Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos nelHM :) Toivotaan että tämä piinailu loppuisi nyt tämän kuurin jälkeen :) Toiveikas olen ja niin oli lääkärikin :) Sanoi että todennäköisesti saat loppukevään/alkukesän vauvan jos olet aiemminkin raskautunut helposti :) Nyt kun vaan saisi ajan kulumaan nopsasti :) Edes yhden kuukauden verran :)
 
s4nnn Minä olen aina raskautunut helposti, vaan enpäs enää :(. Ei vaikka kuinka on ajoitukset ym. kohdillaan. No kahdesti ollut raskaana, mutta vain hetken. Enkö ole enää valmis raskauteen vai mikä lie? Ikä vissiin täynnä :D Itse en enää voi turvautua ajatukseen, että aiemmin oli helppoa. Toivon että sulla nappais nopeeta kiinni :heart:

YrittäjäJ Kyllä siellä testiviivan kohdalla on jooku viivanen ;)
 
heipat kaikille! ja aluksi toivon vahvistumisia haamuilijoille ja onnea jo plussanneille!<3
Täällä myös yksi himotestaaja ja nyt kun jännät päivät alkaa olla edessä niin oli pakko uskaltautua kirjoittamaa. :D oon lukenut koko pinon läpi ja jännittänyt kaikkien testejä, koukuttavaa on :D mutta siis meillä nyt toiveissa toinen, esikoinen vasta 8kk. vauvakuume yllätti keväällä kun yllätykseksi tein positiivisen raskaustestin, tolloin esikoisen ollessa vasta 4kk. juuri kun oli ehtinyt ajatukseen totuttautua niin sehän meni kesken :/
Tänään siis dpo 9 (ovis 5.8 testin ja tuntemusten mukaan) ja eilen ja toissa päivänä hätähousuna tuli testattua davidin testeillä ehkä jonkunlaiset viivanpaikat. nyt kun tuli tänään noita one stepin testejä niin tälläseltä näyttää :eek: kuva otettu n. 15min testauksesta, päiväpissasta.
dpo9
kuvittelenko vaan vai näkyiskö tossa tarkkaan tihrustamalla joku haaaamujen haamu? :eek: pitihän se ovistestikin kastaa, eilisessä davidin testissä oli joku juur ja juur havaittava viiva ovistestissä, tossa näkyvämpi mutta tarkottaneeko se nyt sitte yhtää mitään edes? :D

Kiitän jos joku jaksaa kuvaa kommentoida<3 :)
 
ssann: jotahin näkyy mutta mä en tiedä onko siinä väriä.. toisaaltaan ovistestin pitäs olla ihan kontrolliviivaa räikeempi jos hcg hormoonia sillä aattelee testata, jospa aamusta sais pinkki viivan r-testiinki :)

yrittäjä: sulla samoite jotain näkyy, mutta on niin tumma kuva etten erota. viivanpaikka ainakii.. oisit tuon testin kuvannu tuon valon kohdalla ja suurentanu, tuossa oli pimeä ja pieni, kännykälläkin koitin tihrustaa mutta en erota kunnolla :)

omanapa: nyt on siis varmasti ovis ,tuo kipu muistuu mieleen ja on niin kehno olo :headwall: mies onneks aamulla laitto *rojut ränniin* niin ei sen suhteen paniikkia tartte ottaa, mutta vihjasin kyllä että tulee hommiin kunhan lehmien aidan on saanu vedettyä pellolle :D
 
Moi taas tuolta toisesta ketjusta. :)

Mielipiteitä, kyseessä pelkkä viivanpaikka vai voisko olla joku erittäin hento haamulainen?
Tänään joko dpo 8 tai dpo 10.

Dpo 8 tai 10

Laitoin tänne aiemmin kuvaa myöskin rfsu:n testistä, jossa oli viivanpaikka. Lisäksi tämän viivanpaikan oikeassa reunassa oli pieni painautuma/lommo jo ennen testaamista. Joten jos näiden testien mahdollisesta erinäköisyydestä voisi päätellä jotakin. Tässä siis vielä yksi niistä kuvista, jotka silloin lähetin.

Viivanpaikka
 
Heipat! :) Täällä ilmoittautuu ei-ehkä-niin-aktiivinen-käyttäjä, joka nyt kaipaisi kipeästi apua kokeneemmilta! Olen jo jonkin aikaa seuraillut kaikenlaisia keskusteluja, mutta eihän siitä vissiin yhtä paljon saa irti kuin itse osallistumisesta :) Eli ensimmäinen lapsi olisi meillä toiveissa, yk6 sekä terolutit käytössä neljättä kiertoa juuri sitä kiertoa tasaamaan. Oviksen ajankohdasta ei hajuakaan, mutta gynen mukaan sitä kuitenkin tapahtuu, en kuitenkaan tikuttamaan lähde, kun pupuilua kuitenkin on vähintään joka toinen päivä..

Elikä nyt on ENSIMMÄISTÄ kertaa sellainen tunne, että on tärpännyt. En kuitenkaan haluaisi testailla, sillä olen kuullut paljon terolutejen aiheuttamista ''raskausoireista'', joten vähän haikein mutta toiveikkain mielin tässä ollaan! Pelkään putoavani korkealta kun näen sen negan. Nojoo kp24 ja oireita seuraavat: pieni jatkuva päänsärky joka välillä vahvistuu, kp19 kohdin alkoi nännejen kipu/aristus (kamala, ei edes voi käyttää rintaliivejä), kp19&20 oli pahoinvointia joka voimistui illalla, yleisesti paljon nippailuja alavatsassa, etenkin oikealla puolella, nivelkipua?, järisyttäviä alaselkäkipuja on ollut kahdesti mutta lyhyesti, hurjat mielialavaihtelut sekä uusimpana tänään ajaessa autoa oli n. minuutin ajan yllättävä pistelevä kipu kohdun suulla/syvällä emättimessä joka oli niin voimakasta että meinasi kyllä auto tieltä suistua. niin, ja on kyllä hiivaa pukkaamassa, vaikka sitä ei kyllä ole ollut sitten e-pillereiden lopetuksen vuosi sitten..

Kysymykseni nyt siis sekavan romaanin jälkeen on: olisiko mahdollista että olisin raskaana vai onko tämä vain terolutien tepposia..? Olisin todella kiitollinen jos joku viisaampi voisi tietämätöntä valaista :)
 
oijoii mitä kuvasia tänne onkaan tulvinut! Ihanaa! :)

..tähän väliin kyselisin hieman oviksesta.. tämän kierron siis menin täysin ilman ovistestailuja. Aikaisemmissa kierroissa olen saanut ovisplussan Kp18, joten oletan että ovis on tapahtunut Kp19.
Tänään minulla on Kp19 ja jo heti aamulla herättyäni (04:45) tunsin ovismaisia kipuja (vihloi alamahaa ilkeästi jos menin nopeasti istumaan ja ns."äkistys/tikistys" vihloi).
Mietin vain, että tuleeko nuo tuollaiset kivut/oireet kun munasolu irtoaa vai sen irtoamisen jälkeen? (Tiedän, että jokainen on yksilö ja kaikki tapahtuu jokaisella erilailla, mutta kertokaa hieman kokemuksianne - Kiitos!) ..mietin myös, että voinko kutsua huomista päivää jo Dpo1 : ksi?
 
Tervetuloahaikara Mulla ovista ennen limailee useamman päivän ja satunnaista nippailua muniksiin. Kun on ovis+ päivä, tiedän sen jo siitä ku ulkosynnyttimet turpoo iha törkeen isoks :O. Limat ehkä jo vähentynyt tälle päivää. Mulla se ite ovis tapahtunut aina ovis+ seuraavana iltana.. on jännä miten se menee aina samalla tavalla. Ja se irtoaminen tuntuu todella kipeänö alamahakipuna joka säteilee siis ihan arsen puolelle. Kestää noin puoli tuntia. Limat loppuuviimestään tohon, mut yleensä jo aiemmin. Alapääkin palautuu normaaliksi :D. Lyhyesti: mulla kovimmat kivut vasta oviksen tapahtuessa ja alamahalla, ei sivuilla.
 
nöösellä näkyy viivaa :)

s4nnn: Mä olen saanut Primoluteja joskus menkkojen siirtämistä varten parikin eri kertaa lomamatkan takia. Ekalla kerralla vuoto alko kun lopetin niiden syömisen. Toisella kerralla vuoto alko muistaakseni jo vähän aikasemmin kuin oli tarkoitus.

HooKoo-82: Paljon paljon paljon onnea uuteen kiertoon :heart:

Yrittäjä J:llä näen myös haalean viivan, molemmissa :)

ssann: Pinkkiä siellä on :)

Bella-: Haamu siinä on ja mä kyllä näkisin siinä myös hivenen pinkkiä väriä :)


Omaa napaa: Tää kierto on taputeltu. Joka päivä testannu sen puhtaan negan ja kolmella eri merkkisellä testillä, joten eiköhän se oo uskottava, että aletaan odotella niitä menkkoja vaan saapuvaksi. Varovasti mieheltä kysäisin, jos olisin niitä ovistestejä kuitenkin saanut tilata (sovittiin siis yhdessä, että otetaan nyt rennommin tää, kuin viimeks), mutta hän vaan totesi, että ei meillä ole mikään kiire, joten ei kannata ostaa. Mutta kun, mutta kun... :D No, koitan malttaa mieleni, vaikka se ei kyllä ole mun luonteen mukaista yhtään ;) Tänään on siis DPO12 ja kp28/28-30. Viimeks näky plussa testissä DPO10 ja kp26, joten eiköhän se ois jo näkyny, jos olis näkyäkseen. :ashamed:
 
20140815 061024
Rfsu 5min

Näkeekö muut? Väitän että tuossa on joku hailura :O. Eilen nimittäin tein sen yhden ja en saanut mitään siihen (1,5h pidätyksellä). Nyt aamupisusta tehty. Mie kun en näiden uusien rfsu:en kaa viivanpaikoista tiedä kun plussasin näillä silloin tuulimunassa... että tuo vain sellainen? Dpo7 nyt vasta.. Mutta kun en tikuttanut ovista, niin se voi olla enemmänkin, mutta ei vähemmän. Sen mie tiiän. Voi jännä nyt! Jotenki melko pessimistinen olo kun kyseessä rfsu.. vaikka hailuralla se sillon viimeksikin aloitti, silti. Oishan se melkosta jos heti ois tyhjennyksen jälkeen tärppi käynyt. En jotenkin vaan voi sellaiseen uskoa. Mutta jos nyt joku muu testi tässä vkl aikana vilauttelee hailuraa ni sit nousee toiveet kyllä.

Ja anteeksi omanapaisuus.

Muiden aamudippeja ootellessa =)
 
Viimeksi muokattu:
joa
Mun mielestä tossa sun testissä näkyy toi hailura paljon selkeemmin kun aikasemmissa. Mä ostin eilen tuplapakkauksen noita clearblue testejä ja enhän mä eilen malttanu olla ekaa käyttämättä vaikka ohjeessa sanotaan että aamun ekasta testi.. Eilisessä päivätestissä ei näkynyt ei niin mitään :D
 
nelHM ja joa mä nään hailurat molempien testeissä :) toivottavasti vahvistuu <3

Omaa napaa: aika nopsaan toi keltarauhashormoni alko vaikuttaa :) tiputteluvuoto loppui eilen illalla jo :) nyt sit vielä 9 päivää ja menkat ja sit oviksen odottelua. Nyyh. Miks tää aika ei mee nopeammin :D esikoinenkin lähti jo kouluun ja mä sen ajan yksin kotona pyörittelemässä peukaloita. Tuli muuten mieleen et mitenkähän jos lokakuussa alkaa duunit ja olisinkin raskaana. Se ois vakkariduuni ja mietin sitä et voiko työnantaja irtisanoa mut esim koeajalla keksimällä jonkun syyn? Raskaana olevaahan ei ilmeisesti saa irtisanoa raskauden takia. Ja joo tiedän on aikaista miettiä, mutta tätä se tekee kun odottavan aika on pitkä :D
 
Tuli ne sofit ja tokihan sit piti uittaa yks. Ei tuo nyt ole aamuisen veroinen lähellekkään mutta JOS kyse on rfsu:ssa oikeasta hailurasta, niin näin alussa varmasti on väliä, onko aamu- vai päiväpissa.

20140815 121345-1
15min

20140815 115915-1
5min

Myuks. Heitti nuo kuvat epäjärjestykseen mutta vaihdoin kellonajat oikein päin. . Järjestys vain väärä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä