Oudsi, mulla niin samanlaiset tuntemukset, ite eksyin kattelemaan vaan kestovaippoja... Vahingon kautta kylläkin, oon vältellyt lastentavaraliikkeitä yms, mutta... Ja sitten itkin täällä kestovaippojen äärellä ja mies tuli sanoo et ei se oo vaihtoehto ettei tommosia voitais ostaa.
Eli ei se oo sullakaan vaihtoehto, kyllä sä pääset lykkimään lastenvaunuja ja mä hankkimaan kestovaippoja!
Ärsyttävän kipeet menkat menossa. Tuntuu et pillereiden jättämisen jälkeen jokainen menkkakerta on ollut edellistä kipeämpi, toivon niin ettei päädytä siihen tilanteeseen mikä mulla oli teininä, kaks ekaa päivää menkoista pakko olla kotona ku on niin helvellisen kipeä... Pelottaa ajatuskin...
Yk 6 tosiaan alkoi sunnuntaina. Ketuttaa. Tosi paljon
Mut eipä kai sille mitään nyt voi, tällä kertaa vaan aivan tosissani kerkesin toivomaan raskautta kun oli poikkeukselliset 4 päivää myöhässä. Ihan hirveetä jos mun tarkat menkkani nyt oikeesti alkavat vittuilemaan ja tulemaan myöhässä kun yritetään ja kaikesta stressataan
Ajattelin tulla kysymään, että milloin te olette saaneet esim. jotain pillereitä tai ruiskeita avuksi yritykseen? Onko ollut pakko mennä yksityiselle? Minkä takia (ylipäätään yrittämisen tueksi vai esim. epäsäännölliseen kiertoon) määrätty? Kuinka kauan tarvinnut yrittää että saa apua? Onko tehty mitä tutkimuksia ennen kun on annettu? Kaiken saa kertoa!
Oon jo nuuskutellut täällä mutta ku oon niin vainoharhanen kaikesta löytämästäni, muka pitäis saada vahvistukset kaikelle... Oon menossa sisätutkimuksiin ensi kuun alussa (kystan leikkauksen mahdollisuus mm) ja siellä sitten ajattelin ahdistella lääkärisetää tai tätiä tästäkin aiheesta...