Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30802308:
Cisu, jee! Peukut tanassa!!

Unnallaki aika hyvä jo :)!

Mä kyl lämpimästi suosittelen digiä siinä mielessä että ainaki varmistaa sen tikun. Tai ainaki mulla on aina niin tulinnanvaraiset viivat että digi hymyili silloin ku itse olin sitä mieltä että tikku ei olis ollu ihan plussa. Oltais oltu varmaa myöhässä jos olisin tikkua tuijottanu ku seuraavan pv aamupäivällä ovis oliki jo ohi. Tai ainaki tumman viivan tullessa kantsii alka testata kaks kolme x päivässä.
mistä saa parhaimmat digit ? tai minkämerkkinen? ja kuin monta niitä tarvii tilata.
Aattelin sit siihen satsata kun pojat tulee takaisin anoppilasta ( lähtevät kuukaudeksi merten toiselle puolelle kesäkuussa ).

mulla on nyt kp 41. Kierto yleensä 33, pisin oli 38. Nyt vuosi yritettu vauvaa, mulla on edellisestä liitosta kaksi eli ei pitäis olla ongelmaa itellä. Kysynkin onko joillakin ollut ovulaation aikaan n. viikon ruskeaa vuotoa. En kyllä tikuttanut ovulaatio mutta n. 2vk edellisestä menkoista alkoi. Ja siis todella vähän. Ei ole ikinä ennen ollut ja ikää 28.

Testi näyttää negaa. N. kaksi viikkoa oletetusta oviksesta oli päivän kestävät mahakivut joista ajattelin että menkat alkaa mutta eivätpä tulleet.. Ei kai se oo mahdollista että tuo tuhruvuoto olisi ollut menkat (eli kierronpituus ois ollut 14pv) ja nuo mahakivut oviskipuja.. Kauankohan mä ootan jos ei menkkoja kuulu ja testit näyttää negaa..

Wolt. Ovisdigejä ei käsittääkseni ole ku Clearbluella. Niit saa apteekista ja verkkokaupasta. Noitaki on nykyisin kahtaa laatua, normaali digi joka antaa ympyrän jos ovis ei oo ja hymiön ovispluspäivänä. Sitten on se ns kaksoishormoni testi joka mittaa sen LH lisäksi estrogeenia. Yleensä ennen ovista estrogeenitaso nousee ja sit tulee se LH piikki. Tuo kaksoishormonitikku antaa ympyrän jos ovis ei ole lähimaillakaan ja ku estrot alkaa nousta se antaa vilkkuvaa hymiötä. Näitä voi tulla 1-10 päivää tai mitä vaan siltä väliltä. Sit ovisplussana hymiö on sellanen pysyvä naama.
CB sivuilla on kattavampi ohje.
Noi on musta sen verran kalliita että itse käytin liuskojen rinnalla ja ku viivat alkoi tummeta niin aloitin digin rinnalle.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Mamma hienosti tummuu sinun viivaset :)

Mulla alakaa tulla turnausväsy tässä hommassa. Kohta 4kk ollu yhtä piinailua ko oloja on vaikka toisille jakkaa. Ainako saa vähänki semmosta ajatusta että nyt oottellaan rauhassa niitä menkkoja, niin sitte tullee jotaki mitä on ollu vaan raskaana ollessa, niinku nyt esmes se migreenikohtaus ja tuo veri nenästä. Huoh. No luojan kiitos kuiten mie pääsen reilu kuukauen päästä taas töihin niin loppuu tämä alituinen ittensä piinaaminen :headwall:

E: Bubblemachine en nää miekään mittään :(

Viimeksi muokattu:
Bubblemachine: en minäkään näe mitään... uutta testiä loppuviikosta!

Pupelaattori: Kiitos! Minunkin mielestä tummunut. Mikä sinun kp nyt on? Ymmärrän niin hyvin tuon turnausväsymyksen... :hug:

Minulla töihin paluu elokuussa ja kiva palata uuden raskausuutisen kanssa; - pomo ei kyllä ilahdu. Onko muilla käynyt vastaavaa, kuinka olette asian hoitaneet?

Varoitus! Sisältää ankeaa avautumista!

Huoh. Viimeöisen tuntien valvoskelu ja vatvoskelun päätteeks tulin sellaiseen tulemaan, että jospa vain nyt päätän että en oo raskaana kumminkaan, ni ei oo sitä stressattavana. Vaikka mahdollisuus on olemassa ja on erittäin toivottu sellainen, alkaa tää piinailu ottaa kupoliin tosissaan. En saa päivääni mahtumaan niin paljon kaikkea ettenkö viimeistään nukkumaan mennessä ala funtsia päivän tuntemuksia.. nippailiko sieltä, jomottiko täältä, onko tissit vielä pinkeet..? Mieskin alkaa katsoa jo hassusti kun mittailen aamusin rinnanympärystää, kun tuntuu olevan pulleat pallot rintojen tilalla. Joka kerta kalenterin ohi mennessä laskenkiertopäiviä ja kelaan et pitäiskö nyt tuntuu joltain.. Ihan hullua jo omastaki mielestä.
Huoh.
Ei ihme että ihmiset tarvii lomaa jo ennen lasta.
Ehkä vielä iltaan mennessä saan itsestäni ulos jotain positiivisempaa.

• Tykkää
Reactions: Wolt ja Spukka
IMN
Alkoikohan meillä yk 2.. aamulla huomasin pyyhkiessä hieman rusehtavaa vuotoa, jota ei oo sen koommin tullut.. toisaalta menkatkin ois nyt positiivinen juttu, koska ootin sellasten ilmoittavan itsestään vasta monta kuukautta pillereiden lopettamisesta.

Cisu pidetään peukkuja!!

UnnaAlkaa näyttää hyvältä. :)

mamma2012 hienosti tummuu. :heart: :) Joo on meillä kissanpentu. otettiin se ihan pienenä rääpäleenä syksyllä kun mun hoivavietti oli ihan kamala. :D Ja plus tykkään kissoista , meillä on 2 vanhempaa kissaa myös. On se vieläkin pienehkö ja kamala riiviö kun on niin nuori vielä.

Bubblemachine En kanssa näe. :(

Oudsi Kyllä tosiaan tarvii välillä lomaa.. ei pää kestä jatkuvia pettymyksiä.

IMN Toivotaan että jotain tapahtuu että vaan junnaa paikallaan. :)

).( Mun testit tuli postissa... nytkö sitten pitäisi osata olla tekemättä niitä? Onko kokemuksia Davidin testeistä? Noi liuskat näytti olevan niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30802473:
Wolt. Ovisdigejä ei käsittääkseni ole ku Clearbluella. Niit saa apteekista ja verkkokaupasta. Noitaki on nykyisin kahtaa laatua, normaali digi joka antaa ympyrän jos ovis ei oo ja hymiön ovispluspäivänä. Sitten on se ns kaksoishormoni testi joka mittaa sen LH lisäksi estrogeenia. Yleensä ennen ovista estrogeenitaso nousee ja sit tulee se LH piikki. Tuo kaksoishormonitikku antaa ympyrän jos ovis ei ole lähimaillakaan ja ku estrot alkaa nousta se antaa vilkkuvaa hymiötä. Näitä voi tulla 1-10 päivää tai mitä vaan siltä väliltä. Sit ovisplussana hymiö on sellanen pysyvä naama.
CB sivuilla on kattavampi ohje.
Noi on musta sen verran kalliita että itse käytin liuskojen rinnalla ja ku viivat alkoi tummeta niin aloitin digin rinnalle.
Niitä siis.
Onks niillä ovisliuskoilla eroa?

Wolt. Lienee makuasia. Toiset tykkää että pitäisi kokoajan olla melko selvä viiva Liuskassa (vaikka olisi nega ) mut mä itse taas tykkään et nega-aikaan viiva on ja pysyy haaluna ja sitten ovisaikaan vasta alkaa tulla tummaa viivaa. Mutta mulla ei ole kokemusta kovin monista. Davidin ovistestissä (pinkit ) sain tummaa viivaa vaikka imetim 24/7 eikä menkkoja kuulunu kuukausiin. Ei siis ollu todellakaan plus. MUTTA koskaan en niillä testannu ku kierto alko toimii joten voi olla et ne olis plussana antanut vieläki selvempää viivaa.
PC (pregcheck ) ja rfsu antaa mulla molemmat sitä hiton ärsyttävää toisesta laidasta tummaa viivaa mutta niitäkin oppii tulkitsemaan kun plus on sellanen et se pamahtaa heti eikä tummu hissukseen.
Että öö.. kai ne kaikki toimii jolloin tavalla :D

• Tykkää
Reactions: oudsi ja Wolt
oudsi tiiän niin ton tunteen :( Aina kun menkat alkaa ja pettyy taas niin seuraava viikko menee ihan hyvin eikä asiaa mieti, mutta aina oviksen aikaan ja varsinkin sen jälkeen piinapäivinä on niin ärsyttävää kun kokoajan kuulostelee oireitaan ja niiden puuttumista.. Välillä tekis mieli aloittaa taas joku ehkäisy, ettei tarvitsisi miettiä tätä juttua kun ei olis mahdollista edes olla raskaana.

Musta tuntuu niin typerältä, että teininä pelkäsin aina raskautta kun joku yks pilleri unohtui ja heti olin hakemassa jälkiehkäisyä ja nyt olen ollut ilman mitään joulusta asti eikä vieläkään tärppiä :( Ja olen kuitenkin vasta 20v. Jotenkin kuvittelin, että se heti tärppäisi kun tuntuu että kaikki teiniäidit tulee raskaaksi jostain yhdestä kerrasta.

Ja tuntuu myös typerältä ja väärältä olla surullinen, ettei neljässä kuukaudessa ole tullut tärppiä kun tietää että toiset yrittää vuosia ja jaksaa silti olla positiivisia. Voi kun olisin vain mies ja vois vain hoitaa hommat ja odottaa plussaa tuntematta mitään oireita ja "oireita"..

//niin ja mulla siis dpo9 enkä vielä testannut. Ehkä viikonloppuna.. Viimeksi menkat alkoi dpo12.

Oudsi &Nyytikkii. :hug: ymmärrän. Mäkin nauroin joskus että miks mä panikoin jostain ehkäisystä (no..ok..en mä aina ole lapsia halunnu eikä oo ollu sellasta parisuhdettakaan) kun sitten kuitenki vei 8v saada esikoinen.. Mutta odottavan aika on pitkä, oli kyse kuukaudesta tai puolesta vuodesta.

Wolt. Nojaa.. ei varmaan silleen samalla tavalla. Tosin en tiedä noista sika halvoista tikuista että miten ne toimii. Jollain voi olla kokemusta :)

• Tykkää
Reactions: Wolt ja Nyytikkii
Tammityttö niinpäniin.. :( Toivotaan nyt keväisiä plussatuulia ketjulaisille <3

unna1 Noniin nyt vaan ahkerasti petipuuhiin! Toi on jo niin vahva viiva että plussa saattaa mennä ohi ja aamulla saattaa olla jo vaalentunut. Mulla ainakin kävi niin.

Blaah en tiiä miks mutta jostain kumman syystä päätin tehdä puoliksi leikatulle onestepillä raskaustestin ja ainakin tuli todistetuksi, että ne todellakin antaa noita viivanpaikkoja. En kyllä todellakaan tiedä mitä luulin näkeväni siinä dpo9 pari tuntia pidätetystä pissasta mutta jaa :D Tää viivanpaikka tuli kuitenkin 10 min testin teon jälkeen, aikaisemmissa kierroissa tuli vasta testiajan jälkeen..

// ylempi siis ovistesti mallina vain! :)

///Oho voi ei eksyipäs sinne kisupentujen karvoja väliin! Pahoittelut :LOL:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä