Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nelHM: hitsit sullahan on haamu, jännää :popcorn:
joalla myös näkyy viivaa :) vahvistumisia teille kaikille :) :)

Omanapa: onneks jatkoin tikuttamista (oviksen) nimittäin tänään tuli kontrolliviivaa vahvempi viiva :D tänään siis dpo-1 ja kp16/28-30 vitsit oon tästä niin onnellinen :D koko eilisen jomotellu vasemalle ja nytkin että sieltä se tulloo :rolleyes:
 
Heippa!
Pidin vähän hiljaiseloa tuossa hetken aikaa ja päätin lopettaa hosumisen testien kanssa... lopetin
tikuttelut ym.oireiden kyttäilyt.
Nyt rakkaat ystävät mulla on teille jotain näytettävää:

ylempi on eilen illalla ja alempi aamulla

http://aijaa.com/BUy6KB[p/url] Nii, eli Miltäs näyttää??
 
Viimeksi muokattu:
Voi nelHM ja yrittäjä: Kiitos!! :)
Huh,tuntuu hurjalta,epätodelliselta ja ja ja...
En kuitenkaan taida uskaltautua vielä tuonne odottajien puolelle :) Tuo viimeksi päättynyt raskaus kummittelee niin kovin mielessä...pelottaa...

Ja nelHM: Kovasti pahoitteluja tapahtuneelle! Toivoin niin että teilläkin vihdoin olisi onnistunut ja se toivottu viides olisi teillekin jo suotu! Mutta nyt kovasti zemppiä ja jaksamista tulevaan ja kyllä se teilläkin onni vielä kääntyy! :) *hali*
 
Heipsan!

Onnea kaikille plussanneille! :)
Minä olen yrittänyt bongailla ovista ensimmäistä kertaa tikuilla ja pyydänkin teitä sanomaan mielipiteenne tästä, voisko tuon alimmaisen tulkita jo ovis+:ksi? Kierto yleensä n. 29 päivää ja nyt menossa kp 14. Jos tuo on ovis+ niin miten te plussanneet olette sitten saaneet ajoituksen kohdilleen, onko tänään hyvä päivä vai vasta huomenna? Hmm...
kp14

Kuvassa siis ylhäältä alas kp 12,13 ja 14.
 
hitsipimpula, ei ole ihan vielä ovisplussa tuo, ehkäpä huomenna? Testiviivan tulee olla kontrolliviivan kanssa yhtä tumma / tummempi, kunnes se on plussa. Ovisplussasta n.1 pvä niin ovulaatio tapahtuu. Näin ainakin minulla.
Siittiöitä olisi hyvä olla jo ns."valmiina" odottelemassa irtoavaa munasolua.
..Suosittelen siis pupuilemaan tänään siemeniä talteen ! :p ja huomenna uusiks.
 
  • Tykkää
Reactions: hitsipimpula
Sunflower11
Heipsan!

Onnea kaikille plussanneille! :)
Minä olen yrittänyt bongailla ovista ensimmäistä kertaa tikuilla ja pyydänkin teitä sanomaan mielipiteenne tästä, voisko tuon alimmaisen tulkita jo ovis+:ksi? Kierto yleensä n. 29 päivää ja nyt menossa kp 14. Jos tuo on ovis+ niin miten te plussanneet olette sitten saaneet ajoituksen kohdilleen, onko tänään hyvä päivä vai vasta huomenna? Hmm...
kp14

Kuvassa siis ylhäältä alas kp 12,13 ja 14.
Voi olla.. mulla ko. testit ei näytä oikeaoppista ovisplussaa:



Toki kannattaa vielä testata, joillakin noi testit antaa kyllä oikeaakin plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: hitsipimpula
Kiitos tervetuloahaikara ja sunflower vastauksistanne, auttoi kyllä ja päädyimme miehen kanssa täräyttämään jo tänä iltana ;) Mieheni ei ole enää mikään pojankloppi joten siittiöiden vilkkaudesta ei ole niin takeita... Ollaan tässä koitettu vähän säästellä niitä :D :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan!

Onnea kaikille plussanneille! :)
Minä olen yrittänyt bongailla ovista ensimmäistä kertaa tikuilla ja pyydänkin teitä sanomaan mielipiteenne tästä, voisko tuon alimmaisen tulkita jo ovis+:ksi? Kierto yleensä n. 29 päivää ja nyt menossa kp 14. Jos tuo on ovis+ niin miten te plussanneet olette sitten saaneet ajoituksen kohdilleen, onko tänään hyvä päivä vai vasta huomenna? Hmm...
kp14

Kuvassa siis ylhäältä alas kp 12,13 ja 14.
Tässä vielä iltauitto... kyllä tuo jo aika vahva viiva on ja alavatsa juilahtelee... ei muuta kuin tuumasta toimeen :heart:

kp14
 
Oletettu dpo8 ja ei vielä mitään selkeää havaittavissa. Jos tärppi ois päässy käymään niin dpo10 sain viimeksi plussan mammaksin 10mlU puikolla, suht vahvalla viivalla verraten dpo:in. Sillo tää sofi 25mlU näytti hentoa pinkkiä. Mut onks noi nyt kuitenkin viivanpaikkoja? Vaikka iha just havaittavaa se anto viimeksikin ennen kunnon pinkkiä viivaa :/

Testiajalla
20140816 062454
 
Nelhm vilahtaahan siellä joku :)
Sitkeäsissi onnea paljon!
Haamuja bongattu muiltakin :)

Tässä mun aamun tulos, aijaa vähän raiskas kuvan laatua :( mutta mulla EHKÄ dpo 8-9.. Ja kiinnittyminen tapahtunut varmaankin keskiviikkona kun oli niitä menkkamaisia kipuja ja inasen ruskeeta tuli pyyhkiessä..
image
 
Heartlove Näen hentoa viivasta. Oliko se testiajalla jo? Taitaa noi olla jo kuivahtaneita. Sofeja? Viimeks ku olussasin ja niillä testasin, alun superhailurat ei näkyneet kuivassa jos jotai yritti testiajalla pilkistää. Tänää muute tollasks kuivu se mun sofi.. eilenei mitään jäänyt kuivaan. Mut ei vakuuta omat vielä.
Samoilla dpo:llq mennään =)
 
Onnittelut plussanneille :flower:

Kävin viime viikolla oireiden vuoksi lääkärissä ja sain liudan lähetteitä labraan, ultraan ja mammografiaan. Raskaana en ole (hCg alle 2), ja muutkin labrat vaikuttaisivat olevan OK. Ensi viikolla utra ja seuraavalla mammo - maitoa tulee edelleen ja raskausoireita on eikä syytä tunnu löytyvän.

KP:t nyt 26/28. En tiedä mitä pitäisi ajatella.. Pillereitä olisi vielä laatan verran jäljellä, muttei tässä uskalla edes ajatella raskautumista ellei kroppa ole kunnossa : / Ehkä nyt annetaan kropalle aikaa tervehtyä ja siirretään yrittämistä suosiolla kevääseen. Tietäisi nyt vaan mikä vaivaa :confused:
 

Yhteistyössä