Heipat!
Täällä ilmoittautuu ei-ehkä-niin-aktiivinen-käyttäjä, joka nyt kaipaisi kipeästi apua kokeneemmilta! Olen jo jonkin aikaa seuraillut kaikenlaisia keskusteluja, mutta eihän siitä vissiin yhtä paljon saa irti kuin itse osallistumisesta
Eli ensimmäinen lapsi olisi meillä toiveissa, yk6 sekä terolutit käytössä neljättä kiertoa juuri sitä kiertoa tasaamaan. Oviksen ajankohdasta ei hajuakaan, mutta gynen mukaan sitä kuitenkin tapahtuu, en kuitenkaan tikuttamaan lähde, kun pupuilua kuitenkin on vähintään joka toinen päivä..
Elikä nyt on ENSIMMÄISTÄ kertaa sellainen tunne, että on tärpännyt. En kuitenkaan haluaisi testailla, sillä olen kuullut paljon terolutejen aiheuttamista ''raskausoireista'', joten vähän haikein mutta toiveikkain mielin tässä ollaan! Pelkään putoavani korkealta kun näen sen negan. Nojoo kp24 ja oireita seuraavat: pieni jatkuva päänsärky joka välillä vahvistuu, kp19 kohdin alkoi nännejen kipu/aristus (kamala, ei edes voi käyttää rintaliivejä), kp19&20 oli pahoinvointia joka voimistui illalla, yleisesti paljon nippailuja alavatsassa, etenkin oikealla puolella, nivelkipua?, järisyttäviä alaselkäkipuja on ollut kahdesti mutta lyhyesti, hurjat mielialavaihtelut sekä uusimpana tänään ajaessa autoa oli n. minuutin ajan yllättävä pistelevä kipu kohdun suulla/syvällä emättimessä joka oli niin voimakasta että meinasi kyllä auto tieltä suistua. niin, ja on kyllä hiivaa pukkaamassa, vaikka sitä ei kyllä ole ollut sitten e-pillereiden lopetuksen vuosi sitten..
Kysymykseni nyt siis sekavan romaanin jälkeen on: olisiko mahdollista että olisin raskaana vai onko tämä vain terolutien tepposia..? Olisin todella kiitollinen jos joku viisaampi voisi tietämätöntä valaista