Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Ajattelin huomenna testata yhen testin, vaikka liian aikasta onkin niin haluun vaan nyt kusta siihen tikkuun nähdäkseni viivanpaikka mahdollisuuden, ellei nyt ala menkat :(

Juilinut mahaan menkkamaisesti ja välillä nippaa oikealle.. etova olo ja närästys.
 
Älä nelHM ny romaha siellä! :hug: En mäkään aio vaikka vähän punertavaa vuotoa aamulla tulikin. Tosiaan se vuoto oli ihan semmosta melkeen oranssia ja jäi virtsan seassa paperiin ku pyyhin ja pöntössä sitä oli ihan tosi pikkasen ja näytti tosi oudolta..ihan ku olis ollu pari palasta jotain kudosta tai jtn. Vaikee selittää...ja toi itkuherkkyys kuulostaa niiiin tutulta! Sitä ollu sunnuntaista asti! Tänään piti mennä kesken työpäivän vessaan itkemään..ihanaa olla nainen :O
 
Tänään piti lähteä niin aikaisin liikenteeseen kotoa, etten ehtinyt uittaa ovistikkua perinteisesti puolenpäivän aikaan. Tein testin sitten iltapäivällä kahden tunnin pidätyksen jälkeen ja tuli melkein plussa. Nyt sitten mietin, että olisiko se ollut plussa, jos olisin pidätellyt kauemmin. Tällä ei edes ole mitään väliä, sillä mies tulee huomenna kotiin eli ovis ehdittäisiin kyllä hyödyntämään. Mutta jostain syystä sitä pitää jossitella taas kaiken kanssa. Tätikin olisi setä, jos sillä olisi munat. :D

Älkääpä naiset romahelko. Kyllä ne kaks viivaa vielä tikkuihin saadaan! Tammivauvoja tulee sitten monta, sovitaanko näin?
 
Okei, pidetään peukkuja, että toiveesi toteutuu. :D Mie en usko tästä kierrosta tärppäämiseen, niin toivon tammivauvaa. Mutta kaikki muutkin 11 kuukautta kelpaa kyllä, kunhan vain saisin sen vauvan joskus.
 
Jouluvauva puuttuskin.. sit oiski aika tasaseen tykitetty synttäreitä pitkin vuotta :D. Mut oikeesti sillä ei ole väliä.

Mymosaa siis jännätään aamulla. Tosin on nii varhaista että ei pidä masentua jos ei näy mitään. mut kato vaa, iteki kusen tikkuun lauantaina ku dpo8.. ku nii teekköö kuulkee mieli :D!!

Nyt illasta vähemmän sivuille tuikkinut mutta alamahaa polttaa aika ikävästi. Mitään limoja ei oo tullu, pah! Nyt lähden kattoo levottomia unia taas.. kaks yötä menny testaillessa, ovistestejä toissayö ja viime yön unessä sähläsin r-testeillä jotain.. jospa ens yönä pyöräyttäisin sen vauvan :D.

Vielä noista tunteista. . Tosi pinnalla on kaikki äärilaidat :O. Itkettää ja liikutun herkästi ja räjähtelen kans. Mutta tohon kuopukseen oon niin kiinni ettei tosi! Vauva on iha äitin tyttö ja mä jotenki vaa jähmetyn hänen söpöydestä.. ainahan mä, mutta nyt täs on jotai.. Napanuora kasvanu takaisin =)
 
mymosa
Lämmöt enää 36.3.. oksettaa ja närästää, muuten sellanen olo, että vanha tuttu keltarauhasen vajaatoiminta muistuttelee itseään ja siksi toi km.. itkettää, ahistaa, surettaa.. tekis mieli vaan karjua :( Kissakin käy hermoon, kevätmourut (vaikka leikattu) ja jatkuvasti pyrkii ulos vaikka sekuntti sitten tullut sisälle.. aaaargh!!

Meillä tulossa häät 2015 kesällä ja en halua olla ihan pienen kanssa siellä (sektio vie oman toipumisen), mahan kanssa voisin olla. Joten pieni tauko tulossa.. tosin laskin, että jos menkat kurvais ens viikolla niin se kierto voitais vielä katella ja toivoa tammivauvaa..

Niin ja testi oli nega, oletettavasti.. jos oikein sihrustaa ja kuvittelee, saa siihen viivanpaikan näkymään.. mutta täytyy olla tosi epätoivoinen mielikuvitus :D
 
Aurinkoista huomenta! Joko Mymosa on testannut? Entä joku muu..? Minen uskaltanut :ashamed: Entä miten Molly - onko vuoto jatkunut vai oliko väärä hälytys? Tsemppiä NelHM, jospa kaikki tunnemyrsky olisi plussan merkkiä vaan :hug:

Tänään kp 28, kaksi kiertoa ollut päivän pidempiä, joten pelko tädin tulosta vahvimmillaan. Eilen oli kipuilua alavatsassa, mutta jollain lailla erilaista kuin menkkakivut normisti - sellasta pienempää ja kirpakampaa :confused: Tissit on edelleen erityisen olevaiset, lievää huonoa oloa on tänäkin aamuna eikä kahvi ole maistunut koko viikolla tavalliseen tapaan - ja juu, oon ollut erityisen kipakalla päällä ja miehen kanssa on joka päivä saatu aikaan joku riidantynkä ihan vaan väärintulkituista lauseenpuolikkaista...

Toiveet on korkealla, joten jos täti saapuu, tippuu tää kovaa ja korkealta. Mä niin haluaisin oman pikku joulutontun =)
 
Viimeksi muokattu:
Helou! Täällä ihan pientä vuotoa, (vähän niukemmin kuitenki ku viime kierrossa) taas aamulla että veikkaan tätiä viikonloppuna, siihen malliin kuitenki se ämmä oven raosta kurkkii! (Mikä bitch) :| ..MUTTA! En aio masentua vaan aion olla reipas ja nauttia niistä monista hyvistä asioista, kuten vaikka tuosta auringonpaisteesta mikä antaa huimasti energiaa! Oon kaikki mahdolliset peukut ja varpaat pystyssä teidän muiden puolesta joilla on vielä jännät paikat ja seurailen tiiviisti tapahtumia!! :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Xienna ja nelHM
Pakko sanoa noista miehistä vielä..ite eilen laitoin omalleni viestiä kun sitä punaista vuotoa tuli ja mies ei siihen vastannut mitään koko päivänä ja tietenki mä sen tulkitsin niin että häntä ei kiinnosta. Kotona kuitenkin mies sanoi että vaikea oli vastata mitään koska hän pelkää mun puolesta että petyn liikaa eikä halua kattoa sitä sivusta. Yrittää pitää mahd. matalaa profiilia asian suhteen kunnes on ihan oikeesti jotain juhlan aihetta. Ihanasti sanoi ja aloin ymmärtää paremmin hänenkin kannan tähän asiaan. Joten siskot hyvät, koittakaa ymmärtää niitä miehiänne että niiden on aika hankala pysyä mukana näissä meidän vauvavouhotuksissa ja se saattaa meidän silmillä katsottuna vaikuttaa välinpitämättömyydeltä vaikka asia onkin täysin päinvastoin :whistle: :heart:
 
Xienna, milloin meinasit testailla? :) Kuulostaa kyllä lupaavalta nuo oireesi :)

Mulla ei ole mitään oireita, turhaan tuhlaisin testejä viikon päästä, näillä näkymin ainakin... :) Mutta ei se haittaa kun ei varsinainen yrityskierto ollut edes, tulis vaan pian ne menkat.. mulla menee aina se 16 päivää oviksesta ennen kuukautisia joten odotella saan vielä puoltoista viikkoa rättipäiviin...
Tärppikierrosta mulla kipeytyi kurkku näihin aikoihin, nyt nieleskelen kokoajan että onko edes yhtään arka. Oli siis aina aamuisin kuiva ja kipeä kurkku. Nyt tulee vaan araksi tuosta jatkuvasta nieleskelystä :LOL: Se kurkkukipu loppui vasta siihen keskenmenoon!
 
mymosa
Testasin, purkaus ylempänä.

Mä en sen suuremmin edes miehelle asiasta puhu.. tai toki jutellaan ja purkaudun ilot ja surut. Mutta muuten mies lähinnä tietää millon aika puuhailla ja millon on kielletyt päivät. Sen tiiän, ettei tähän neljänteen haluis mitään lääkkeitä, mutta mulla mielessä taas kaihertaa, että jos kuitenkin kävisin kysyy jos ei tärppäile..
 
Huomenta hätähousut!
Onko kenelläkään kokemusta First Response Six days sooner-rtestestä? Haluaisin tilata niitä, koska mitä olen kuvia katsellut, niin tosi selkeitä näyttävät olevan. Ja varhain näyttävät myös. Amazon.comista ne ei postita niitä Suomeen kylläkään. :( Mistähän niitä keksisi tilata?
 
Sarasofia: Jos ei tätiä kuulu, niin sunnuntaiaamuna on pakko. Silloin kun olisi kp 30 ja tähän asti pisin on ollut 29.

Taas nippailee pienesti ja terävästi, ihan vaan yhteen pisteeseen kuin neulalla tuikittaisiin. Ja se piste on kohdun kohdalla. Ihan uutta mulle, jos täti tällaista voodoota harrastaa :stick: Toisaalta tuntuu, että vatsa on turvoksissa eli saattaahan tuo olla matkalla.

Mutta vielä Sarasofialle (toki muillekin): Mulla on ollut älytön nälkä jano etenkin iltaisin ja öisin. Mies on kahtena iltana tuonut mulle sänkyyn puolen litran tuopin vettä ja oon juonut kaiken - ja silti tänä aamuna heräsin siihen, että suu oli ihan kuiva ja eka ajatus oli VETTÄ!
 
Täällä jatkuu erittäin runsas kirkas vuoto, paikat koko ajan ihan märkänä. Saa nähdä voisko ovis oikeasti olla nyt? Välillä tuikkii alavatsalle.. Josko sitä tänään tekisi lisätalletuksia, jos se ovis nyt vasta olisikin! :D Kp45 muistaakseni menossa.. testejä tilasin eilen, tulevat vasta ensiviikolla. Joten ovista sitten enää turha testaille, mikäli kosteus katoaa.
 
Mollylle tsemppiä, etä vuoto on on iha huoletonta, eikä se BITCH ole tulossa!

xiennallakin
jännää.. meitä täällä nyt monta tyrkyllä joulukuisiin.. voi kun kaikki päästäs!

mymosa Mä tiedän niin ton, kun sitä on pakko tehdä se testi, negatesti siis vielä ainakin, ni se vaan jotenkin antaa aihetta pessimismille, vaikka tietää, että ihan liian aikaista.:headwall: Kuulkaan, tääkin meni tekee, ihan vaa tikkuun kusemisen ilosta :D. No ette ikinä arvaa.. nega!

Tänään siis dpo7, ne eilisen todella voimakkaat vihlonnat ja tuikkimiset vasemmalle on tipotiessään. Ei kyllä ole mitään vuotoja tai limojakaan tullu. Paskat, tässäkös tääkin taas oli?! Toki on aikaa ja hyvin. Oikeestaan vasta ens perjantaina ois se oikea testipäivä, kun dpo14, mut heiiiii, kuka niin kauan jaksaa odottaa!! Mulla ei oikeestaan muuta oiretta ole, kun väsymys, päänsärkyily ja nää tunnekuohut. Oon tänäänkin jo yhen show järkänny kaikkien iloksi aamutuimaan :ashamed:. En mä myönnä normisti tällanen olevani. Vähän ehkä menkkajomotusta laselällä- ja mahalla havaittavissa. Ja noi lämmöt ihan törkeen koholla! Tärppikierroissa ne on olleet aina tosi korkeet, kainalosta 37 ja jopa ylikin.. että toivo tietty elää vielä viikon ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Xienna
Ei tullut ovistikkuun plussaa vieläkään. Voi mälsyys... Jotenkin sitä toivoisi, että ovis tulis justhetinyt tai sitten vaikka edes täti, niin päästäisiin tästä km:n jälkeisestä kierrosta eroon.
 
mymosa
Nelhm, jotenkin toi lämmön tippuminen ja menkkajuilinta sai mut pessimistiksi.. ei niinkään testi, kun tiesin ettei voi olla kuin nega.. Mutta jos sunnuntaina ei tuu ees haamua niin voi olla, että sitten on sellanen hanskat tiskiin olo :)

Koetan pähkäillä mielessäni, että missä mentäis, mikä kp voisi olla.. jos mentäis sen mukaan, että hcg oli alle 4 niin sunnuntaina pitäs menkkojen tulla, eli nyt ois kp25/27 (joka oli pillerikierto ja eka pilleritön kierto)..
 
Mulla on nyt kp28, mut ovisplussa kp20.. mä en tiiä miks mun pitää nyt hötkyillä ja olla ylihönö, mut huvikseen tein ovistestin kun se oli toissapöivänä lähes tyhjä testiviivan kohdalta. No nyt oli jo sellanen puolet kontrollista. Teinpä sit davidin testin vielä, eilenhän sen testimielessä testasin ja täysin planko oli.. ei tullu ees tuntien päästä roskiksessakaan mitään. No nyt tuli jo testiajalla erittäin hento joku viivanpaikka tmv mut sillai että heti sen näin ku tikkua tuijotin :O. Voiko oikeesti?! Mulla nous lämmöt heti perjantai aamuna kun se ovisplussa torstaina. . Että voishan se olla dpo8.. mut silti. Jos mä en ois tota davidia eilen tehny ja todennu että ei anna turhia mitään ainakaan mun pissasta ni en nyt ehkä näi ihmetttelis..
 
Voihan vittu negoja! :( tsemppiä siskot!

Tuollaisen tein äsken tunnin pidätyksen jälkeen! Eiköhän ovis ole tulossa? Eihän tuo plussa ole kun niin lyhyt pissavälikin oli, mutta testaan illalla uudestaan ku otan nyt 4h välin etten käy pissalla :)
 

Yhteistyössä