Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heilanga : kyl mä nään iha värin kera. Oi ku nyt vahvistus <3!!
Pikkuisia unelmia: iha selevä hommeli. Onnea <3

En mä kehtaa ees kuvaa laittaa omista onnettomista plankoista :(. Ja mulla niiiin järkyttävät alaselän poltot ettei tosi. Tissit räjähtää iha just. Vauva lopetti imemisen ku seinään ja ne nyt sit paisuu keskenään ja räjähtää varmaan kohta. Lopetti imemisen km kierrossa kans ku seinn, maito muuttu iha harmaaksi.. nytkin. Mut en tiiä. Nii on kamalat poltotnettä tietääkö huonoa? Alaselän poltot kyl ollu ekoja raskausoireita ja viimeisimmät menkat alkaneet ilman oireita.
 
Viimeksi muokattu:
Iltoja :wave: Tähän vois mun kohdalle laittaa himotestaaja/himoultraus ramppaaja... menen huomenna yksityiselle koska mun kuuppa halkee koht ressistä mikä on vialla. tänään siis jatkui oikean nivusen jomottelu ja iltaa kohden on ärtynyt todella kovaksi, sattuu aivan vietävästi ja otin jo panadol 1g eikä mitään auta!!! Ja asennosta riippumatonta särkyä... limoja tulee ja ovistestin tein taas vaihteeksi ennen kun varasin aikaa ja siihen tuli testiajan jälkeen selvä punainen viiva mutta kuitenkin huomattavasti heikompi mitä kontrolliviiva joten ei ole oviskaan ovella eikä edes pitäisi, laskujen ja kierron mukaan ovis mahdollisesti aikaisintaan vasta 3.4 tai vasta 6.4. ni käydään nyt mielenrauhan vuoksi kuvauttamassa paikat ettei ole mitään ylläriä.

Syy miksi olen näin levoton kohdun alueella olevista kivuista on se että olen kerran tullut raskaaksi pillereistä huolimatta ja se oli niin vaikea päätös kun jouduin pistämään kesken ja istukan palasia jäi ja sit aloin vuotamaan ihan kamalasti ja meinasin kuolla joten en turhia enää odottele minkään vaivan/säryn kanssa mielummin maksan itseni kipeeks kun ravaan yksityisellä mutta saanpahan mielenrauhan :) Nyt hyviä öitä :wave:
 
Laitan nyt mun ovistestikuvaa, taitaa vielä olla nega. Luulen et ovis on kp 11-13 joten pari päivää vielä :)


Heilangalla minäkin nään haamua ja pikkuisiaunelmia sinulla selvääkin selvempi viiva :)

Muillekin plussaonnea! NelHMilläkin jotain haamulaista nään.
 
mymosa
Onnea plussaneille..

Kyllä mä sanon, että nainen kroppansa ja mielensä tuntee.. LH-vaihe jäi TAAS 8-9pvään :'(
Sain gynelle peruutusajan ja käyn nyt siellä kysymässä josko jotain vois jo nyt tehdä, ettei tarviis alkaa TAAS odottamaan yli vuotta..
 

Yhteistyössä