Mollylle tsemppiä, etä vuoto on on iha huoletonta, eikä se BITCH ole tulossa!
xiennallakin jännää.. meitä täällä nyt monta tyrkyllä joulukuisiin.. voi kun kaikki päästäs!
mymosa Mä tiedän niin ton, kun sitä on pakko tehdä se testi, negatesti siis vielä ainakin, ni se vaan jotenkin antaa aihetta pessimismille, vaikka tietää, että ihan liian aikaista.:headwall: Kuulkaan, tääkin meni tekee, ihan vaa tikkuun kusemisen ilosta
. No ette ikinä arvaa.. nega!
Tänään siis dpo7, ne eilisen todella voimakkaat vihlonnat ja tuikkimiset vasemmalle on tipotiessään. Ei kyllä ole mitään vuotoja tai limojakaan tullu. Paskat, tässäkös tääkin taas oli?! Toki on aikaa ja hyvin. Oikeestaan vasta ens perjantaina ois se oikea testipäivä, kun dpo14, mut heiiiii, kuka niin kauan jaksaa odottaa!! Mulla ei oikeestaan muuta oiretta ole, kun väsymys, päänsärkyily ja nää tunnekuohut. Oon tänäänkin jo yhen show järkänny kaikkien iloksi aamutuimaan :ashamed:. En mä myönnä normisti tällanen olevani. Vähän ehkä menkkajomotusta laselällä- ja mahalla havaittavissa. Ja noi lämmöt ihan törkeen koholla! Tärppikierroissa ne on olleet aina tosi korkeet, kainalosta 37 ja jopa ylikin.. että toivo tietty elää vielä viikon ajan.