Moi! Oon jo pidemmän aikaa seuraillu tätä ketjua, mutta eipä vaan ole koskaan tullut kirjoitettua mitään. No, nyt oli pakko. Meillä takana 3,5v yritystä, ilman tikutuksia yms. Tyylillä tulee jos on tullakseen. No, viime kesäkuussa yhtäkkiä rtestiin selkeä + (jonka arvasin ennen ku teinkään, sillä rinnat oli TODELLA kipeät). Raskaus kuitenkin päättyi keskenmenoon rv 11+2, patologin tutkimuksissa sikiöllä todettiin omfaloseele, mikä todnäk aiheutti raskauden keskeytymisen. Ennen km:a aina ollu säännöllinen kierto (30pv), mutta alkuvuodesta otin käyttöön ovistikut ja ilmeisesti stressaannuin, koska kierto alkoi epäsäännöllistelemään (29-35pv). Pahinta tuossa pidemmässä kierrossa oli, kun kerkesi jo ajatustasolla uskoa olevansa vihdoinkin raskaana ja rtesti olikin aina nega ==> PETTYMYS!! Yritystä siis todellakin ollut!
Nyt pari viimeiistä kiertoa olleet taas se 30pv. Viime kierrossa oletetun oviksen (en tikuttanut) aikaan vuodin kaksi päivää sellaista tuhruverivuotoa, mitä ei siis ole tapahtunut koskaan aiemmin. Talletuksia tehty juuri ennen ekaa ovis/tuhrupäivää. Nyt sitten ma olis pitänyt menkat alkaa, la ja su menkkamaisia juilimisia alamahassa, olin varma että täti tulee ajallaan. Nyt siis menossa kp 33/30 ja alavatsassa (kohdun) alueella painontunnetta (turvotusta?) ja ehkä hieman kipua tai ainakin arkuutta. Olen niin pessimisti etten halua edes testata vielä, kun se nega sit masentaa taas entisestään. Mutta onko kellään kokemuksia vastaavanlaisesta? Itse en jaksa uskoa raskautumiseen, koska esim. rinnat eivät ole ollenkaan arat tai mitenkään pinkeän tuntuiset. Huoh, kiitos kaikille ketkä jaksoitte lukea tänne asti