Unna no niin, piinaavat kaks viikkoa tiiossa!
Mamma siis mullon reilu 9kk synnytyksestä eikä menkat oo vielä alakanu. Joulun aikoihin alako vauvakuume noussa ja tässä sitä edelleen ollaan. Imetän vauvaa vielä sen sata kertaa vuorokauessa enkä siitä oo valamis tinkiin ko tissi on tuolle niin tärkeä. Voi olla pitkä tämä oottelu... :headwall:
Lastentarvikkeita mie oon ollu aina huono ostaan, ylipäätään en oo mikkään shoppailija ja muutenki oon vähän sitä mieltä että ko nämä kasvaa niin nopsaa niin en pistä rahojani semmosseen mikä on vaan hetken käytössä. Yhistelmävaunuihin oon panostanu ja kaukaloihin ja turvaistuimiin ko me ulukoillaan paljon, siinä on mukavuus tärkeä ja turvallisuuesta ei myöskään tingitä. Vaatteeita ostan uusina vaan sen mitä ei olla saatu tai mitä ei kirpparilta löyvy
Sitte isompana alan ostaan uusia ko pitoaikaa on enempi. Ja mie taas tykkään nuista ulukoiluvaatteista että saa olla aika huonotki ko ne on niin kovalla kulutuksella enkä oikeasti usko että mikkään tekstiilin pinnote kestää sitä että hietikossa kontataan.. Paitsi jos tiiätte että kestää niin saa vinkata
Tammityttö onko lähteny massu vielä kasvuun?
E: Ja oikeasti nämä Wondfon r-testit on ihan sikähyviä ko ei näihin tuu kuivanakkaan mittään viivanpaikkaa!