Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täältä tulee ihan vaan omaa napaa, kun pitää jonnekin päästä purkamaan tätä tuskaa eikä työnteostakaan tuu yhtään mitään.

Oon rampannut vessassa varmaan tunnin välein - märkää on mutta ei merkkiäkään tädistä. Mahaa tuikkii edelleen joku nuppineulalla kohdun kohdalle vähän vasenpainotteisesti. Tää kun on ihan uutta mulle, niin ärsyttää, kun en tiedä onko taas joku tädin uusi kiusantekotapa vai positiivinen merkki. HERMO MENEE!

Taitaa olla niin, että kotimatka kulkee apteekin kautta ja mukaan lähtee yksi herkkä testi ihan vaan siltä varalta, että huomisaamuna ei enää kestä ja haluaa varmistaa varmimmalla mahdollisella. Miten tää piinailu tällä kerralla onkin näin vaikeeta... :headwall:
 
Ootko mymosa muuten testannu ovistikuilla nyt? Mä oon oviksen jälkeen joka toinen päivä tainnu dipata. Meni nii hailuraks ku pystyy heti oviksen jälkeen.. tänään oli vasta niiku ees vähä viivaa näkyvissä. Oon lukenut että ovistesti näyttäs raskauden vasta ku r-testi ois selkeä plussa.. onks noin? Muutama ovistesti on jäljellä.. taidan ne säästää ens vkolle.
 
nelHM Mie aiemmin linkitin tänne sellaisen diagrammin, jossa näkyi luteinisoivan hormonin määrät kk-kierron eri vaiheissa. Muutama päivä ennen kuukautisten alkamista pitoisuus nousee lähes yhtä korkeaksi, kun oviksen aikaan. Eli plussaa saattaa pukata kierron lopussa, mutta se ei välttis tarkoita raskautta, vaan tädin tuloa.

mymosa Mie käyn täällä kans kännykällä välillä ja foorumi toimi tosi huonosti ja ääkköset jäi puuttumaan, kun kirjoitin. Sitten hokasin, että aivan sivun alalaidassa oli kohta, josta sai valita täyden version ja johan alkoi pelittämään. Kuvien katsominen kyllä tökkii välillä vieläkin, mutta kun rauhassa on antanut latailla niin on näkynyt ihan oikeinkin.
 
mymosa
Näättekö te kännyn käyttäjät mun viivanpaikkaa? testissä se erottuu jotenkin tietyssä kulmassa, en tiiä kuvasta.. koetin näyttöä kääntelemällä sen hahmottaa.. :D

katso liitettä 19512

Mulla ei oo yhtään ovistestiä enää jälellä niin en voi niillä testailla, muuten varmaan testailisin koko ajan..

Mun aatamin ikäsellä liukuläppämallilla ei pääse koko kaksplussan sivuille, sylkee wapin pois päältä heti.
 
Oodikas : niin laitoit, muistankin sen nyt =). Ja niinhän se tais tehdä että vähän vahvempaa viivaa tuli loppukierrosta mut ei todellakaan plussaa. Mut siis niillä kellä tärppi käynyt niin millo se ovisplussa tullut? Haamujen aikaan vai vasta vahvan r-testiplussan aikaan =)?
 
nelHM mä nään vähän jotain viivan tapaista ku oikeen kauan tuijotan, varsinki testin alareunassa ihan ku olis viivan alkua ja mä en oo saanu davidilla edes mitään viivan paikkaa joten joten...;) toivotaan että saisit kunnon haamun pian! Täällä puikottelee alavatsaa mut menkkajuilintoja ei oo ainakaan vielä..huono olo on edelleen! Niin hyvin sanottu Xienna toi tädin uusi kiusantekotapa :LOL: täällä ihan samat mietteet....
 
Mymosa, mä en tällä omalla luurilla näe mitään tuossa kuvassa :-/

Xienna, mulla täysin samat fiilikset. Vessassa saa ravata kokoajan ja tänään aamulla alkoi hirveät menkkajuilimiset, mitkä mulla yleensä alkaa vasta samana päivänä kun menkat... ja viluttaa. Nyt menossa kp 28/29-32.
 
  • Tykkää
Reactions: Xienna
No mulla onkin vasta kp22/26-28 mutta livenä nään mutten luota silmiini :D aamun testi oli ehkä selvempi muttei kuvaa siitä. Tää on niiin hullua mutta koukuttavaa hommaa! Vastahan mä täällä tuota kuopusta jännäilin ja nyt se tuhisee 9kk ikäisenä tässä! mutta tässä vielä lisä kuva :D 20140328 151245 - Aijaa.com
ja vielä kuivana:
 
Viimeksi muokattu:
Tikru78: Se vilutus taitaakin olla vielä oireista mainitsematta. Oon palellut parina iltana ihan horkassa peiton alla niin kauan kunnes mies on liimaantunut ihan kiinni lämmittämään. Joku aika siitä, niin oon muuttunut ihan tulikuumaksi - etenkin posket, kädet ja jalat on hehkuneet niin, että eilen jo mietin mahtuisko kananmuna paistua kämmenellä.

Jos Mymosa mun mieheltä kysyttäis onko jotenkin outoa suuttua moisesta suola-asiasta, niin naurais varmaan mahansa kipeäksi - on nimittäin nähnyt senmoisia tulistumisia TOSI merkittävistä asioista viime päivinä :LOL: Miesparat, kaikkea ne saakin kestää...

Eka apteekki ohitettu, mutta oon satavarma, että jos en käy sitä herkkää testiä hakemassa, niin kaivan jossain välissä kaapista apteekin normitestin ja jos on nega niin en tiedä olisko herkkä näyttänyt muuta. Ehkä (mahdollisella) mielenrauhalla ei oo hintaa.

Ihanan aurinkoista viikonlopun alkua kaikille. Toivottavasti plussia paukkuu joka suunnassa niin o- kuin r-testeihin :heart:
 
mymosa
dpo8--> Nippailua vuoroin vasempaan ja oikeaan, ensimmäistä kertaa rintojen kivistystä, sellainen piukaksi meneminen ihankuin kylmä olisi käynyt (olin sisällä huppari päällä), välillä kylmä ja välillä kuuma (clomit??) Niin ja alaselkä on ihan mahdottoman kipee. Palelua, ilman kuumetta.
Tossa viime tärppikierron oireeta ja noi on aika paljon sitä mitä nytkin.. enää paleltaa vaan iltasin ja aamuisin, sekä posket helottaa välillä aikalailla.. Ainoastaan tissit on aika oireettomat, ei kauhean arat mutta ihan vähän raskaat kun ottaa liiveistä.
 
piuu: sun eka kuvista siinä vikasss vois pientä haamua olla, muisss en näe (eli vika kuvassa tietty :D )

Mä vedin ihan kamalat överikilarit aamulla kun olin unohtanut lasten yhen menon joks heti aamukasilta. Sit mä sain nukkua puol seiskaan ja kaikki oli mun mielestä pöin vattua js ylivoimaista selviytyä enää mistään. Neljän lapsen kaa yllättävä käänne aamuohjelmaan enne kasia oli siis liikaa :O. Piti pyytää anteeksi. Tunnetilat vaihtuu lennosta. Mukavaa viikonloppua meille siis :D
 
Mymosalla ja nelHMillä näkyy kummallakin haaleaa viivasta ainakin kännyllä! :) Ja hei mullahan alkoi haamuilemaan viime raskaudessa jo dpo7 (ai mikä hätäPöksy? :D ).

Kiitos uudesta pinosta. Mulla nyt kp 9 ja limameininki on aika selvä. Ovis mulla yleensä just kp10-14, ehkä yleisimmin. :)

Pakko käydä kurkkiis nyt kuinka teidän testit jatkossa haamuilee. <3 Kummallakin oli ainakin niin tyylipuhtaat ovisplussat!!

Muoks... Piuullakin nään haamulaista.. <3 Oisko nyt plussakierto monella?!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Kyllä minäkin haamujen haamuja teidän testeistä erotan =)
Täällä ei mitään raportoitavaa, ovista odotellessa :popcorn:

Mulla on muuten toi palelu ollu yks ensimmäisiä raskausoireita kummassaki raskaudessa. Toinen mikä oli, niin makuaisti parani. Tokaa oottaessa olin ihan varma raskaudesta ennen minkään testin tekemistä, kun Subwayn Kana Teriyaki - subi maistu yhtäkkiä ihan erille ku ennen :rolleyes:
 

Yhteistyössä