Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Minäki täällä edelleen käyn lukemassa ja kommentoin
Tammitytölle ja Oravalle, että mullahan kans la siirty melkein kaks viikkoa varhaisultrassa. mua se ei yllättänyt, kun oli lääkkeetön kierto ja sillon kierto voi olla lähemmäs 60 päivääki. Ja jännä ku mulla ja kaverilla on 3 päivää eroa viime kuukautisten alkamispäivässä, mutta nyt lasketussa ajassa on reilu 2 viikkoa. :)

Ihanasti plompsahellu plussia tänne! Onnea kaikille! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: 0rava ja Wolt
Ihana plussa aalto.. Kumpa sitä hippunen tulisi tännekkin :) vielä ei oo jaksanu hakea sitä digiä apteekista, mutta ei ole kyllä tätiäkään kuulunut (oireet kyllä jatkuu edelleen. onko ne näytteet voinu olla liian laimeita jos 2-2.5 odotuttanut? ).

:ashamed:
 
Heippa taas

Himotestaajat kuin olen niin pitää uittaa niin kauan että saa tasavahvat viivat.. Alla on frsu:n eilen ja tämän päiväisen. Mielestäni on viiva on vahvistunut, mutta tasa vahvoihin on vielä matkaa. Tänään siis kp 27/28.



Tässä taas on One Stepin vertailua myöskin eilisen ja tämän päivän välillä. Käytetään näitäkin testejä pois, kun kerran on hankittu. Eikös näissäkin ole havaittavissa tummumista?


Ihmeellinen ruokahaluttomuus vaivaa. Edellisestä syömisestä on jo 12 h, mutta mitään ei tee mieli. Ei ole pahaa oloakaan.

Wolt hyvä että sait varattua ajan gynelle. Mulla on vain kokemusta yksityisistä gyneistä ja kyllä sielläkin niitä kamalia tapauksia on.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja heidip*
Outius: on mun mielestä vahvistumista molemmissa.

Joo pyyhin sen vahingossa pois.. mut joo yksityiselle parin viikon päähän :)
Kokemusten / kuulemusten mukaan hirmu mukava tätönen Aavalla.
Mun kokemukset rajoittuu julkiselle :S varsinaisia kauhuja. Ja ku oon kipujen ja oman kokoni suhteen arka niin aattelin et se tätönen voi siten auttaa. Ja saa prosessoitua (ad/hd) aivot valmiiksi sinne käynnille :)
 
outius kyllä munkin mielestä on vahvistunut jo :)

Mulla on jotenkin kauhea ahdistus päällä tän vauvakuumeen kanssa :( Ollaan siis neljä kuukautta oltu ilman ehkäisyä ja vasta tää kuukausi yritetty "kunnolla" eli että oltiin oviksen aikaan sänkypuuhissa varmasti. En jaksais taas pettyä ja nyt on dpo8 eikä oikein mitään oireitakaan oo :( Jotenkin vaan tuntuu, että kyllä sitten kun raskaaksi tulee niin tulee jotain oireita varmasti heti mutta eihän se tietenkään aina niin mene..

Dpo4 multa tuli pisara verta ja sellaista kirkasta venyvää limaa ja toivoin että se olisi voinut olla kiinnittyminen mutta en tiiä voiko se ees noin aikaisin tapahtua.. Joka puolella vaan puhutaan viikosta. Tuntuu niin ahdistavalta kun on kuumeillut jo monta vuotta ja joka kuukausi toivonut sitä raskautta :( Ei jaksaisi pettyä taas.
 
Nyytikkii Noista oireista sen verran, että alku oli todella oireetonta ainakin täällä päin. Ei mitään tuntemuksia, juilintoja, nipistyksiä, rintojen arkuutta yms. ja ajattelinkin, että turha edes testailla.

Sitten tulikin töihin mennessä tunne, että purjo lentää ihan justiinsa ja sen jälkeen tulikin haalea haamu testiin. Mutta ennen sitä ei yhtään mitään oiretta.
 
Onpas täällä plussa-aaltoa :) täällä piinapäivät menossa. Tänään dpo7 ja en malttanut olla testaamatta. Odotetusti nega. Tisut alkaa tulla aroiksi, nenä vuotaa ja alamahassa kuplii ja juilii. Luullakseni taas kuvittelen nuokin vähäiset oireet. Jospa malttaisi jotenkin vielä pari päivää ennen uutta testiä. Eri asia, onnistunko. Testit suorastaan huutelee kaapista.

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulahduksia meille muille :)
 
0rava niin no toisaalta aika monilla piinailijoilla se oireettomuus okin ollut oire :D Tai mulla on ollut aikaisemmin aina kaikkia oireita jotka siis ovat olleet kuviteltuja tai tulevista menkoista johtuvia.. Tekis mieli huomenna dpo9 testata kun on niitä tosi herkkiä testejä mutta saa nyt nähdä. Raportoin sitten tänne kun en enää malta olla testaamatta! :D
 
Nythän se pirun tyrkkäs kun tyhmänä menin kattelemaan lastenvaunuja!! Kuinka masokistinen ihmisen pitää olla?! Ihan rupes melkeen itkettään ku mietin jos en pääsekään semmosia lykkimään.. menis jo tää viikko et ois taas vähänviisaampi tästä tilanteesta. :ashamed:
 
Oudsi, mulla niin samanlaiset tuntemukset, ite eksyin kattelemaan vaan kestovaippoja... Vahingon kautta kylläkin, oon vältellyt lastentavaraliikkeitä yms, mutta... Ja sitten itkin täällä kestovaippojen äärellä ja mies tuli sanoo et ei se oo vaihtoehto ettei tommosia voitais ostaa. :D Eli ei se oo sullakaan vaihtoehto, kyllä sä pääset lykkimään lastenvaunuja ja mä hankkimaan kestovaippoja! :LOL:

Ärsyttävän kipeet menkat menossa. Tuntuu et pillereiden jättämisen jälkeen jokainen menkkakerta on ollut edellistä kipeämpi, toivon niin ettei päädytä siihen tilanteeseen mikä mulla oli teininä, kaks ekaa päivää menkoista pakko olla kotona ku on niin helvellisen kipeä... Pelottaa ajatuskin...

Yk 6 tosiaan alkoi sunnuntaina. Ketuttaa. Tosi paljon :( Mut eipä kai sille mitään nyt voi, tällä kertaa vaan aivan tosissani kerkesin toivomaan raskautta kun oli poikkeukselliset 4 päivää myöhässä. Ihan hirveetä jos mun tarkat menkkani nyt oikeesti alkavat vittuilemaan ja tulemaan myöhässä kun yritetään ja kaikesta stressataan :eek:

Ajattelin tulla kysymään, että milloin te olette saaneet esim. jotain pillereitä tai ruiskeita avuksi yritykseen? Onko ollut pakko mennä yksityiselle? Minkä takia (ylipäätään yrittämisen tueksi vai esim. epäsäännölliseen kiertoon) määrätty? Kuinka kauan tarvinnut yrittää että saa apua? Onko tehty mitä tutkimuksia ennen kun on annettu? Kaiken saa kertoa! :D Oon jo nuuskutellut täällä mutta ku oon niin vainoharhanen kaikesta löytämästäni, muka pitäis saada vahvistukset kaikelle... Oon menossa sisätutkimuksiin ensi kuun alussa (kystan leikkauksen mahdollisuus mm) ja siellä sitten ajattelin ahdistella lääkärisetää tai tätiä tästäkin aiheesta...
 
Kiitos Theran ja Aigle :heart:
itekin ajatuksen kanssa välttelen kaikenkarvasia lastentarvikesivuja. marketissa käydessäkin on pakko kulkee puoliks silmät kiinni ettei näe niitä kaikkia kamoja jotka huutaa sieltä hyllyistä.. mutta kuinka nyt hairahduinkin nuille sivuille.
Aigle on kyllä oikeessa siinä että ei loppupeleissä kukaan estä mua hankkimasta niitä pahuksen vaunuja ja läksen niitä lykkimään tuonne kylille! :LOL:
 
Sunflower11
Ajattelin tulla kysymään, että milloin te olette saaneet esim. jotain pillereitä tai ruiskeita avuksi yritykseen? Onko ollut pakko mennä yksityiselle? Minkä takia (ylipäätään yrittämisen tueksi vai esim. epäsäännölliseen kiertoon) määrätty? Kuinka kauan tarvinnut yrittää että saa apua? Onko tehty mitä tutkimuksia ennen kun on annettu? Kaiken saa kertoa! :D Oon jo nuuskutellut täällä mutta ku oon niin vainoharhanen kaikesta löytämästäni, muka pitäis saada vahvistukset kaikelle... Oon menossa sisätutkimuksiin ensi kuun alussa (kystan leikkauksen mahdollisuus mm) ja siellä sitten ajattelin ahdistella lääkärisetää tai tätiä tästäkin aiheesta...
Jos on joku selkeä syy (esim. pco tms) ni kannattaa aiemmin mennä tutkimuksiin, mutta vuosi on se raja yleensä, ainakin julkisella. Yksityisestä en tiedä. Kyllä ne taitaa aika lailla tietenkin miehen sperman tutkia, naiselta verikokeet, sisätutkimus, mahdollisesti aukiolotutkimus.. niistä kait sit riippuen mitkä on jatkot.
 
Kesää kohti mennään.. hormonit alkaa hyrrää että eiköhän moni tule plussaamaan. ;) me meidän kissanpentu jouduttiin jo leikkauttaa kun neiti oli vähän väliä kiimassa. Eiköhän ihmisiin toi valo auta vähän samanlailla. :D
 
Theran aijaa no ehkä toivoa on vielä! :D Koitan malttaa vaikka viikonlopulle testaamisen kanssa niin ei tule turhaan pahaa mieltä ja sitä arpomista että mitä se liian aikainen testi nyt meinaa :D

oudsi voi ei :( kyllä se vauvatavaroiden ihastelu on tullut tutuksi kun kirppareitakin kiertää ja siellä aina on joku puolet tavaroista vauvojen vaatteita ym.. Mutta eiköhän mekin vielä ehditä niitä vaunuja lykkiä ja vaatteita vaihtaa ihan kyllästymiseen asti! ;)
 
Cisu, jee! Peukut tanassa!!

Unnallaki aika hyvä jo :)!

Mä kyl lämpimästi suosittelen digiä siinä mielessä että ainaki varmistaa sen tikun. Tai ainaki mulla on aina niin tulinnanvaraiset viivat että digi hymyili silloin ku itse olin sitä mieltä että tikku ei olis ollu ihan plussa. Oltais oltu varmaa myöhässä jos olisin tikkua tuijottanu ku seuraavan pv aamupäivällä ovis oliki jo ohi. Tai ainaki tumman viivan tullessa kantsii alka testata kaks kolme x päivässä.
 

Yhteistyössä