Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
joa
Laitan illalla kuvaa ja teen kyllä uuden testin, viivanpaikka hyvällä tuurilla, sitten testissä valmiina joku ihme painauma viiva, eli tais olla viallinen.. Höh! Ja näillä oletetuilla dpoilla(15..) pitäs kyl olla plussa jo. Tosin vasta kp25.. Jännäillään.
 
NelHM kaippa tuo mun testini sitten vanhaa mallia on, vaikka ei ole kauaa siitä, kun ostin ne. Ainakin kontrolliviiva on ihan erilainen kuin sun testissä.

Oottepa te positiivisia! :D itse en kyllä tiedä, mitä tuosta pitäisi ajatella. Malttaisikohan huomenna tuhlata vähän kalliimman cb:n plus testin. Se sentään sanoo olevansa käyttökelpoinen ennen menkkojen oletettua alkua kun taas tuo rfsu sanoo, että vasta samana päivänä voisi aikaisintaan testata.
 
joa Vois olla viivanpaikka kun minä en näe väriä :(. Joskus kun testi alkaa semisti kuivahtaa niin se kulkee jännästi uudelleen tikun läpi ja sillo mulla näyttänyt tuolta. En osaa paremmin selittää mitä tarkoitan..

Aamulla uusi.
 
Kyllä joalla viiva näkyy :) tänään uus testi.
tuleeko noihin pregchek liuskoihin aina kuivuttuaan selvä viiva? Tein yöllä semmosen ku ukkonen herätti vessaan ja jätin sen testin jota katsoin aamulla. Näky haalee viiva. Mut siis menkkoja odotellessa.. :/
 
Moi! Oon jo pidemmän aikaa seuraillu tätä ketjua, mutta eipä vaan ole koskaan tullut kirjoitettua mitään. No, nyt oli pakko. Meillä takana 3,5v yritystä, ilman tikutuksia yms. Tyylillä tulee jos on tullakseen. No, viime kesäkuussa yhtäkkiä rtestiin selkeä + (jonka arvasin ennen ku teinkään, sillä rinnat oli TODELLA kipeät). Raskaus kuitenkin päättyi keskenmenoon rv 11+2, patologin tutkimuksissa sikiöllä todettiin omfaloseele, mikä todnäk aiheutti raskauden keskeytymisen. Ennen km:a aina ollu säännöllinen kierto (30pv), mutta alkuvuodesta otin käyttöön ovistikut ja ilmeisesti stressaannuin, koska kierto alkoi epäsäännöllistelemään (29-35pv). Pahinta tuossa pidemmässä kierrossa oli, kun kerkesi jo ajatustasolla uskoa olevansa vihdoinkin raskaana ja rtesti olikin aina nega ==> PETTYMYS!! Yritystä siis todellakin ollut!
Nyt pari viimeiistä kiertoa olleet taas se 30pv. Viime kierrossa oletetun oviksen (en tikuttanut) aikaan vuodin kaksi päivää sellaista tuhruverivuotoa, mitä ei siis ole tapahtunut koskaan aiemmin. Talletuksia tehty juuri ennen ekaa ovis/tuhrupäivää. Nyt sitten ma olis pitänyt menkat alkaa, la ja su menkkamaisia juilimisia alamahassa, olin varma että täti tulee ajallaan. Nyt siis menossa kp 33/30 ja alavatsassa (kohdun) alueella painontunnetta (turvotusta?) ja ehkä hieman kipua tai ainakin arkuutta. Olen niin pessimisti etten halua edes testata vielä, kun se nega sit masentaa taas entisestään. Mutta onko kellään kokemuksia vastaavanlaisesta? Itse en jaksa uskoa raskautumiseen, koska esim. rinnat eivät ole ollenkaan arat tai mitenkään pinkeän tuntuiset. Huoh, kiitos kaikille ketkä jaksoitte lukea tänne asti :)
 
Hukkapala Olen pahoillani keskenmenosta. Minulla oli kanssa pitkät kierrot varhaisen km:n jälkeen joka tammikuussa. Sitten ku kierto alkoi palautumaan normaaliksi vasta kesäkuussa ja ovuloin jo kp15, heti tärppäs. Oli vaan tuulimuna. Tiedän kyllä mistä puhut kun kerroit pitkistä kierroista ja toiveen nousemisesta. Tuo tämän hetkinen tilanne kyllä kuullostaa lupaavalta. Mitä jos testaat huomenna?

Nööse ONNEA <3!!!!!

Piti tehdä se toinen pc. Miusta ei mitään.
 
joa
Nööse ihanaa! :heart:

Itekki kävi mielessä josko uskaltais tuhlata vähän kalliimpaan testiin, näillä halvoilla kun testailee ja tiirailee niin ois jo monet "laadukkaammat" testit ostanut.. :whistle:

Aamun testissä taas mikälie viivanpaikka, seka taas ihme painauma viiru valmiina siinä..

image
 
Oikein paljon onnea nööse! :) nelhmillä näkyy kans jotain ;) mulla tän aamunen testi samaa ku on ollukki :/ just varasin ajan lääkärille ja pääsee vasta 26 pvä.. Eilen illalla oli menkkajomotuksen tapasta kipua ja pyyhkiessä tuli ihan inasen ruskeaa vuotoa.. Saa nähä tekeekö täti nyt tuloaan.. :(
 
Tervehdys kaikille :wave:

onnea ensinnäkin kaikille plussanneille :flower:

omanapa: täällä nyt selvitty taas keskenmenosta ja testattu viime viikolla lopullinen nega :ashamed: No uusi kierto nyt sitten päällä ja kun aattelin yrityksen laittaa katkolle niin mies suostutteli vielä kokeilemaan yksi kierto ja tässä sitä sitten ollaan kp15/28-30 ja ovistikuttelu otettu kehiin kp11 :) vielä ei oo tullu sitä plussaa ovistestiin, eilen piirty melkein vahva ovis+ hiukka kontrollia vaaleampi ja tänään oli jotain isoa/pientä kipuilua vas.muniksessa/alaselässä aamusta lähtien, että en tiedä laskenko eilisestä ovis+ vai jatkanko vielä kumminki tikuttelua.. jos siitä eilisestä niin tänään olisi sitten dpo0..
 
Moikka. Tänään alotettiin sitten Primolut N kuuri 10 päivän ajaksi. Onkohan kenelläkään kokemusta kyseisestä lääkkeestä? Mulla siis koitetaan tasottaa kierto nyt noilla. 10 päivän jälkeen pitäs alkaa menkat normaalisti ja lääkäri kehotti yrittämään jo heti seuraavan kierron aikana raskautumista. No ei tarvii kahta kertaa käskeä :D
 
s4nnn Minä sain tasan kaksi vuotta sitten primolutit menkkojen siisrtämistä varten kun oli sellainen urheilutapahtuma että ei ois voinu menkoissa olla. Menkat alkoi nooeasti kun niitä söin about viikon. . En muista tarkkaa aikaa. Silloin ei yritetty lasta vaan keskeytetyllä mentiin mutta riskit tiedettiin ja vauva sai tulla jos kiikseen kävis. No kerran meni "maaliin asti" ja raskaana olin. Tuolla se reilu vuiden ikäinen maalipotku nyt köllöttelee =). Toivottavasti on sulle apua kuurista!

HooKoo Nyt todella onnea yritykseen! Kiva kun tulit takaisin sinäkin.

Kiva jos näette jotain mu testissä. Menin tilaamaan halpoja sofeja kun niitä käytin tossa tärppi kierrossa ja hyväksi totesin. Ei turhaa viivaa nöyttänyt vaan ku jotain tuli, niin alkoi vahvistumaan siitä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: s4nnn

Yhteistyössä