteni ja kävin hakee läjän pc:n liuskoja. Pakko oli testata tietty typerä hönö minä.. jotainhan mä näissäkin taas nään mutta mutta.. en tiiä. Tässä taas kuvasaastetta ja anteeksi.

Testiajalla20140329 163512-1 - Aijaa.com20140329 163649-1 - Aijaa.com

About 30min teosta20140329 170526 - Aijaa.com20140329 171319-1 - Aijaa.com

Toivottavasti tuli nyt oikeet kuvat ja oikein päin ja perin jne. Kännyllä tää on hitokseen haastavaa!
 
Piuulla en nää mitään. NeIHMillä näen ihan haaleeta viivasta ;) mulle iski flunssa ihan ku päin seinää olis kävelly. Ensin olo ihan ok, minuutin päästä nokka tukossa ja kuumetta.. tissit vihloo, alamaha juilii.. saas nähdä tuleeko menkat vai plussa,ovis oli aika selkeä ja peittoa heiluteltiin ahkerasti.. plussataas nyt kaikki <3
 
Juu.. toi pc ei ollu iha niin "selvä" tapaus yhtään :D. Mä nyt ajattelin joka aamu testata. Hitot menkööt nyt ku alotinkin!

Kyllä voitas plussat ottaa joo.. ei vaa ookkaan nii helppo nakki. Mut tsemppiä meille!
 
Pahoittelut Molly ja Xienna :(
mymosalle, nelHM:lle, piuulle ja tikrulle täällä on peukut pystyssä:wave: Ja muillekin ketä en nyt hoksinu! Ite en noista testeistä saanu oikein mitään näkyviin, mutta haamujen haamuja onki kyllä vaikea vangita kameraan :) mymosan testissä noi värit oudosti levinny, mistähän se johtuu :O

Ovisvinkkejä kaipaileville. Ite oon nyt kolmatta kiertoa testaamassa näillä https://www.vauvala.fi/verkkokauppa/ovulaatiotestit/liuska-ovulaatiotestit ja ei moitittavaa. Esikoisen yrittämiseen tilasin mammaksilta ja nuoremman yritysaikana tilasin kotitestiltä ja muistaakseni halpa-testiltä. Kaikki on kyllä toiminu hyvin ja oon saanu bongattua oviksen. Jotku vannoo siihen clearbluen digitaaliseen, mutta se on aika törkiän hintanen :x

Täällä ei edelleenkään ihmettä. Vissiin flunssaa pukkaa. Lapset ollu kipeenä ja hermoja kiristää kun univelkaa sun muuta :attn: Ovistesti oli täysi blanco, kuten kuvasta näkyy IMG 20140329 201845 - Aijaa.com No, ei se nyt vielä oo aikakaan ovikselle, mutta testimaniaa pukkaa päälle:LOL:

Ainiin, lämpöjä en oo koskaan mittaillu ovista bongaillessa, kun noita testejä niin ahkeraan käytän. Mutta vois melkeen kokeilla. Oliko se nyt niin, että oviksen aikana lämmöt nousis ja jos tärppi käy niin pysyis korkeella? Vai menikö mehtään..
 

Yhteistyössä